Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-07-04, 16:30   #1
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Ett Jäviga Forum


En sak som Perra alltid undrat över i detta Forumet är varför man alltid blir påhoppad om man skulle råka skriva något och ha åsikter om en kuskstyrning eller någon tränare som uttalat sig. Är det så att ni har fingrarna för långt ner i syltburken? Hur som helst. Kritik måste man lära sig tåla som sportsman/kvinna. Det är så man lär sig av sina misstag! Jag själv som Travspelare måste kunna ifrågasätta detta annars lever vi ju i en travdiktatur.
Själv tycker jag det vore rätt tråkigt om så vore fallet. Tack för mig!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1)
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-04, 17:30   #2
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Smile

Glashus


De flesta människor tål inte kritik Perra.
Det svåra är att den som tycker att det ska vara tillåtet med påhopp
i de flesta fall inte tål att bli påhoppad själv.

Svårt.

Mvh MesUffe
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Madman (+5)
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-04, 17:34   #3
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
De flesta människor tål inte kritik Perra.
Det svåra är att den som tycker att det ska vara tillåtet med påhopp
i de flesta fall inte tål att bli påhoppad själv.

Svårt.

Mvh MesUffe
Jo så är det man får hoppas man inte blir "påhoppad" Dra några glas dåligt rödtjut sedan spyr man ut massa skit. Trist med folk som inte kan sköta sig.....Perra King!

All heder åt dig Grant så vågar stå upp för oss Travspelare!!

Senast redigerad av The_One den 2017-07-04 klockan 17:54.
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-04, 18:11   #4
DanneKing
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av The_One Visa inlägg
En sak som Perra alltid undrat över i detta Forumet är varför man alltid blir påhoppad om man skulle råka skriva något och ha åsikter om en kuskstyrning eller någon tränare som uttalat sig. Är det så att ni har fingrarna för långt ner i syltburken? Hur som helst. Kritik måste man lära sig tåla som sportsman/kvinna. Det är så man lär sig av sina misstag! Jag själv som Travspelare måste kunna ifrågasätta detta annars lever vi ju i en travdiktatur.
Själv tycker jag det vore rätt tråkigt om så vore fallet. Tack för mig!
Jo du Perra, detta är inte ett jävigt forum, det är ett JÄVLIGT FORUM för inbördes beundran öppet för några få.
Och försök inte att få vara med för då får du bannor, skriver du om detta så blir du bannad och avstängd av den jävligaste av de alla, den självutnämnde Il Maestro!!
Fy fan vilket jävla forum!!!:ra nt::ful :

P.S. Hur gör man för att avregga sitt konto? Inte ens detta kan man läsa sig till någonstans!!!
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-04, 18:22   #5
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Mina mamma brukar säga när barnen bråkar. Nu Nu skall vi vara snälla. Nu Nu skall vi vara snälla...... Vill man svära så kan man säga Karottunderlägg också!!!!!!!
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-04, 21:30   #6
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Om Ni tror här i forumet att man kan bara logga in här och suga så kan ni glömda det !
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-04, 22:02   #7
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DanneKing Visa inlägg
Jo du Perra, detta är inte ett jävigt forum, det är ett JÄVLIGT FORUM för inbördes beundran öppet för några få.
Och försök inte att få vara med för då får du bannor, skriver du om detta så blir du bannad och avstängd av den jävligaste av de alla, den självutnämnde Il Maestro!!
Fy fan vilket jävla forum!!!:ra nt::ful :

P.S. Hur gör man för att avregga sitt konto? Inte ens detta kan man läsa sig till någonstans!!!

Har du sådan dålig självkontroll så att du inte kan avhålla dig från att skriva på ett forum enkom för att du har ett konto där, så kanske du skulle avhålla dig från betting...?

Bara en tanke!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
travanalys (+200), sskssk (+10)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-04, 23:18   #8
Banned
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 272
Sharp$: 347
Standard

Bra jobbat grabbar Perra blir lite trött men ger mig aldrig! Vi kämpar! Tack!

Perra jagar vidare i arkivet i natt! Arkivet är djupt!!

Vidare eller är ni kassa kungar?? Perraking Kung KUK.....Dannefajant!

Danne har kallat Perra för massa skit! INTE OK!!!!!

Där har ni ett inlägg som ni kan kicka Perra på
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+4)

Senast redigerad av The_One den 2017-07-04 klockan 23:34.
The_One är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-05, 17:33   #9
DanneKing
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Har du sådan dålig självkontroll så att du inte kan avhålla dig från att skriva på ett forum enkom för att du har ett konto där, så kanske du skulle avhålla dig från betting...?

Bara en tanke!

IDIOT!!!!!!:idi ot::idio t::idiot :
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-07, 12:09   #10
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 422
Sharp$: 1201
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av The_One Visa inlägg
En sak som Perra alltid undrat över i detta Forumet är varför man alltid blir påhoppad om man skulle råka skriva något och ha åsikter om en kuskstyrning eller någon tränare som uttalat sig. Är det så att ni har fingrarna för långt ner i syltburken? Hur som helst. Kritik måste man lära sig tåla som sportsman/kvinna. Det är så man lär sig av sina misstag! Jag själv som Travspelare måste kunna ifrågasätta detta annars lever vi ju i en travdiktatur.
Själv tycker jag det vore rätt tråkigt om så vore fallet. Tack för mig!
Du kan ju kommentera en styrning eller vad det nu är du är missnöjd eller nöjd med. Det är det forumet är till för bland annat.

Sen resten, att du hakar upp dig på att andra hakar upp sig, det får du lösa själv.
biddybye är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td