Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-02-20, 15:05   #1
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 121
Sharp$: 2533
Standard

Vad fattas på nätet inom travspel?


Hej

När jag klickar runt på diverse travsidor, bloggar och annat slår det mig att många är väldigt lika varandra. V75 tips med loppanalyser är t.ex extremt vanligt. Likaså DD spel.

Vad saknar ni som ni skulle vilja läsa om? Lite småsugen på att starta något litet projekt men vet inte exakt inriktning. Känns helt onödigt att göra samma sak som "alla andra" när det finns så mycket information redan.

Är själv inriktad på tvilling och trio som utgör över 90% av min spelkassa. Skulle det kunna vara av allmänt intresse, hur i så fall?

Något i utrustningsväg ni saknar, något som kan effektiviseras på en och samma sida eller annat? Kom med kreativa idéer!

Just nu kommer jag inte på exakt vad jag saknar, har bara kommit fram till att många sidor behandlar samma teman så det borde saknas spännande saker!
grobben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-20, 16:33   #2
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56997
Standard

Jag kommer sakna travfakta otroligt mycket om en månad när gratisprenumerationen på travfakta guld upphör. Tyvärr är priset för att fortsätta helt orimligt (2000 kr i månaden). Så länge inte spelbolag och svensk travsport inser att spelarna måste få denna information är det otroligt jobbigt att vara travspelare. Med travfakta får man åtminstone väldigt bra historik, men sen gäller det ju att ha stenkoll på värmningar och defileringar mm för att veta hur hästarna ska tävla just i det lopp man ska spela till. Det hade varit väldigt mycket enklare om det anmälts och presenterats som skoinfon.

Nu när våren kommer så är det ännu mer första jänkarvagn och första helstängt som gäller när hästarna ska börja maxas igen prestationsmässigt och det kommer bli nästan omöjligt att inte missa en hel del sådana ändringar. Det jävligaste är när en 3 procentare man inte spelat/streckat vinner och man först då ser att det sitter på en bike och helstängt huvudlag ffg.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-20, 16:57   #3
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2742
Standard

Grand Slam 75 är ruggigt underbevakat med tanke på potentialen som ändå finns i spelet. (Jag avskyr namnet och upplägget med tre vinstpotter, men det är ju en annan sak. Tänk om ATG vågade testa V76.)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
finkel (+3), abstruse (+1)
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-20, 19:18   #4
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 422
Sharp$: 1201
Standard

det är ett seriöst tv program, en studio med 3-4 stycken som pratar trav, man kan bjuda in gäster, man har ett koncept, programpunkter, men varvar med olika ämnen. Jag förstår inte varför det inte finns ngt seriöst program.

Jag kan garantera att den media som kör programform kommer dra ifrån med hästlängder gentemot konkurrenter.

Senast redigerad av biddybye den 2018-02-20 klockan 19:30.
biddybye är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-21, 10:20   #5
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Spelsidorna ser ut som de gör för att det är på de stora streckspelen inkl DD som det finns tillräckligt stor omsättning. ATG köper mycket media till dessa spel, och sajterna anpassar sig.

Alldeles för mycket är jidder om att ha trevligt med en spelkupong i näven, inte att vinna pengar. Jag är övertygad om att en sida som på allvar gick in för att hjälpa spelare med lite lägre insatser att förränta dessa på spelformer som passar deras spelkassa så skulle den bli populär om det var framgångsrika tips.

Och ja, små spelare skall nog hålla sig mestadels till V/P/Tvilling/DD/V4/V5 (eller motsvarande). Spel där man med skicklighet och relativt små insatser kan vara med och få en vettig avkastning på pengarna.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-22, 08:43   #6
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 277
Sharp$: 1123
Standard

Spotify för Serviceplays.
Medlemssida med 50-100 medlemmar som betalar 200-300kr i månaden var.
Som medlem får man alla serviceplays som t.ex. Spelvärde, TT, Snoken för V75, V86 V64
Dra sedan upp den på Darknet och ta betalt i anonym kryptovaluta
inexe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-22, 13:53   #7
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4268
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av inexe Visa inlägg
Spotify för Serviceplays.
Medlemssida med 50-100 medlemmar som betalar 200-300kr i månaden var.
Som medlem får man alla serviceplays som t.ex. Spelvärde, TT, Snoken för V75, V86 V64
Dra sedan upp den på Darknet och ta betalt i anonym kryptovaluta
Duger inte betalning med Sharp$?
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-22, 14:17   #8
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av inexe Visa inlägg
Spotify för Serviceplays.
Medlemssida med 50-100 medlemmar som betalar 200-300kr i månaden var.
Som medlem får man alla serviceplays som t.ex. Spelvärde, TT, Snoken för V75, V86 V64
Dra sedan upp den på Darknet och ta betalt i anonym kryptovaluta
Haha jag satt och funderade på detta för ett par dagar sedan!
En site där alla betaltjänster finns.... men hur lagligt det nu är är en annan femma
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-02-22, 16:13   #9
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Haha jag satt och funderade på detta för ett par dagar sedan!
En site där alla betaltjänster finns.... men hur lagligt det nu är är en annan femma
Det är naturligtvis inte alls tillåtet, men samtidigt torde betaltipsen vara en av de mer piratkopierade alstren vi har i Sverige. "Alla" har dem, men få betalar för det.

Och det är väl ett ganska avgörande skäl till att dessa företag istället tittar mer och mer på att kränga andelsspel mot en väl tilltagen provision.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-03, 12:20   #10
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

Fiktiv spelkassa


Det som saknas på nätet är motsatsen till de aktörer som finns.
En tjänst som spelar dagens största streckspel på riktigt varje dag
och sen verkligen redovisar plus eller minus.

Det kostar 1000:- i medelsnitt per dag (7000:- vecka) och hade
genererat många nöjda användare.

7000:- är alltså inlämningskostnad per vecka.

Är det något för Malla och F. Widman att starta upp?

Mvh Uffe
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td