Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-01-21, 10:26   #1
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 729
Sharp$: 9271
Standard

Färjestad 21/1- GS75/P54 mm


Färjestad idag.

Jag går mot strömmen och provar att syna både Dizzy River och Racer Reo.
Spikar istället Pols i andra samt Chantilly i fjärde.

Lycka till därute!
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-21, 11:02   #2
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 131
Sharp$: 56888
Standard

Svårt att hitta en mer trolig vinnare än Racer Reo i dagens omgång trots att det troligen inte blir bike idag heller i voltstart som den hade några gånger för ett tag sen. Men möter ju ingenting om inte Bombibitt S.I.R skulle vara tillbaka i sommarens tokform(inget talar för det när man kollar hästens senaste starter). Tror jag kommer inleda med en spik på P54an.

P54-2 känns lite lurigt om inte Jepson skulle få för sig att hänga på en bike ffg på Chantilly.

I P54-3 har noterats att Caxie Royale i de två senaste gått från att bara en medioker häst till en vinnare. Svaret på varför stavas troligen byte från vanlig vagn till amerikansk jänkarvagn i dessa båda starter. Gav 18 ggr första gången Jepson satte på biken i mitten av dec.

Även noterat att Global Update ska ha tävlat i jänkarvagn ffg senast i Norge. Aldrig gått i sådan i Sverige så håll koll på om jänkarvagnen åker på där idag.

P54-4 ser ut att kräva 5-6 streck i nuläget. Förhoppningsvis kommer det lite info under dagen som gör att man hittar en bra a häst och kan plocka bort någon.

Känns som det borde räcka med spetsfavoriten Janus Tooma, Duke Of Mearas som duger bra här om det löser sig och norska gästen Skyfall NO som var ute på V75 näst senast och som ska ha varit grym i starten innan det. Senast monte som man kan glömma.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-21, 12:18   #3
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Orkade inte riktigt plugga till GS75 i dag. Kastade in 3:- på en rad med bara två favoriter: Racer Reo och Chantilly.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-21, 12:56   #4
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3174
Standard

Jag försöker fälla i alla fall

Peter Cederin: "Hygglig chans"
-7 Racer Reo (GS-3) känns helt okey för dagen. Gjorde det riktigt bra under hela fjolåret och det känns som om han ska kunna fortsätta på den vägen även i år. Vi får väl se var han hamnar här ifrån då han inte är så snabb från början, men han är stark och tål att göra en del själv om det behövs. Motståndet är svårbedömt, men fungerar allt som det ska så tycker jag att det borde vara en hygglig platschans
******
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-21, 13:02   #5
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 267
Sharp$: 1012
Standard

Har en lista med hästar jag bevakar. Idag inträffar det jag inte gillar. Det är två som stöter på varandra. Den ena är Chantilly och den andra är Gateway Fortuna. Undrar om det är läge att prova en tvilling.
__________________
Spelar inte V75 eller V86 igen förrän jag bara kan spela på alla rätt.
grönvitt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-21, 13:24   #6
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 131
Sharp$: 56888
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Jag försöker fälla i alla fall

Peter Cederin: "Hygglig chans"
-7 Racer Reo (GS-3) känns helt okey för dagen. Gjorde det riktigt bra under hela fjolåret och det känns som om han ska kunna fortsätta på den vägen även i år. Vi får väl se var han hamnar här ifrån då han inte är så snabb från början, men han är stark och tål att göra en del själv om det behövs. Motståndet är svårbedömt, men fungerar allt som det ska så tycker jag att det borde vara en hygglig platschans
******
Peter Andersson utsåg Racer Reo till omgångens bästa spik i lunchsändningen så då får man kanske tänka om. Han var helt ute och cyklade i lunchtipsen till Bollnäs så hans tipsform verkar fortfarande efter typ ett år inte vara på topp.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-21, 13:26   #7
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Jag tror mycket på 6 Gateway Fortuna i GS75:4.

Debuterade i ny regi senast och vann på ett mucket rejält sätt. Duktige Aronsson verkar ha fått hästen att hitta tillbaka till formen hösten visade upp januari-februari förra året.
Hade resultaten 2-1-1-1 med en v75 vinst från spår 11 som kronan på verket den här perioden 2017. stred hela vägen in i mål vid andraplatsen och var nära att hinna dit.

Gick alltså ut i ny regi sist och vann på ett nytt rekord över 2140 volt.
2 hästar utmärker sig i dagens lopp och jag tror offensive Kim har bra chans att köra sig till spets här.
Varken Gateway Fortuna eller Chantilly är några startraketer och den som kommer bäst iväg av dem blir högst troligt släppt till spets.

Gateway har öppnat bra från springspår ett par ggr förra året och borde komma bra iväg med offensive Kim även från dagens autostart.

Jag tar ställning och Spikar Gateway Fortuna!

Årstid- intrycket i ny regi- min badkarsteori att den sitter i spets efter 4-500m
Många faktorer talar för min spik idag :-)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+5), Gotland (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-21, 13:39   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Peter Andersson utsåg Racer Reo till omgångens bästa spik i lunchsändningen så då får man kanske tänka om. Han var helt ute och cyklade i lunchtipsen till Bollnäs så hans tipsform verkar fortfarande efter typ ett år inte vara på topp.
Helt ofattbart att han får vara kvar, men absolut inte mig emot
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-21, 13:49   #9
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 131
Sharp$: 56888
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Helt ofattbart att han får vara kvar, men absolut inte mig emot
Man skulle ryggat tyskarna till Bollnäs lunch V4a ser jag. Dom som tog den största vinsten enligt vinstlistan. Dom kan hästarna i dessa låga klasser det handlade om där idag tydligen.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-21, 13:50   #10
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 634
Sharp$: 22753
Standard

Inte hunnit kolla på omgången alls. Tacksam för alla idéer
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-21, 13:53   #11
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Är inte 5.25 på Unibet alldeles för högt på Mr C i första, nionde borde ju inte alls vara lika illa efter strykningarna och kusen har form. Må vara att DR är i grunden bättre, men 1.50 mot 5.25 är en fars dom emellan
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-21, 13:55   #12
Banned
 
Reg.datum: aug 2017
Inlägg: 243
Sharp$: 420
Standard

fejl

Senast redigerad av travlife den 2018-01-21 klockan 15:40. Anledning: c
travlife är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-21, 13:59   #13
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

I sista är 1 Duke of Mearas favorit till 30%

Den borde rimligtvis hamna i trubbel från innerspåret idag. Både 3 och 4 är snabbare iväg.
4 Jaanus Tooma borde sitta i spets ganska tidigt. Travnet Spikar den men jag kan inte gå på
En häst som har vunnit 1/29 .
Låser Sista på 4, 10, 12 och står över favoriten då den är betydligt mer streckad än mina 3 hästar och jag själv rankar ner 1 till 4:e-5:e på min rank, baserat på utgångsläget.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-21, 14:14   #14
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 131
Sharp$: 56888
Standard

Årets största montelopp nu i atg live. 7 miljoner att tävla om.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-21, 14:19   #15
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 131
Sharp$: 56888
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Årets största montelopp nu i atg live. 7 miljoner att tävla om.
Barfota runt om för första gången melodin för överlägsen vinst för Traders.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td