Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-01-14, 15:46   #1
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

V86 Dubbel Jackpot Bergsåker/Solvalla 17/1


Pengar eller inte?
Bästa dragen, spikarna, rensarna!
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-14, 18:40   #2
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1093
Standard

Jaguar Hill vågar jag påstå e klar om den tar spets.

Samma gäller för Lincoln L på sin bästa distans.

Tornado Jet, vart hamnar den på volt från spår 1? Spelvärde varnade för den senast från spår 8 auto.

Senast redigerad av trance_error den 2018-01-14 klockan 18:42.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-14, 19:31   #3
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3837
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Jaguar Hill vågar jag påstå e klar om den tar spets.

Samma gäller för Lincoln L på sin bästa distans.

Tornado Jet, vart hamnar den på volt från spår 1? Spelvärde varnade för den senast från spår 8 auto.
Såg du Weekend Fun sista lopp??
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-14, 19:52   #4
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dado Visa inlägg
Såg du Weekend Fun sista lopp??
Absolut, kanonform.
Men bakspår över kort distans.... Nja, kan nog sticka iväg en del på procenten tråkigt nog med tanke på just senast
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-15, 10:20   #5
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1093
Standard

Är inte så förtjust att strecka hästar på bakspår kortdistans
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-16, 09:30   #6
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Snöfall och minusgrader i morgon kväll alltså.... Då kanske vi kan hoppas på att några favoriter inte levererar om banan blir besvärlig.
Kanske dags att börja leta vinnare från bakspår på Bergsåker?
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-16, 10:01   #7
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

P54an från Bergsåker i morgon. Inleds med ett montelopp över flera volter med flera hästar som aldrig startat i disciplinen. Hur tänker legolas bet där? Varför överger man Solvalla helt både vad gäller P54 och Pick2 ? Har svårt att tro att det kommer höja omsättningen.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-16, 12:52   #8
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Snöfall och minusgrader i morgon kväll alltså.... Då kanske vi kan hoppas på att några favoriter inte levererar om banan blir besvärlig.
Kanske dags att börja leta vinnare från bakspår på Bergsåker?
Det ser ut som det ska snöa eller vara snöblandad nederbörd hela tisdagen och hela onsdagen i Stockholm. Lär väl komma en indikation gällande banan redan i kväll. Skulle det bli som annandag jul bara att lägga ner alla tankar på spel, för då var det hästlotto modell större.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-16, 16:27   #9
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
P54an från Bergsåker i morgon. Inleds med ett montelopp över flera volter med flera hästar som aldrig startat i disciplinen. Hur tänker legolas bet där? Varför överger man Solvalla helt både vad gäller P54 och Pick2 ? Har svårt att tro att det kommer höja omsättningen.
Ytters irrelevant i denna tråd huruvida omsättningen på P54 kommer bli hög eller låg. Vi pratar V86 här - där omsättningen kommer bli hög inte minst pga jackpoten.

I övrigt så tror jag att Jaguar Hill vinner sitt lopp tämligen enkelt. Weekend Fun bör inte kunna plocka ner honom när han har fått bestämma tempot i 1000 meter.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Amadeus (+10), abstruse (+20)
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-16, 18:28   #10
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 100
Sharp$: 1379
Standard

exakt, håll gärna andra spelformer utanför V86-tråden, skapa en p54 tråd där alla som bryr sig kan yttra sig!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Amadeus (+10), abstruse (+30)
TravRenen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-16, 18:31   #11
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TravRenen Visa inlägg
exakt, håll gärna andra spelformer utanför V86-tråden, skapa en p54 tråd där alla som bryr sig kan yttra sig!!
Onödigt med två trådar till samma lopp. Hade det varit helt andra lopp hade det känts motiverat. Det är långt ifrån bara jag på sharps som spelar även på legolas spelformer.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spiritus (+1), levin1891 (+5)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-16, 19:07   #12
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2742
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TravRenen Visa inlägg
exakt, håll gärna andra spelformer utanför V86-tråden, skapa en p54 tråd där alla som bryr sig kan yttra sig!!
Säger du samma sak till alla som postar inlägg om DD, V4, V5, vinnare, plats och tvilling? Väntar spänt på att du startar en ny tråd nästa gång du ska lägga ett platslir.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sigh (+10), Rakka (+20)
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-16, 23:19   #13
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Onödigt med två trådar till samma lopp. Hade det varit helt andra lopp hade det känts motiverat. Det är långt ifrån bara jag på sharps som spelar även på legolas spelformer.
Citat:
Ursprungligen postat av Spiritus Visa inlägg
Säger du samma sak till alla som postar inlägg om DD, V4, V5, vinnare, plats och tvilling? Väntar spänt på att du startar en ny tråd nästa gång du ska lägga ett platslir.
Hade det varit så att P54 rymdes inom samma lopp som V86 så hade det väl varit en annan femma. Men nu är så inte fallet. Nu är det montélopp med som inte ryms inom V86-spelet. Men likförbannat så är det ytterst ointerssant vilken omsättning det är på P54 i denna tråd då det inte är P54 vi diskuterar utan V86.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abstruse (+20)
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-16, 23:41   #14
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22762
Standard

Jag kan hålla med dig oggeb ang. detta med P54 omsättning och snacket om legolas.
Men samtidigt är det inte så många som skriver och lägger ut sina tips och idéer här. Så att olle som är en duktig skribent och dukar upp för många av oss med info och diverse gör detta tycker jag är bara blunda och inte läsa. Själv skriver jag inte så mycket heller och dessutom är jag inte bra på det heller. Jag är glad och tacksam för olles inlägg och gillar hans tidiga tankar om olika omgångar. Tyvärr kan inte olle hålla sig ifrån snacket om legolas, och det är upp till var och en av oss att inte läsa detta. Hellre det än att gå in på sharps och så finns inget alls om trav. Vi ska inte tvinga bort de som vill skriva fast det kommer sånt som vi retar upp oss på.
Du ser jag är kass på att formulera mig, men hoppas du/ni förstår vad jag menar.
Tack
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+100)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-17, 04:21   #15
 
Dyngjohans avatar
 
Reg.datum: mar 2016
Ort: Staffanstorp
Inlägg: 61
Sharp$: 773
Standard

Vart tog v86 snacket vägen??????

Jag tror Jaguar Hill ,Stronghold och Whoswho vinner....
Dyngjohan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td