Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-06-19, 20:38   #1
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 1 207
Sharp$: 3264
Standard

ATG's svar?


Lite nyfiken vad ni fått för svar angående felet i lördags? Kompensation för det inträffade m.m

Detta var det jag fick på två olika mail. Igen direkt på mina frågor skicka ett nytt inte fått svar på över 24timmar.

Hej,

Tyvärr drabbades vi av stora tekniska problem strax före start av V75, vi försökte lösa problemen som uppstått och beslutade att skjuta på starten av V75-1.
Problemen var av den omfattningen att det inte kunde lösas innan spelstop. Senare under kvällen fungerade atg.se igen för inlämning av spel.

Vi beklagar det inträffade och förstår att det fick stora konsekvenser för många av våra kunder där ibland du.
Vi jobbar ständigt med att våra system ska fungera och att detta inte ska hända.

MED VÄNLIG HÄLSNING
AMANDA
HANDLÄGGARE KUND- OCH BUTIKSERVICE
ATG SUPPORT
E-POST [email protected]
TELEFON
020-53 50 00

Senast redigerad av Oblix den 2017-06-19 klockan 20:40.
Oblix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-19, 21:24   #2
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oblix Visa inlägg
Lite nyfiken vad ni fått för svar angående felet i lördags? Kompensation för det inträffade m.m

Detta var det jag fick på två olika mail. Igen direkt på mina frågor skicka ett nytt inte fått svar på över 24timmar.

Hej,

Tyvärr drabbades vi av stora tekniska problem strax före start av V75, vi försökte lösa problemen som uppstått och beslutade att skjuta på starten av V75-1.
Problemen var av den omfattningen att det inte kunde lösas innan spelstop. Senare under kvällen fungerade atg.se igen för inlämning av spel.

Vi beklagar det inträffade och förstår att det fick stora konsekvenser för många av våra kunder där ibland du.
Vi jobbar ständigt med att våra system ska fungera och att detta inte ska hända.

MED VÄNLIG HÄLSNING
AMANDA
HANDLÄGGARE KUND- OCH BUTIKSERVICE
ATG SUPPORT
E-POST [email protected]
TELEFON
020-53 50 00
Kompensation? Hur tänker du då?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
the_mirage (+1)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-19, 21:32   #3
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 1 207
Sharp$: 3264
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Kompensation? Hur tänker du då?
Köper man travtips med mera som man inte har till någon nytta pga tekniskt fel. Så har hört att vissa har fått kompensation så som gratis premium. Kanske har fel?
Oblix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-19, 21:43   #4
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oblix Visa inlägg
Köper man travtips med mera som man inte har till någon nytta pga tekniskt fel. Så har hört att vissa har fått kompensation så som gratis premium. Kanske har fel?
Jag håller med dig Oblix. Fick själv inte lämnat in min V75 på atg.se.

Atg kan väl bjussa oss förfördelade på någon liten kompensation för att visa att man bryr sig. En månads gratis tillgång till arkivet. Eller värmningar och det man nu börjat ta premierebetalt för. Någon jäkla omsorg om sina spelare.

Nu visar Atg bara förakt mot sina kunder.

Senast redigerad av mackpeter den 2017-06-19 klockan 21:44.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-19, 21:45   #5
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oblix Visa inlägg
Köper man travtips med mera som man inte har till någon nytta pga tekniskt fel. Så har hört att vissa har fått kompensation så som gratis premium. Kanske har fel?
Nja,den delen kan jag köpa, har du abonnemang hos atg på deras tjänst är du ju berättigad ersättning. Notera dock att om du ska titta juridiskt blir det inte mkt till ersättning. Din kostnad månad/på 1 dag avbrott. Sen kanske de vill visa god vilja, dock inget man som konsument kan kräva.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-19, 21:51   #6
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 1 207
Sharp$: 3264
Standard

Tänker mer på good Will från ATG's sida. Detta har hänt för ofta samt har dem lite mer konkurans nu också.
Jag tycker bara att när likande händelser inträffar kommer det aldrig något om det som hände eller åtgärder. Tänker på spelsäkerhet vårda spelarna som trots allt gör så ATG och ST tjänar pengar m.m

Senast redigerad av Oblix den 2017-06-19 klockan 21:53.
Oblix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-20, 00:21   #7
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 658
Sharp$: 5535
Standard

Så ofta som det är olika tekniska fel på atg.se skulle atg aldrig kunna ta betalt för tjänster som premium osv.
Över huvud taget är det högst tveksamt att ta betalt för fakta, såsom vagninformation, balans och huvudlag, fakta ska alltid stå i startlistor och gratisprogram.

Nu står dessvärre inte någondera för framtida start, men historiskt står i varje fall balans, det tog endast 15års kritik. Sulkyinformation verkar ta skruv något snabbare, men huvudlag verkar vi få vänta på.

Att ta betalt för videos kan jag förstå, det är överkurs, men när även det fallerar såpass ofta bör det vara gratis till sajten fungerar acceptabelt .

Galoppen har alltid alla fakta tryckta i programmet, där tillåts inte ändringar, förutom skor som måste anmälas före första lopps start ( då är det alltid så att hästen går med järnskor , vilket gör den chanslös och allmänt sett så är det preparelopp) det händer dock enstaka gång per år på sin höjd.

Förövrigt har galoppen också avstånd i mål i förhållande till vinnande häst eller om hästen vann så är det avstånd till bakomvarande häst. Det saknar jag verkligen inom travet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bokis29 (+5), Fulsprit (+5)
hatten1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-20, 11:56   #8
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 690
Sharp$: 37597
Standard

Vill ATG öka spelintäkterna så bör samtliga kringtjänster som följer med på hemsidan vara gratis. Det tjänar de på i längden då de flesta spelare omsätter små summor och därmed inte betalar extra.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+10), Fulsprit (+3)
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-21, 10:20   #9
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 1 207
Sharp$: 3264
Standard

......

Senast redigerad av Oblix den 2017-06-21 klockan 10:25.
Oblix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-21, 10:25   #10
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 1 207
Sharp$: 3264
Standard

Fick en kompensation för det inträffade i lördags btw bra kundvård från ATG

Senast redigerad av Oblix den 2017-06-21 klockan 10:55.
Oblix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-21, 11:27   #11
 
Cleon_9s avatar
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 339
Sharp$: 2719
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Oblix Visa inlägg
Fick en kompensation för det inträffade i lördags btw bra kundvård från ATG
Jag fick exakt samma svar som dig Oblix, dock ej någon kompensation.

Jag fattar också att det inte är berättigat någon ersättning utan min tanke var att man ändå gör nåt för att visa good will när något liknande detta sker. Om inte annat till dem som hör av sig.

Till råga på allt hände det under en speciell omgång med kvällstrav då jag för en gångs skull hade kunnat se travet fullt ut utan att det krockar med en massa andra aktiviteter.

#bitter #göbbgrinig
Cleon_9 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td