Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-10-08, 11:36   #16
DanneKing
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg
Han pratar om att tyskarna får lira för massa gratispengar idag till skillnad från Svenska spelare och tävla om samma prispool vilket självklart ger tyskarna fördel. Har inget med dopade pooler att göra. Herregud...
Herregud så j-la blinda ni är, eller möjligen bara sjukt lojala med legOLLElas av någon anledning.
Så j-la svårt att se parallellen är det väl ändå inte och det enda jag begär är lite konsekvens och att inte bli påhoppad !!!!
Jag vill inte heller läsa Legolasreklam i detta forum eller har de betalt reklamplats!?
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-08, 11:46   #17
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8853
Standard

Det här är en tråd för V64 Grosser Preis von Deutschland. Inget annat.

Olle: Alla har har förstått din faiblesse för Legolas.bet nu. Vi kanske ska tona ned det lite då det uppenbarligen rör upp en del känslor här. Det finns inget förbud mot att prata om Legolas, men det blir alltid en massa tjafs i varenda tråd.

DanneKing: Du behöver sannolikt fundera över hur du uttrycker dig. Var gärna aktiv och kom med kuponger/rekar/analyser. Men du måste inte svära över alla i varenda mening.

För övrigt tror jag att Börge med J.Takter i dag kan vara en överraskning. Om vi snackar ekipage så känns väl Takter/Juul väldigt intressant?
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-08, 11:48   #18
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8853
Standard

Hahaha......läste precis intervjun med Klaus Koch. Han anser att loppen i Sverige är "överinformerade"......jomen tjena.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-08, 11:49   #19
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 070
Sharp$: 5273
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DanneKing Visa inlägg
Herregud så j-la blinda ni är, eller möjligen bara sjukt lojala med legOLLElas av någon anledning.
Så j-la svårt att se parallellen är det väl ändå inte och det enda jag begär är lite konsekvens och att inte bli påhoppad !!!!
Jag vill inte heller läsa Legolasreklam i detta forum eller har de betalt reklamplats!?
Tycka vad man vill om legolas och förstår att man inte vill se massa legolastugg här och har full förståelse för det. Men du pratar om konsekvens utan att förstå skillnaden.

Om legolas ger sina spelare 100% insättningsbonus så påverkar det inte ATG spelarna då de inte spelar om samma pengar.

Idag får tyskarna insättningsbonusar och kan lämna in större stystem än de svenska spelarna vilket gör det mycket orättvist då man faktiskt i detta fall spelar om samma pengar.

Därav Olles prat om bojkott. Det går alltså inte att jämföra alls med legolas och ATG och därför är det inget inkonsekvent med det.

Men lämnar detta nu och låter tråden handla om dagens trav istället. Ber om ursäkt för att det gick off topic. Lycka till alla som spelar idag!
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+5), DIF (+2)
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-08, 11:53   #20
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37809
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Hahaha......läste precis intervjun med Klaus Koch. Han anser att loppen i Sverige är "överinformerade"......jomen tjena.
Jo, jag såg det. Som spelare vill man ha tillgång till all aktuell information om hästarna och gärna taktiken inför loppen. Informationen ska vara tillgänglig för alla och inte en liten klick med känningar i stallen. Sedan gör man sin egen analys. Det är en viktig anledning till att svenskt trav blivit en folkrörelse och inte längre ses som en suspekt verksamhet.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-08, 12:31   #21
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 540
Sharp$: 5006
Standard

Jag tycker det är osjysst att mina föräldrar flydde från kriget i hemlandet till Sverige istälet för tyskland där jag kunde spela med rakeback och bonus =)

Avd1. Spik 2 Major Brown, BG har kört 1 och vet hur den går samt vann på en bra tid, 1:an är tränarkörd nu. BG har redan kört o vunnit med 2 Major Brown, bra spår och oavsett löpning så verkar den stabilast av resterande. Spik o gå vidare.

Avd2. Spik 3. Förlorat bara en enda gång och detta mot min spik i AVD1, nu möter han ju inte den så därför spik. Eventuella kandidater har för svåra spår och sen har jag inte den blekaste om vem som e vem o vad de kan så spik o be till gud, kör en regndans o tänder lite ljus.

Avd3. Ser rörigt ut med strukna o skumma hästar med varierande tider och var och varannan galopp. Känns som 10 Dice Man möter lättare kanske inte är så svårt ändå, BG har inte vunnit så mycket i Sverige men verkar het utomlands. Spikalternativ annars gardera med 2,3,4,6,7,9,13,14 dessa är hästar med andra o tredje placeringar samt tider som matchar 10 Dice Man.

Avd 4. 6 Flying Fortuna har överlägsna tider och värd en vinst men har ju faktiskt inte vunnit de senaste ggr, bara massa fina placeringar. Dags nu kanske men jag tar med ALLA det är trots allt 3-åingslopp och det händer ofta saker här.

Avd5. 5 Star AJ rär blixtsnabb men det verkar som detta loppet kommer vara det snabbaste idag så frågan är om tyskarna är sjyssta o bara släpper eller om alla ska köra för det är kortdistans och för många snabba innanför SAJ, helgarderar detta.

Avd6. Satte DD på Åby till 290ggr när Diamanten vann från spår 12. Gav mig bra klirr i kassan så hjärtat säger spik men hjärnarn säger fäll. Garderar med 6,7,8. Johnny Takter skräller ofta när han kör häst med spår 8. General Bianco behöver ingen närmare presentation och Joseph Verbeck är inte den som tänker sitta o titta på när svenssons ska köra.

V64
Inlämnat: 2017-10-08, 13:30
V6 - endast vinst vid 6 rätt
Hamburg-Bahrenfeld
Söndag 2017-10-08
Start: 15:50
Kostnad: 256,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Major Brown (1, 8)
2: 3 Un Nuovo Bigi (10, 8)
3: 10 Dice Man (7, 14)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 (6, 4)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 (5, 1)
6: 5, 6, 7, 8 (11, 2)

1x1x1x8x8x4 = 256 rader.
256 x 1 x 1,00 kr = 256,00 kr.
Totalt: 256,00 kr.
Rättningskod: VHW FHX GKH

Lycka till.
jeeboy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-08, 12:38   #22
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+1), lenninen (+3)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-08, 12:56   #23
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8853
Standard

Tack Helge!
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-08, 12:56   #24
DanneKing
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
kuskförstärkning alltså!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-08, 12:59   #25
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8853
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DanneKing Visa inlägg
kuskförstärkning alltså!!
Definitivt. Berghs styrningar brukar jag ta bort, nästan alltid. Jag tycker han är en, tja, lagomt seriös kusk.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-08, 13:01   #26
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 827
Sharp$: 37809
Standard

Personligen så tycker jag att kuskbytet i sista är ett extra plus för min spik på fransosen.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-08, 13:07   #27
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8853
Standard

Fast Jos Verbeeck är ju himmel el pannkaka. Jag tycker att han har haft sin tid. Nu är det mest en cigg i mungipan och åkande på gamla meriter.....
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-08, 13:14   #28
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Fast Jos Verbeeck är ju himmel el pannkaka. Jag tycker att han har haft sin tid. Nu är det mest en cigg i mungipan och åkande på gamla meriter.....
......och vin till maten under tävlingarna på Vincennes.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+3)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-08, 13:14   #29
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8853
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
......och vin till maten under tävlingarna på Vincennes.
Dessutom! Livet som kusk är ganska bra kanske??
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-08, 13:30   #30
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8853
Standard

Jag kastar in en skräll till här - O'Grady. Det där är en häst som kan röra på sig. 2,36% just nu. Lindhardt upp i jollen. Inte vet jag. Men nåt till DD'n kanske?
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td