Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-05-28, 23:18   #226
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Ingen som regerat på Örjans styrning ser jag...
Så här sa han efter att ha valt bricka ett.
- Vi ska i alla fall inte gå i andraspår om vi ska ge Bold Eagle en match.

Facit: Lämnade rygg ledaren och bjöd Örnen en rygg
Örjan körde precis som han skulle för att kunna slå Bold Eagle. Vet inte vad du menar med att "bjuda Örnen på en rygg" men andra utvändigt är sämre än dödens i den här klassen och särskilt på kort distans. Bästa chansen att slå Bold Eagle när Nuncio inte tog ledningen var att få den i rygg och ta upp lite i dödens under första varvet så han blev tvungen att gå extremt snabbt i tredjespår sista halvvarvet. Det enda jag reagerade på angående Örjans styrning var att han var väldigt sen upp till bilen och att det kanske påverkade lite i spetsstriden. Brukar inte köra så normalt sett med Nuncio men kanske fanns någon bra förklaring till att han gjorde det nu.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2), gosper (+2)
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-29, 03:26   #227
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 31
Sharp$: 654
Standard

Prispengarna i Elitloppsförsöken är löjeväckande och äckligt dåliga, Bold Eagle fick 250 små laxar för att springa 08,4
hemlighet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-29, 06:29   #228
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hemlighet Visa inlägg
Prispengarna i Elitloppsförsöken är löjeväckande och äckligt dåliga, Bold Eagle fick 250 små laxar för att springa 08,4
Är det tiderna som ska avgöra hur mycket deg man ska få? Delicious U.S. fick 70 papp när hon sprang 1.08,6 på längre distans.

Bold Eagle hade ingen som helst anledning att köra så fort i försöket. Han hade sannolikt fått 250 lax på en 10-tid också.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-29, 06:50   #229
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 40
Sharp$: 2983
Standard

Nivard visade ännu en gång att de flesta utländska kuskar har svårt att hävda sig framförallt taktiskt emot Svenska eliten, jag tackar honom ändå för att jag fick se i mitt tycke det häftigaste travloppet i mitt minne live på plats. Men det var ju inte speciellt smart att tömma hästen totalt i ett försök..... Sedan känns det ju som om Örjan och Tarzan blev lite lurade utav att dom tog ledningen så lätt i försöket och därför tog spår 1 i Finalen, man trodde nog man skulle hålla upp där. Men Goopen mörkade nog lite med Timoko och tog det lite lugnt ifrån start i försöket skulle jag tro.
Kul lopp över lag och en del sjuka prestationer har man med sig i minnet efter helgen. Hur bra var inte Polara ifrån dödens mfl. Efter denna trav tömning så känns det som ett spel break på minst ett par veckor kan vara på sin plats, men man sitter väl där på Lördag igen......
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+2)
Stekis0757 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-29, 10:41   #230
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 847
Sharp$: 1679
Standard

Helgens bortkörning stod ändå Gunnar Melander för som sitter kvar i 2:a ytter med Månprisen och kör fast sig och missar vinsten. Hade vunnit med flera längder om han gått ut först. Sitter med ett ton i linorna när luckan kommer för sent.
Hur kan man vara så korkad att man kör fast sig i den enda loppet för året med en sån kuse??

Tyckte Timoko såg oerhört loj ut i försöket, BG kämpade den över linjen. Otroligt så framflyttad den blev till finalen. Han är för jävlig att få dom att tända till, BG är king.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+10)
DIF är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-05-30, 18:25   #231
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tydligen så krokade Nuncio och Bold Eagle ihop i startögonblicket, i finalen...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td