Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-09-15, 14:29   #1
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 559
Sharp$: 676
Standard

Amatör hotad av känd V75-kusk


Någon som vet något mer om det här än det som står i artikeln?

https://www.trottosport.se/2017/09/1...kand-v75-kusk/
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-15, 14:48   #2
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 559
Sharp$: 676
Standard

Fick höra nu efter att ha frågat runt lite att det ska röra sig om Nicklas Westerholm. Är väl ändå lite sjukt att en ursäkt räcker när man hotat att manipulera lopp. Blir inte så trovärdigt ändå...
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-15, 14:56   #3
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 26
Sharp$: 980
Standard

Men vad har amatören gjort för någonting,som upprör så mycket?
Drivarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-15, 15:45   #4
777
 
Reg.datum: aug 2014
Inlägg: 580
Sharp$: 277
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Drivarn Visa inlägg
Men vad har amatören gjort för någonting,som upprör så mycket?
Vunnit ett lopp?

En sån liten högfärdstokig satunge ("hotaren" alltså). Fan vad arg jag blir. Han höll väl på och mobbade för brinnande livet i skolan, är väl van därifrån.
777 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-15, 16:05   #5
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 294
Sharp$: 128
Standard

Nadal Broline klar bästa häst eller hur.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hugotheboss (+3)
chompipe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-15, 16:10   #6
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 26
Sharp$: 980
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av chompipe Visa inlägg
Nadal Broline klar bästa häst eller hur.
???

Senast redigerad av Drivarn den 2017-09-15 klockan 16:11. Anledning: ???
Drivarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-15, 17:17   #7
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6207
Standard

Knappast vunnit lopp. Men därimot kört ovettigt kan jag tänka mig. Svarat ut niclas i onödan för att sen bli typ sist.

Det är tur att jag inte är kusk, när man kommer med bästa hästen å kör fram för att få ta över så svarar nån ärta med en häst som borde ha varit hamburgare för längesen och enbart förstör. Absolut inte kör för bästa placering osv.
Kapar benen, trycker sig ut, osvosv då hade det haglat hot och mycket möjligt en smäll eller 2 om det rent ut varit farligt.

Häromdan så höll jag på att bli påkörd på ett övergångsställe av en gubbfan. Han stirrade mig i ögonen och smög fram på ren jävelskap och körde mot mina knän.
Tände direkt och slog knytnäven allt jag hade i huven samt sparka bort ett extraljus.

Så är det. Hetlevrad deluxe. Niclas är väl likadan.

Springover , nadal och bw sture

Senast redigerad av shjuve9le den 2017-09-15 klockan 17:18.
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-15, 21:06   #8
DanneKing
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Knappast vunnit lopp. Men därimot kört ovettigt kan jag tänka mig. Svarat ut niclas i onödan för att sen bli typ sist.

Det är tur att jag inte är kusk, när man kommer med bästa hästen å kör fram för att få ta över så svarar nån ärta med en häst som borde ha varit hamburgare för längesen och enbart förstör. Absolut inte kör för bästa placering osv.
Kapar benen, trycker sig ut, osvosv då hade det haglat hot och mycket möjligt en smäll eller 2 om det rent ut varit farligt.

Häromdan så höll jag på att bli påkörd på ett övergångsställe av en gubbfan. Han stirrade mig i ögonen och smög fram på ren jävelskap och körde mot mina knän.
Tände direkt och slog knytnäven allt jag hade i huven samt sparka bort ett extraljus.

Så är det. Hetlevrad deluxe. Niclas är väl likadan.

Springover , nadal och bw sture
En sådan kusk och travtränare har inte i travsporten att göra. Ok att man är upprörd efter ett lopp och någon incident men att hota och bära sig åt är för jävligt! Och jävligt svagt av ST att inte göra något, åtminstone stänga av kusken/travtränaren i avvaktan på polisutredning och åtal!!!
Fy fan!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mocka (+10)
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-15, 21:29   #9
DanneKing
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Hasthoven Visa inlägg
Folk idag är för fjolliga! Råkar man säga några fel ord så då kommer alltid någon plattskalle och skall döma och anmäla en för hot mm. Ni dammsuger väl golvet hemma varje dag också? Så era Barn blir allergiska. Varför tror ni det inte vara så många bara som var allergisk förr? Lite skit skadar aldrig!

Dessa social media kanalerna har fått alldeles för stor makt över människorna i dagen samhälle! Det är skrämmande!

Tack för mig

?????????
Vad vill du ha sagt??
Totalt meningslöst dravel utan minsta sammanhang som du skriver...!!!
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-16, 08:54   #10
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 882
Sharp$: 5150
Standard

Det händer mycket i ett travlopp,

avsiktliga handlingar, tex svara ledningen eller dödens eller det så vanliga i försökslopp gå ut i 3e med chanslös häst 700 kvar.

Oavsiktliga misstag, trängning eller felaktig nedtagning vid galopp etc

Den travtränare eller kusk som är långsint kommer att ha en jobbig vardag. gäller att glömma å gå vidare.'


Men oddsen skall AKDRIG styra hur loppen skall köras eller hur man skall köra, ej heller skall namn på ägare/kusk/tränare göra det. Tyvärr gör det redan det i för hög grad i Svensk trav
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
smak (+5)
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-16, 14:40   #11
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 4
Sharp$: 254
Standard

inte mkt fakta i denna tråd , ingen som ens vet vad som ligger bakom
cloudconnected är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-16, 20:41   #12
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

"Cassie 15 september, 2017 at 14:59
Det hade tydligen börjat med sabotage av profftränaren och hans lärlingar mot en annan tränare.
Efter att lärlingen publicerat videon så ska dessa hot uppkommit. Konstigt att man inte ser allvarligare på det med så starkt bevismaterial."


Från kommetarsfältet på trottosport.
Stämmer Cassies påstående är det skrämmande.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-16, 21:14   #13
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 262
Sharp$: 921
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av cloudconnected Visa inlägg
inte mkt fakta i denna tråd , ingen som ens vet vad som ligger bakom
Efter att ha varit medlem i nära 2.5 år så kommer så ditt första svar. Så vad var det som hände då?
Sitter på en hel del fakta så var inte otydlig och försök att undvika att ljuga för din egen skull.
mocka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-16, 21:25   #14
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 262
Sharp$: 921
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Knappast vunnit lopp. Men därimot kört ovettigt kan jag tänka mig. Svarat ut niclas i onödan för att sen bli typ sist.

Det är tur att jag inte är kusk, när man kommer med bästa hästen å kör fram för att få ta över så svarar nån ärta med en häst som borde ha varit hamburgare för längesen och enbart förstör. Absolut inte kör för bästa placering osv.
Kapar benen, trycker sig ut, osvosv då hade det haglat hot och mycket möjligt en smäll eller 2 om det rent ut varit farligt.

Häromdan så höll jag på att bli påkörd på ett övergångsställe av en gubbfan. Han stirrade mig i ögonen och smög fram på ren jävelskap och körde mot mina knän.
Tände direkt och slog knytnäven allt jag hade i huven samt sparka bort ett extraljus.

Så är det. Hetlevrad deluxe. Niclas är väl likadan.

Springover , nadal och bw sture
En bra kusk vet att inte tokköra mot en pajas som svarar allt med ett ök. En bra spelare fattar det.

Senast redigerad av mocka den 2017-09-16 klockan 21:29.
mocka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-09-18, 18:49   #15
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2214
Standard

Nicklas Westerholm har trätt fram och gjort en pudel. "Storebrorskomplex".

http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle25997552.ab
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td