Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-08-11, 18:03   #31
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dyngtramparen Visa inlägg
Är man inte alls intresserad av 1,2 miljoner extra tror ni för att vinna båda heaten?
Klart man vill, men finns möjligheten med den omvända spårlottningen?
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-11, 19:07   #32
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 262
Sharp$: 921
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss Visa inlägg
Tycker det är hyfsat svårlöst i morgon. Det blir mkt extra att ta hänsyn till med dubbla open stretch och heat som inte måste vinnas etc. Vilket givetvis gör omgången mkt roligare att spela på! Samtidigt är det kanske smartast att sätta in lite mer på V5:an i stället, där vet man i alla fall vilka man ska se upp för i andra loppet av Åby Stora.

Min första och evt enda spik blir Trump....ja alltså Whitehouse Express med Örjan i avd 5.

V75:1 Låser på 1 Volstead som kan va ett spikförslag fr spets eller via open stretch och tar även med 4 BBS Sugarlight som har visat bra form igen den senaste tiden och dessutom begåvats med bra spår i båda loppen. Maxas utrustningsmässigt får tillbaka P Untersteiner och laddas för spets. Jag hoppas att både Takter och P U är rutinerade nog att inse att det är helt ok med rygglopp här så att det inte blir ngn pissing contest där de är 5-6:a i mål.

V75:2 A-häst 6 Scorpion Kiss, ser bara ett hot mot spets här om Scorpion öppnar som han kan. Värst emot är det om Tillman får hybris med 1 Mister Zaxis och försöker svara spets, då är jag hyfsat säker på att Nurmos har vinnaren igen i 9 Lukas Zaz, tror t o m det är en fördel med bakspåret för den. Kantboll för mej är 3 Super Grabben, sköt till helt ok med Örjan på Visby och Örjan är Örjan helt enkelt.

V75:3 Låser på fyra hästar. Mkt snack om Berghs båda hästar men 3 Re Doc, förmodligen med vanlig sulky i morgon och en ständig galopprisk och en Brick med formen i Zenith fr open stretch, typ 3:a invändigt så känns loppet öppet. Känns bra med 1 Zenith Brick, 3 Re Doc, 4 Officer C.D och slutligen 5 Bravo Navaronne med Adrian. Den sistnämnda för dagen med jänkarvagn och norskt huvudlag

V75:4 Här tror jag absolut mest på 3 Havbergs Knight och 6 Sobel Conway. Med annan kusk på Havbergs hade jag nog spikat den. Nu tycker jag det finns ett par kantbollar som jag vill ha med förutom nämnda duo. Dels betrodda 2 Antonio Trot (ständigt denna Nurmos), dels 4 R.K. King, som tävlar på hemmabana vilket är ett jätteplus. Veijo siktar förmodligen på spets härifrån. Tar också med 5 Autobahn, som jag jagat ett tag och så den som ändå rensar ngt 11 Gianluca Boko. Trist läge för den sistnämnda men han håller farten hela vägen in i mål och jag inbillar mej att det kan köras fr början här.

V75:5 Min spik 2 Whitwehouse Express, det va den här eller 1 Muscle Hustle. Spelvärde, storlopp och Örjan räckte för mej. På V5:an blir det ganska säkert annorlunda men på V75 fick det bli så.

V75:6 Svårt att frångå 6 Reckless trots frånvaron av vinster i år. Ngn spik blir det inte dock, har ju ingen aning om hur bra Reckless och Widell går ihop. Det är ju ingen häst som ska laddas för fullt i ngn startrusning i alla fall. Jag chansar (med dumstruten på) bort 2 Alfas Da Vinci, som faktiskt inte har ett lysande facit i autostart. Dessutom är han inte speciellt startsnabb ut och han kan mkt väl hamna på t ex 3:e-4:e ytter här och då är man borta med dubbla open stretch. Favorit till spets är väl förmodligen 5 Spitcam Jubb, sedan tror jag personligen inte att den räcker här. Trots möjlighet till att få gå vid plankan som ändå försvinner på upploppet. Jag tar med lite kantbollar här också. Dels 7 Butler, en fransos som är van vid långa tunga distanser vågar jag inte släppa. Sedan tycker jag det är helintressant med 8 Montdores första jänkarvagn! Spåret är kasst men distansen klaras utan problem. Så jag chansar med sex hästar 3,4,6,7,8,10 ensam A-häst 6 Reckless R 5,2

V75:7 I den här avdelningen tycker jag det är befogade favoriter å ena sidan, men många intressanta garderingsbud också. Jag kör A-häst på både 4 Broadway Apollo och 8 Nobel Amok. Hur loppet körs beror mkt på hur Johan U väljer att köra, jag har hört både att han ska ladda och att han ska köra i rygg den här gången. 8 Nobel Amok är självklar på kupongen trots läget som givetvis är struligt även för en Bergh i form. Utöver dessa två plockar jag med alla, inte för att jag måste men jag ville ha 9 hästar innan jag kände mej nöjd då får det bli alla. Bakom de två favoriterna tycker jag loppet ser helöppet ut!
Stort lycka till! Ser intressant ut förutom att Gianluca Boko ska gå med dojjor vilket är ett jätteminus för den pållen dessvärre.

Underbart fräck spik i Whitehouse! Hoppas verkligen det går vägen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+10)
mocka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-11, 19:33   #33
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mocka Visa inlägg
Stort lycka till! Ser intressant ut förutom att Gianluca Boko ska gå med dojjor vilket är ett jätteminus för den pållen dessvärre.

Underbart fräck spik i Whitehouse! Hoppas verkligen det går vägen!
Gianluca går barfota runt om enligt Bergh. Sa det i intervju under lunchtravet idag.
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-11, 19:53   #34
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 511
Sharp$: 1533
Standard

Vi Tippa senaste nytt

https://www.sharps.se/redirect?url=h...iler%2Fvtt.pdf
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+3), hugotheboss (+5)
Helgesson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-11, 20:27   #35
 
hugothebosss avatar
 
Reg.datum: maj 2014
Ort: Malmö
Inlägg: 1 283
Sharp$: 667
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dingo1337 Visa inlägg
Gianluca går barfota runt om enligt Bergh. Sa det i intervju under lunchtravet idag.
Blir att lämna sent och hoppas på att Bergh "hinner" få med korrekt info innan ATG:s sida lägger av en kvart innan spelstopp
__________________
Även en blind höna...går in i väggen!
hugotheboss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-12, 08:33   #36
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Raden Åby


1: 7
2: 2 7, 9, 11 Rakethäst: Urgent Call
3: 1, 3, 5, 9
4: 2, 8, 12 Rakethäst: Joe Hoo Lee
5: 2
6: 2, 3, 6, 8, 11 Rakethäst: Spring Erom
7: 2
DD blir 11 - 2. En god peng på den.
Lycka till!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-12, 08:34   #37
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Eftersom BOLAGET kör Danneros V75;a kan jag i lugn och ro göra ett eget system till ÅBY tävlingarna. Kör lite skrällbetonat eftersim jag inbillar mig att det kan bli fina pengar idag.

Avd 1 1-3-4-6-7-8
utgångshäst på 1 Volsted (vill inte spika eftersom "alla" kommer att ge järnet!!)

Avd 2 5-6-9
bra matematiskt lås, gärna SoS pop 6;an IGEN

Avd 3 spik 1 Zenit Brick
i sitt livs form, snudd på okörd senast enl Björn, Snikspåret förväntas vara ledigt

Avd 4 2-3-4-5-6-10-12
"heltäckt" gärna en lågprocentare

Avd 5 matematiskt 1 och 2
Örjan! Dessutom hästen i ruskig form nu

Avd 6 spik 10 Udo´s Oiler
INTE hjärnblödning! Siktat på detta lopp hela sommaren och alla vet väl när Bergh ställer i ordning så kan det hända saker. behöver TEMPO tack!

Avd 7 1-2-4-6-7-8-9-10
utgångshäst nr 8 Nobel Amok

2 system (en av två) 1x3x1x7x2x1x8 = 336 rader och 6x3x1x7x2x1x1 = 252 rader

Riktigt nöjd med systemen, man måste vara lite annorlunda för att lyckas på V75

Lycka till/SO
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grant (+12), Bridgeman (+10), Kyodai (+20)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-12, 08:51   #38
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Cab Hornline rundar hela packet idag.

Högt tempo sen tar P-L över på upploppet.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2)
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-12, 08:52   #39
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Spiken på Udo´s Oiler är väl nyckeln SO? Man måste våga. Min bästa spik för året är
Önas Ida till drygt 20 ggr. Idag är jag lite snällare men spikar Mellby Duke i sista. Sedan kör jag 2XÖrjan i storloppen. Lycka till! (PS möjligt att jag trycker dit Udo's Oiler, har många där så det blir inte så dyrt....tackar på förhand!)
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-12, 10:16   #40
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 132
Sharp$: 1280
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Eftersom BOLAGET kör Danneros V75;a kan jag i lugn och ro göra ett eget system till ÅBY tävlingarna. Kör lite skrällbetonat eftersim jag inbillar mig att det kan bli fina pengar idag.

Avd 1 1-3-4-6-7-8
utgångshäst på 1 Volsted (vill inte spika eftersom "alla" kommer att ge järnet!!)

Avd 2 5-6-9
bra matematiskt lås, gärna SoS pop 6;an IGEN

Avd 3 spik 1 Zenit Brick
i sitt livs form, snudd på okörd senast enl Björn, Snikspåret förväntas vara ledigt

Avd 4 2-3-4-5-6-10-12
"heltäckt" gärna en lågprocentare

Avd 5 matematiskt 1 och 2
Örjan! Dessutom hästen i ruskig form nu

Avd 6 spik 10 Udo´s Oiler
INTE hjärnblödning! Siktat på detta lopp hela sommaren och alla vet väl när Bergh ställer i ordning så kan det hända saker. behöver TEMPO tack!

Avd 7 1-2-4-6-7-8-9-10
utgångshäst nr 8 Nobel Amok

2 system (en av två) 1x3x1x7x2x1x8 = 336 rader och 6x3x1x7x2x1x1 = 252 rader

Riktigt nöjd med systemen, man måste vara lite annorlunda för att lyckas på V75

Lycka till/SO
Den raden ser mycket spännande ut..
Bridgeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-12, 10:26   #41
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Smile

Citat:
Ursprungligen postat av Bridgeman Visa inlägg
Den raden ser mycket spännande ut.
Vi ser olika på det här hur vi ser eller hur vi skriver att vi ser.

Oavsett så är förhandare otroligt svårt och därför är förhandare alltid
värt den största av respektans.

Mvh Uffe
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-12, 11:42   #42
 
Dutchies avatar
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 8
Sharp$: 24
Standard

V75


En hattrick för Johnnny idag!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+5)
Dutchie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-12, 11:53   #43
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 695
Standard

Roliga spiken:
Udos oiler

Dragen:
Canari Match
Mister Zaxis
Officer C.D.
R.K.King
Whitehouse Express
Linus Boy


Avslaget: Johans U uppsittningar, svikande formkurva...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trance_error (+5)
Klanke är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-12, 12:08   #44
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 131
Sharp$: 56888
Standard

Kuskar idag som har svårt att vinna på V75. Statistik senaste året.

Jennifer Tillman 0 vinster på 56 försök
Peter G Norman 0 vinster på 26 försök

Oskar J Andersson 2 vinster/69 försök
Veijo Heiskanen 2 vinster/49 försök

Toppkuskarna som kör idag ligger på mellan 10-15 procent på V75 så dom vinner långt ifrån alltid trots att dom ofta kör de mest spelade hästarna.

Skitsvårt idag. Det är nog läge att köpa in sig i ett större bolagssystem om man vill ha realistisk chans att hitta alla sju vinnarna .
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-12, 12:20   #45
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4266
Standard

I jakten på stora pengar så har jag fastnat för 11 Urgent Call i avd.2. Jänkarvagnen på och aviserat barfota bak. Vid felfritt och överpace i loppet så är den med och gör upp om det tillslut...
eveton är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td