Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-06-05, 22:10   #31
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 522
Sharp$: 7941
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Ja tänk om det var så?

Att "redan förbrukad tur" minskar den tur man kan tänkas ha i framtiden....
Tror mer på Stenmarks "Ju mer jag tränade, ju mer tur hade jag".
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+2)
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-06, 09:40   #32
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Wohooooo - du lever

Stod på TP att du avlidit för ett tag sedan.
Av en trovärdig skribent med, så gick på det.

Välkommen till livet igen då
Jag är inte ett dugg förvånad. på TP och även Sharps finns många idioter, "sjuka personer" så man tappar lusten att engagera sig. Saknar många av de duktiga tipsters som fanns här på Sharps tidigare. Förstår att de lagt av. Prio ett numera är att smutskasta kuskar när dom inte kör enligt deras streck. Den största anledningen är att ansvariga på Sharps bär sig så illa åt. Inget att lita på. Jag kör hårt med mellannorrlandsbanorna och det går mycket bra kan jag erkänna Keep smiling/SO
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-06, 11:09   #33
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 111
Sharp$: 3898
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Jag är inte ett dugg förvånad. på TP och även Sharps finns många idioter, "sjuka personer" så man tappar lusten att engagera sig. Saknar många av de duktiga tipsters som fanns här på Sharps tidigare. Förstår att de lagt av. Prio ett numera är att smutskasta kuskar när dom inte kör enligt deras streck. Den största anledningen är att ansvariga på Sharps bär sig så illa åt. Inget att lita på. Jag kör hårt med mellannorrlandsbanorna och det går mycket bra kan jag erkänna Keep smiling/SO
I det här fallet tror jag inte att skribenten ifråga menade något illa. Han tog nog bara miste på dig och en annan skribent, med 2 bokstäver som nick, som gick bort för några år sedan. Du vet nog vem jag menar.
Ha det gott och lev väl!

Med vänlig hälsning Bonbon
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+1)
Bonbon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td