|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V86 Solvalla
Dags för v86.. Bästa spik/drag..
Nu kör vi
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
V86-3: 7 Bobo - kan jag ge er redan nu!
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Roliga spiken:
Zolcia - spets och slut! alt. söker sig ut och får överta. Toppchans!. Dragen: Uccello Jet stark sort som kan vinna även från dödens. Drizzle CC statsnabb och siktar på spets och slut Linus Mj kan öppna alt rygg ledaren, fint lopp väntar Sethmikael blanche får ryggen på nr 2 och lucka till slut? Time is money leder loppet länge. Prisvärda skrällar: Sapajou Perfekt läge för stordåd. Magic Number diskad på slutet, fart finns Antonio Trot fint läge och kan speeda, sämst 3 inner. Pass upp! Lycka till... Senast redigerad av Klanke den 2017-05-23 klockan 19:44. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Hej,
Då har veckan kommit som man längtat så mycket efter Elitloppsveckan är hära. Är den nångång man ska spela V75 så är det denna vecka med tanke på (värdet omsättning) jag kommer befinna mig på Valla. Kommer tokplugga och ringa mina kontakter nu är det dags för en stor vinst kommer V75 är aktiverat kostnaden är 250:- /per andel. Hoppas just du vill köpa en eller flera andelar. Elitloppet en gång om året nu kööööör vi //Stefan https://tillsammans.atg.se/inbjudan/W6DH-TSGG-34215 |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Start imorgon 19.20
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Untersteiners ser ut att sitta på leken i afton.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Mitt drag blir Witty i andra. Treåriga ston, allt kan hända. Visst Witty är orutinerad med chans på spets är stor! Kolla bara senaste starterna på 2100.
Väl där är det nog troligt att hon släpper spets, så om luckan bara kommer än hon nog vinnaren i loppet. Barfota runtom för första gången. Till 3% är det
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
10 White Lightning i V86-2 nedspelad till 4.51 efter skorycket. Med 2% på streckspelet.
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Citat:
Kan ju dock bli så att den är så pass snabb att han kan krypa ner i rygg ledaren ändå. |
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Någon mer som har problem att öppna hela startlistan på unibet nu?
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Tycker Goopen är helt ur form och nästan aldrig vinner - ändå ligger han på samma, fina resultat som vanligt - 21% vinster. Är detta enkom svenska starter eller räknas de utländska/franska in?
|
|
|
|
#14 |
|
Så där stänger man till käften på någon, hehe!
|
|
|
|
#16 |
|
Nja, det var väl Antonio som var överdjävligt bra! Ser du hur "långt" bak de andra är...
|
|
|
|
#17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Jag garderade loppet men satte såklart ettan som första reserv då jag trodde den skulle fastna. Hade mycket tur som hittade en lucka mitt i fältet direkt.
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
Iofs. Men det var skallen som avgjorde som du var inne på...
|
|
|
|
#20 |
|
Super Moderator
|
Erik Berglöf kör som i fornstora dar iaf.....
|
|
|
|
#21 |
|
Oj, vilken snygg seger - både av häst och kusk... Spelade Uffe och trodde denne skulle vinna när det gick så sakta, men tji fick jag - IGEN!!!
|
|
|
|
#22 |
|
Lopp för treåriga ston, det måste vara ett av de tamaste upploppen jag sett. Alla sitter och finåker, ingen kör för att vinna. Bra för hästarna, men inte lätt att gissa utfallet då det bara handlar om att ha rätt position inför upploppet. Erik, t ex, hade han preparéorder?
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Det var mest att alla bara satt och åkte rakt fram på upploppet jag reagerade på. Inga rörelser, förutom vinnaren som påmindes någon gång. Jag funderade på om Erik var tvungen att hålla igen, eller om han trodde han skulle ta det ändå och räknade fel.
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Super Moderator
|
Däremot har jag sprungit på den gode Erik här i stan ett antal ggr när han haft ett och annat helrör innanför västen.... Han hängde gärna på stans mesta inneklubb - Jäger, efter att ha inmundigat en och annan bakpotatis m tillbehör på Ankdammen. Sen raggade han ju upp vem som helst......
|
|
|
|
#27 |
|
Nej, men jag kommer ihåg en stallbacksvandring för ca. 15 år sedan där jag hivade fram en kvarting och frågade om han ville ha en slurk - han tvekade och sa att han skulle köra lopp, lite senare, hehe... Underbar herre, detta!
|
|
|
|
#28 |
|
Tyckte Twigs Ceasar såg lite rullig ut - schas... BOBO!!!
|
|
|
|
#29 |
|
Hur stabilt som helst. Guldhjälmen
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
#31 |
|
Spännande att se om Pane Vino förtjänar den hypen han fick nu.
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Jag undrar också varför Kihlström tog upp 11:a. Hade spik på den på allt.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Verkligen snyggt Jorma !!
Fin första häst av TT !
|
|
|
|
|
#35 |
|
Lucka invändigt, inget jag vill hylla kusken för.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Tack, Malla! Trodde aldrig jag skulle säga detta, men, men! ;-)
|
|
|
|
#37 |
|
Trodde aldrig jag skulle slå mitt rekord från Färjestads påsktrav tidigare i år då jag hade 6 tvåor (spelade vinnare) - men, idag har jag hittills haft 7!!! som varit tvåa i mål - helt förskräckligt. Men, denna satt fint!
|
|
|
|
#38 |
|
Ibland hatar jag detta spel så förbannat mycket. Vinnarna i dom två första loppen var enligt mig iskalla på förhand. En som ska bli fast vid sargen och en lallare på den andra.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5) |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Banned
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Banned
|
Blir ett enda spel ikväll, 11 Violet Hill, Erik A, tvilling mot packet och tre förstarankade på två kuponger.
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Största kuskfittan i världen är fan Fredrik Persson - hur mycket i böter får han för denna upptagning+! Nolla!!!
|
|
|
|
#43 |
|
300kr ?
|
|
|
|
|
#44 |
|
Spelade plats, för en gångs skull på Uffes, men även tvilling med denne och PUs - men, Goopen hann förbi på innern - SURT!!!
|
|
|
|
#45 |
|
Ja, alldeles för lite, i alla fall! Djävla, nolla, han är! Varför åka ända från Kalmar för att lägga sig i fjärde inner? Uffes hade fått andra ytter - därför är jag sur, hehe!
|
|
|
|
#46 |
|
En till Untersteiner lus.
hoola (+5) |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Det var en fin häst till i Båths stall.
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2017-05-24, 21:18 Solvalla Onsdag 2017-05-24 Start: 21:26 Kostnad: 200,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 7 Island Life 2: 1 Lass Revenue 1 x 200,00 kr = 200,00 kr. Totalt: 200,00 kr. Rättningskod: återbäring ?
|
|
|
|
|
#49 |
|
Bytte min raka dd 7-1 mot 1-1 och då hoppar Erik. Har en raket med plats på Staro Lochlyn och Island Life, men borde med facit i hand ha kört vinnare även på dem. Det är bara att lägga ner för dagen.
Fulsprit (+3) |
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
|
|
|
|
|
|
|