Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-03-18, 10:42   #151

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39580
Standard

Jag var inte hemma igår, men det blev ju en lätt omgång. Fick dock bara sex rätt då jag chansspikade i kallblodsloppet för att få lite utdelning. En rak DD räddade dock dagen. Ska se om GS75 är intressant idag. Man få i alla fall gratulera Goop till fantastiska framgångar.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-18, 11:40   #152

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 4662
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Billman Visa inlägg
Två idiotstyrningar av Ludde i vanligt ordning. Drar och drar. Man undrar faktiskt om han psykologiskt är rädd för de andra kuskarna/hästarna eftersom han drar utan att få tryck. Känner sig obekväm om någon närmar sig. Han har ju klaustrofobi att sitt invändigt bland hästar och krockar sig ut när han gör det, men i spets?

En gång är ingen gång. Två gånger är Gong-gong. Lär han sig aldrig(efter första torsken?)
Han är inte anpassningsbar, och så länge han inte är det så behöver inte bra tänkande kuskar tänka på djupet. Han är väldigt enkel att besegra och förlora emot.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-19, 12:19   #153

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5627
Standard

Angående Antonio trot och den kassa prestationen han gjorde.
Han trivdes inte med underlaget , sprang o slirade hela loppet och kommer försäkerhets skull kollas av veterinären imorgon, men är det inga fel så tar jag detta loppet som ett olycksfall i arbetet!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+5)
jAnman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td