Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-11-11, 04:18   #1
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 21
Sharp$: 1857
Standard

Racebets!!!!!


Måste lägga in en varningsflagga för detta bolag. De är väldigt generösa så länge du förlorar pengar men akta dig för att vinna en slant.
Har spelat hos dem till och från under ett antal år och den första tiden gick det ganska bra frånsett att det var nästan omöjligt att ta ut vinsterna. De kreditkort jag hade gick av olika anledningar inte att betala ut till på men det gick alltid bra att betala in med. Nu är det faktiskt löst men nu letar man nya vägar att grisa för de som råkar vinna. Spelade hos dem med deras erbjudande att nytt spel om du förlorar i de första två loppen på V86. Fick inget nytt spel så jag kontaktade dem och de svarade att pga att de har sett att min sambo sedan sjutton år använt min dator och spelat med nykomlingsbonus för flera år sedan så hade jag fuskat och blivit avstängd från bonus. Orsaken till detta konstiga stopp efter flera år tror jag är att jag råkat vinna lite på slutet och varit så fräck nog
att jag tagit ut pengar.
bossep är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-11, 08:40   #2
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Har varnat för detta skitbolag förut. Betalar inte ut bonusar krånglar med utbetalningar mm.

Som sagt Stay away från skiten!
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-11, 10:29   #3
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 942
Sharp$: 2739
Standard

Trist. Akta er för att skriva för mycket om annat än statliga spelbolag bara. Jag har förstått det som att sedlighetspolisen bara tillåter att man skriver om ATG på det här forumet. Annars blir det ”tjatigt” och ”tröttsamt”.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5), jomtien (+10), Gotland (+5)
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-11-28, 15:37   #4
Administrator
 
admins avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Inlägg: 2 197
Sharp$: 15232
Standard

Bossep, jag har pratat med Racebets om detta nu. Kontakta supporten och uppge att du är från Sharps så kommer det lösa sig. De är förbereda på att du kontakter dem.
admin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-12-01, 14:25   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 135
Standard

Min tur att börja bråka. Har inte haft något problem alls efter att jag verifierat kort, adress osv för ca 1 år sedan. Nu ville de helt plötsligt att jag skulle skicka in samma dokument på nytt och mitt konto låstes...
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td