Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-06-23, 17:16   #1
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 81
Sharp$: 167
Standard

GS75 Lördag 24/7


Vilka dueller på Lördagens GS75! Fina hästar som Dartagnan Sisu, Dominion Beach. Duellen mellan Nuncio och Piraten. Men vilka vinner? Era tankar kring avdelningarna? Skål och trevlig midsommar kväll
Heppson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-23, 17:51   #2
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

Blir väl som när jättarna mötes tidigare, ingen vinner. När två träter så vinner 3:dje, typ Goop el någon smygkörd som får en lucka o hittas vid tur eller helgardering. Ja då åker man ut ändå i ett annat lopp. Känns som en omgång man står över. Blir säkert skitutd eller så faller Nuncio bla och den som kastar pil, harry el har stor plånbok vinner stora pengar.. Lägger stålar på söndag, känns mer greppbar för en småspelare... Men lycka till ni som kör..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Heppson (+1)

Senast redigerad av kire1111 den 2017-06-23 klockan 18:00.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-23, 18:30   #3
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Heppson Visa inlägg
Vilka dueller på Lördagens GS75! Fina hästar som Dartagnan Sisu, Dominion Beach. Duellen mellan Nuncio och Piraten. Men vilka vinner? Era tankar kring avdelningarna? Skål och trevlig midsommar kväll
Att gå på 10 Dominion Beach till 1,51% känns inte alls konstigt.
Insatsen senast var riktigt fin och i Sverigedebuten gav han Diamanten ingen chans över upploppet.
Därtill har hästen förlorat en gång till felfri i nya regin, mot en smygkörd Deimos Racing...

Härligt intryck på en häst som är nära på totalt ospelad. Ett GrandSlamdrag för min del.

DD 10 mot 2,7 liras till en liten peng.
Se till och tävla om det nu Per, trots endast försök till Breeders...

Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-23, 19:23   #4
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Har bara kommit fram till en lite rolig och trolig DD, sedan kom öl och nubbe fram...

DD1 4 Tror Örjan hoppar förbi alla och sätter nosen först med Uppohoppa
DD2 1,7 Ge Order to fly lucka efter rätt resa i draget så kan han visst det göra runt 11.3-11.5 på distansen och kanske kan skrälla till ett bra odds. Nåja, givetvis är det rätt att Nuncio är favorit, men det var ett tag sedan han radade upp segrar. Tarzans osäkerhet lyser igenom på anmälan till det här loppet.

Nu återgår vi till väsentligheterna här, hitta ett stort paraply så att inte nubben blir utspädd! Glad midsommar boys and girls
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+2), Trinity (+1)
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-23, 23:18   #5
 
Reg.datum: jun 2011
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 321
Sharp$: 2397
Standard

Tror Candor Hall vinner i 2:a GS-75.Han har toppform ,vann 2 lopp idag 23 i Frankrike
lelle_16 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-24, 08:01   #6
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 403
Sharp$: 5165
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lelle_16 Visa inlägg
Tror Candor Hall vinner i 2:a GS-75.Han har toppform ,vann 2 lopp idag 23 i Frankrike
Nej, Nej... Dagens bästa spik måste bara vara Bottnas Commandeur! Som han såg ut i Harpers och som han sett ut i alla starter på slutet är det bara galopp emot, eller möjligen att Johnny var för hårt på flaskan till sen midsommarnatt... Att Candor hall ska ta 40 meter på en felfri Bottnas Commandeur finns inte i min bok.

Kan han släppas till 4 ggr på RB, Unibet eller Bet365 tro!?!?
__________________
@jocklon
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-24, 08:44   #7
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Troligtvis skor runt om på 8 Bottnas Commandeur. Angående 12 Candor Halls "toppform" så har han inget lopp på två månader och har behandlats för svullen kota efter det senaste loppet. Dessutom vinner han mest på vintern.
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-24, 09:14   #8
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

GS75-tugg:

Svårt med Breedersförsök där ingen vill vinna tvunget...


GS1:

Ett lopp som känns svårlöst värre. Vem vill tävla?
8 Inga In Heaven (6%) flyttar på sig som ingen annan i gänget till slut i loppen? För stunden är det känslan.
Med bra spår runt 30%? Skulle körts på väntan då också?
Om det löser sig in mot upploppet, kan de andra svara då? Om maxutrustad mitt måstestreck idag.


GS2:

Här krävs fundering de luxe.
3 Leonardo Vici har ett härligt steg och smyger med på framvolten. Att räcka en bit mot härdade djur, går det?

Svårt...



GS3:

1 Catch My Love är en trevlig individ, som varit före favven tidigare 26/4. Då fastlåst med till synes lite mer kvar att ge?
Tvåa bakom bra Kolgjinitravare nyligen, som den slipper nu: Saranda Face
3 Global Unbound ger ett klassigt intryck och har nu lopp i kroppen. Procenten är tilltalande. Gav Global Un Poco en match förra året vid bra dag.
4 Charmante Amok är en lätt liten travare, som biter ifrån sig i spets?
5 Helloise Boko ser bra ut emellanåt och satt fast nyligen i Guldstoet. Intrycket var finfint. Det måste bita lite bättre över upploppet än vad det vanligtvis gör för hästen, dock.
6 Maharani De Barola var efter 1:an den 26/4 och idag megafavve...

GS4:

7 Manofthematch ser bra ut och med strukna hästar tror jag på gratis spets.
Bättre emot, men jag borde ta ställning? Hästen verkar vara av den svårpasserade sorten.
9 och 12 är hästar jag gillar för mycket som ickefavoriter. 3 kusar.

GS5:

Här skriks det friskt om 10 Dugur, som jag faktiskt såg live i debuten med Janne N, för att sedan ta betalt ggn efter. Det är en kuse jag följt sedan dess utan att bli jätteimponerad. Nä, jag sågar när "alla andra" unisont ska hylla.
Amatörtränat och Westholm plus Walmann får bli trion för min del.

15-tider med fullt blås i avslutningarna står sig gott här är känslan. 5 Justwalkonby blir ingen stjärna, men 9 % gör att jag måste lägga denna högt i ranken. Van usla gäng, rent allmänt.
7 Earn N´Burn har imponerat föga, men senast sprattlade hästen till och avslutade tilltalande mot en enkel seger. Stallet är uppåt, så varför inte?
11 Liam Dana har varit riktigt fin på sistone, klassen i gänget?


GS6:

Breedersförsök och inget ekipage vill ge allt? Risk för spets och slut för favven, som gav ett majestätiskt intryck senast in mot mål?

Jag kör med fem formstarka djur:

2...Släpps till tät och sedan rinner undan oprövad till slut?
3...Baronen sätter in en giftig slutstöt?
4...Uppochhoppa var härlig att beskåda senast. Kontrollerad dödenskörning av Örjan?
9...Bra häst.
10...Bra jänkare.

GS7:

Ett tvåhästarslopp i min travvärld, även om hugotheboss är någonting på spåren med tempostarka 1 O.T.F.
Jag ryggar Benny Haags travbibel och spikar 7 Nuncio. För några månader sedan fanns inte förlust för Nuncio, i något lopp, för den samlade tipsexpertisen. Världens bästa dalahäst visar inte heller toppform.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+5), dado (+5)

Senast redigerad av Fidus den 2017-06-24 klockan 09:38. Anledning: ...nr 3, ej 2 på Leonardo.
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-24, 09:57   #9
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
Att gå på 10 Dominion Beach till 1,51% känns inte alls konstigt.
Insatsen senast var riktigt fin och i Sverigedebuten gav han Diamanten ingen chans över upploppet.
Därtill har hästen förlorat en gång till felfri i nya regin, mot en smygkörd Deimos Racing...

Härligt intryck på en häst som är nära på totalt ospelad. Ett GrandSlamdrag för min del.

DD 10 mot 2,7 liras till en liten peng.
Se till och tävla om det nu Per, trots endast försök till Breeders...

Kommer att fortsätta MED SKOR tills det blir framspår. Då är det läge att slänga in lite deg. Över 2% nu tack vare ditt inlägg, hehe

Senast redigerad av SO den 2017-06-24 klockan 09:57. Anledning: nytt
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-24, 10:06   #10
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Kommer att fortsätta MED SKOR tills det blir framspår. Då är det läge att slänga in lite deg
...fel SO. Då är det eventuellt läge att investera en lite större sudd än brukligt.
Går bra med dojjor och totalt ospelad idag. Alltså liten peng ifall att det händer att hästen springer förbi ändå...

Bästa Oviken-dragen idag?

9 Tweener möter rätt sällskap idag?
11 Hallsta Vinnex, just nu till rent löjliga 2%. Är det verkligen helt chanslöst i ett gäng som detta?

Red:

Tweener vann med ett upplopp.
Min andraspik Hallsta Vinnex galopperade under till synes stark frammarsch i sista sväng med segern på gaffeln? Det blev !

Senast redigerad av Fidus den 2017-06-24 klockan 15:49.
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-24, 10:07   #11
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 070
Sharp$: 3303
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fidus Visa inlägg
GS75-tugg:

Svårt med Breedersförsök där ingen vill vinna tvunget...


GS1:

Ett lopp som känns svårlöst värre. Vem vill tävla?
8 Inga In Heaven (6%) flyttar på sig som ingen annan i gänget till slut i loppen? För stunden är det känslan.
Med bra spår runt 30%? Skulle körts på väntan då också?
Om det löser sig in mot upploppet, kan de andra svara då? Om maxutrustad mitt måstestreck idag.


GS2:

Här krävs fundering de luxe.
3 Leonardo Vici har ett härligt steg och smyger med på framvolten. Att räcka en bit mot härdade djur, går det?

Svårt...



GS3:

1 Catch My Love är en trevlig individ, som varit före favven tidigare 26/4. Då fastlåst med till synes lite mer kvar att ge?
Tvåa bakom bra Kolgjinitravare nyligen, som den slipper nu: Saranda Face
3 Global Unbound ger ett klassigt intryck och har nu lopp i kroppen. Procenten är tilltalande. Gav Global Un Poco en match förra året vid bra dag.
4 Charmante Amok är en lätt liten travare, som biter ifrån sig i spets?
5 Helloise Boko ser bra ut emellanåt och satt fast nyligen i Guldstoet. Intrycket var finfint. Det måste bita lite bättre över upploppet än vad det vanligtvis gör för hästen, dock.
6 Maharani De Barola var efter 1:an den 26/4 och idag megafavve...

GS4:

7 Manofthematch ser bra ut och med strukna hästar tror jag på gratis spets.
Bättre emot, men jag borde ta ställning? Hästen verkar vara av den svårpasserade sorten.
9 och 12 är hästar jag gillar för mycket som ickefavoriter. 3 kusar.

GS5:

Här skriks det friskt om 10 Dugur, som jag faktiskt såg live i debuten med Janne N, för att sedan ta betalt ggn efter. Det är en kuse jag följt sedan dess utan att bli jätteimponerad. Nä, jag sågar när "alla andra" unisont ska hylla.
Amatörtränat och Westholm plus Walmann får bli trion för min del.

15-tider med fullt blås i avslutningarna står sig gott här är känslan. 5 Justwalkonby blir ingen stjärna, men 9 % gör att jag måste lägga denna högt i ranken. Van usla gäng, rent allmänt.
7 Earn N´Burn har imponerat föga, men senast sprattlade hästen till och avslutade tilltalande mot en enkel seger. Stallet är uppåt, så varför inte?
11 Liam Dana har varit riktigt fin på sistone, klassen i gänget?


GS6:

Breedersförsök och inget ekipage vill ge allt? Risk för spets och slut för favven, som gav ett majestätiskt intryck senast in mot mål?

Jag kör med fem formstarka djur:

2...Släpps till tät och sedan rinner undan oprövad till slut?
3...Baronen sätter in en giftig slutstöt?
4...Uppochhoppa var härlig att beskåda senast. Kontrollerad dödenskörning av Örjan?
9...Bra häst.
10...Bra jänkare.

GS7:

Ett tvåhästarslopp i min travvärld, även om hugotheboss är någonting på spåren med tempostarka 1 O.T.F.
Jag ryggar Benny Haags travbibel och spikar 7 Nuncio. För några månader sedan fanns inte förlust för Nuncio, i något lopp, för den samlade tipsexpertisen. Världens bästa dalahäst visar inte heller toppform.

Raging Mack efter kastration, provas ev med ny balans
och utryckare, proppen ut i första starten som valack,
två strykningar på framspår och sitter garanterat snyggt
till i andra spår, sen skall det vara en bra häst för att
ta emot Svantes springare sista 300m.

Spik och 2k vinnare på omgångens kanske bästa spelvärde.

Det kommer att regna på Rättvik under travdagen och
prognosen varnar för åska, det bör man ha i åtanke.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-24, 10:08   #12
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 403
Sharp$: 5165
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Troligtvis skor runt om på 8 Bottnas Commandeur. Angående 12 Candor Halls "toppform" så har han inget lopp på två månader och har behandlats för svullen kota efter det senaste loppet. Dessutom vinner han mest på vintern.
Ofan, det har jag missat, blir det så kanske han inte är lika klar. Vart har du läst det?
__________________
@jocklon
jocklon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-24, 10:08   #13
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 070
Sharp$: 3303
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Raging Mack efter kastration, provas ev med ny balans
och utryckare, proppen ut i första starten som valack,
två strykningar på framspår och sitter garanterat snyggt
till i andra spår, sen skall det vara en bra häst för att
ta emot Svantes springare sista 300m.

Spik och 2k vinnare på omgångens kanske bästa spelvärde.

Det kommer att regna på Rättvik under travdagen och
prognosen varnar för åska, det bör man ha i åtanke.
Jimmy Mack skall det stå ovan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fidus (+1)
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-24, 10:10   #14
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jocklon Visa inlägg
Ofan, det har jag missat, blir det så kanske han inte är lika klar. Vart har du läst det?
Spelvärde
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jocklon (+10)
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-06-24, 10:16   #15
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 070
Sharp$: 3303
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Kommer att fortsätta MED SKOR tills det blir framspår. Då är det läge att slänga in lite deg. Över 2% nu tack vare ditt inlägg, hehe
Off topic.

Råkade av misstag ( demens ) kasta om nick,
där av debaclet.
Så släpp det som en het potatis.
My misstake!

Jajjan
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td