Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-10-30, 18:08   #16
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 298
Sharp$: 1111
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lotus Visa inlägg
Tror att Global Trackmaster har toppchans. Snabb ut och MJ är segersugen. Måndagsspik!
7 galopper på 11 starter dock
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-10-30, 18:59   #17
Lotus
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
7 galopper på 11 starter dock
Ja, det är lurigt. Men jag hoppas på ledning direkt och att den sedan håller hela vägen. Men det är klart, det blir till att hålla andan
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trance_error (+5)
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-01, 09:03   #18
 
Moonfalas avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 265
Sharp$: 5006
Standard

Araw Hoss har strukits i första
Moonfala är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-01, 09:32   #19
Lotus
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

En av årets svåraste omgångar hittills tycker jag. Kämpa!
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-01, 11:21   #20
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 1 589
Sharp$: 5966


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lotus Visa inlägg
Ja, det är lurigt. Men jag hoppas på ledning direkt och att den sedan håller hela vägen. Men det är klart, det blir till att hålla andan
Magnus lär väl varken tordas eller kunna ladda. Känns som han får backa sig sist. Därifrån måste han vara bra för att vinna.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-01, 11:51   #21
Lotus
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BroderH Visa inlägg
Magnus lär väl varken tordas eller kunna ladda. Känns som han får backa sig sist. Därifrån måste han vara bra för att vinna.
Ja, jag visste inte att den var så osäker, trodde den var stabilare. Värdelöst spår för sådan häst. Får tänka om lite...
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-01, 13:28   #22
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Nuncio blir nog inte ens favorit den här gången, alltså dags att spika! Så länge banan verkar bli bra iallafall. Det är lite rysk roulette men man får leva med att spela "mörkt" ibland på såna här hästar. Maharajah blev alltid tokfavorit oavsett var i träningen han var men Nuncio dissas nu till slut av spelarna. Ser annars inte ut att vara ett toköppet lopp, det finns väl 4-5 med chans.

Tror Melanders tar två raka där också, Michelangelo Ås ser ut som en spets och slut-vinnare. Perfekt spår och bra facit på kort (7 starter: 3-3-0).

Toköppen omgång annars, lär krävas en hel del plugg om det ska vara värt att lägga pengar på.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-02, 22:29   #23
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Nuncio blir nog inte ens favorit den här gången, alltså dags att spika! Så länge banan verkar bli bra iallafall. Det är lite rysk roulette men man får leva med att spela "mörkt" ibland på såna här hästar. Maharajah blev alltid tokfavorit oavsett var i träningen han var men Nuncio dissas nu till slut av spelarna. Ser annars inte ut att vara ett toköppet lopp, det finns väl 4-5 med chans.

Tror Melanders tar två raka där också, Michelangelo Ås ser ut som en spets och slut-vinnare. Perfekt spår och bra facit på kort (7 starter: 3-3-0).

Toköppen omgång annars, lär krävas en hel del plugg om det ska vara värt att lägga pengar på.
Lutar faktiskt åt att jag går rakt emot. Michelangelo var väl en liten besvikelse som mega skrik för 3 starter sedan. Angel of attack lär väl Bergharn maxa med och då blir det åter tuff öppning. Dessutom större frågetecken på formen nu efter två raka galopper.

Nuncio har inte varit bra på ett år och hyfsad risk att hästen är slut. Spikar hellre emot och går på Tobin som det var skrik på senast. Hade han travat och vunnit sist hade han vart 50%. Som spetsfavorit till 30% ser jag mer spelvärde än en minst sagt dunkel Nuncio som har max 70%ig form och eventuellt är slut.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-03, 09:00   #24
Lotus
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Varken Redén eller Melander har någon stallform att luta sig mot. Berghs hyfsad och han är alltid att räkna med på Bergsåker.
Tycker han verkar uppåt på Digital Ink, kanske blir en av spikarna då det kommer bli körning där framme mellan Tobin och Nuncio.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-03, 12:04   #25
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3842
Standard

Vad säger kallblodskungen SO om kallblodsloppet samt om omgången också?Tacksam
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-03, 13:50   #26
Lotus
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

Robert Bergh har startat 19 hästar på V75 på Bergsåker hittills 2017. 7 har vunnit, 5 andraplatser.

Senast redigerad av Lotus den 2017-11-03 klockan 13:53.
  Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-03, 14:52   #27
 
Andy90s avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Norrköping
Inlägg: 398
Sharp$: 2871
Standard

Kommentarer angående Väskinge Mia i V75-3 ??
5% just nu och stallet är väldigt uppåt:

"Gick riktigt bra senast. Hästen är behandlad efteråt och efter sina normala jobb gick hon ett riktigt bra jobb på rakbanan i söndags. Jag hoppas att hon fungerar bra i spets och det har hon bara gjort en gång tidigare, då blev det seger med 100 meter… Målet är att spåra hela vägen, säger Robert Skoglund"
__________________
Article 34:
Bro's cannot make eye contact during a devil's threeway
Andy90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-03, 15:03   #28
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2744
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Andy90 Visa inlägg
Kommentarer angående Väskinge Mia i V75-3 ??
5% just nu och stallet är väldigt uppåt:

"Gick riktigt bra senast. Hästen är behandlad efteråt och efter sina normala jobb gick hon ett riktigt bra jobb på rakbanan i söndags. Jag hoppas att hon fungerar bra i spets och det har hon bara gjort en gång tidigare, då blev det seger med 100 meter… Målet är att spåra hela vägen, säger Robert Skoglund"
Det är tacksamt ju fler streck hon drar på sig. Kallblodsmärrar vinner typ en gång per millennium på V75. Hon är dessutom fyra år, vilket är en bebis i nordis-sammanhang.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+2), 777 (+2), finkel (+1)
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-03, 15:14   #29
 
Reg.datum: maj 2016
Inlägg: 130
Sharp$: 563
Standard

Just nu lutar det åt spik på Angel of Attack och markerade som A-hästar i fredagschecken är Importedfromdetroit, Raja Ribb, Nuncio, Izzy och Gustav E.

Att både Spelvärde och Berglund lägger in Bryssel som omgångens bästa spik kanske man borde ska se upp med men som den sett ut så skulle jag inte vilja lägga alla korten där. Inte sagt att den ska bort från kupongen men att det är omgångens bästa spik och ensam spik ifrågasätter jag, dock får man väl som spelare tacka om den blir överstreckad.
Rakka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-03, 22:50   #30
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 42
Sharp$: 673
Standard

Känns som en riktigt lurig omgång. Har ända sedan i söndags tänkt spika Michelangelo Ås men börjar vackla nu. Låter ju som att Bergh kommer ladda järnet med Angle of Attack och är lite rädd att det slutar med galopp för Michelangelo Ås in i första sväng.

Blir spännande att höra vad Björn säger i Björnkollen angående Bryssel. Låter det positivt kommer jag gå på honom imorgon.
tosjodin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td