|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#166 |
|
SV byter spik...Nobel Amok i 7:e ist för Re Doc i 6:e.
|
|
|
|
#167 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Ingen skräll i lördagsloppet så dom som skrek om att det skulle in på V75 hade nog ödslat många streck där i onödan.
|
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
Låser avd 3 på 4 6 7. Vincent galopperar med Brokad i rygg. Färdigt.
|
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
Banan är stenhård enligt Claes Eskilsson
|
|
|
|
#172 |
|
Har säkert jinxat alla mina V75-system genom något så ovanligt som matlagning. Stod nyss och gjorde lite käk innan första ölen - blev spaghetti och köttfärsås. När spaghettin nästan var färdig så sa jag lite tyst för mig själv - hmm, lite för Al Dente(!) - är det kört nu???
|
|
|
|
|
#173 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3) |
||
|
|
|
|
|
#174 |
|
Misstänker att det kan bli en hel del galopper om banan är betonghård och alla som fortfarande är anmälda barfota.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+1) |
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Banned
|
Provar
Svårt med spikar V75 Inlämnat: 2017-08-05, 15:40 Rättvik Lördag 2017-08-05 Start: 16:20 Kostnad: 270,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 4, 5 (1, 6) 2: 1, 6, 9 (2, 4) 3: 1, 3, 6 (2, 9) 4: 6, 7 (9, 3) 5: 1, 2, 9 (4, 6) 6: 1, 2, 3, 4, 6 (8, 5) 7: 8 Nobel Amok (13, 1) 2x3x3x2x3x5x1 = 540 rader. 540 x 1 x 0,50 kr = 270,00 kr. Totalt: 270,00 kr. Rättningskod: |
|
|
|
|
|
#176 |
|
Visst sjutton blir Julia bättre o bättre. Första nervositeten försvunnit. Klart bra resonemang vi genomgången.
/N Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+3) |
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
Vi såg ju att Tobago Bay - som kom från tre raka segrar - ogillade banan och hoppade. Claes Eskilsson skyllde på stenhård bana. Han gick barfota bak liksom vid segrarna.
Banan kan spela spratt för många idag. |
|
|
|
|
|
|
#178 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#179 | |
|
Super Moderator
|
Citat:
"Perra 5 min sedan Nedan spikas Qahar QC - Zenit Brick - Ural Ingen är favorit konstigt nog men det gör ju inget. Tror piraten är chanslös i sista. Blir svårt att runda alla Gör att försök att fälla Broadway Appolo då det känns som det kommer bli svar invändigt" Hej igen Perra!
|
|
|
|
|
|