|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#17 |
|
Pastore Bob och Rushmore Face så är du helgarderad i sista. Guld tror jag Sugarlight vinner. Eller så blir det tre streck där också.
Senast redigerad av Shooter den 2018-03-15 klockan 14:02. |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Antonio har varit stressad o nervös i början på sin karriär, gått ner i vikt o varit väldigt valpig. Han har varit med i A gruppen som tvååring och framåt tillsammans med de tre andra i hans ålder hos Timo.
Nu börjar det släppa o tittar man på bf så gick han en 12 tid utan skor. Min personliga uppfattning är att han kommer bli fin utan dojjor nästa ggn Timo rycker dem. Sen finns ju bike också, men där var tränaren tveksam förra säsongen. |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jAnman (+10) |
||
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
Spår 10 med sparade krafter på ett 240 meter långt upplopp! Antonio Trot tror jag helt enkelt bara vinner mot detta gäng
|
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Citat:
Kurvorna är ju snävast för den med innerspåret tänker jag. |
||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Citat:
Jag har gett upp omgången då det gäller ev streckspel på grund av alla norska hästar som jag inte orkat lägga all tid som krävs för att få koll på. Har ju hittills i tråden bara varit de svenska ekipagen som det snackats om , men det borde kanske vara tvärtom, för norrmännen brukar väl vinna flera av loppen denna lördag. Många norska hästar som brukar matchas länge för denna omgången. |
||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Det är inte många av de svenska hästarna som har kört på Momarken tidigare. Clemenza Am har varit där en gång med gu som följd. Coffie U.N.G. har hoppat vid dennes start på banan. Raise Broline blev oplacerad, men var felfri. Flex också oplacerad och felfri (18 ggr pengarna). Monfalcone blev oplacerad felfri till 28 för 10:an i sin årsdebut. Juvels Boy har vunnit en gång på banan och varit femma där en andra gång. Vad gäller de norska hästarna så kan man se de fem senaste starterna i programmet och Floris Baldwin har i alla fall startat där en gång och vunnit. Stormbringer G.R. har en vinst och en andraplats som man kan se, men den startar i sista loppet och det ser tufft ut. Thai Profit fick en tredjeplats sist. Champion är Eirik Höitomt. Så man får inte fram så mycket av detta, utan får läsa på det som går. Ludde brukar ju annars få med sig någon seger när han tävlar i Norge och Goopen likaså.
Senast redigerad av Shooter den 2018-03-15 klockan 16:46. |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
I avd 7 tänker jag ta med 10 Antonio Trot med Ulf Ohlsson och med toppform - hästen alltså. Ja kusken också förhoppningsvis!
Samt 12 Monfalcone. Han har gjort 7 starter i V75, 1 vinst som kom på Romme 170819 där han vann från spår 12 över volt medel. Odds 41,30. Såg nu att det är autostart. Vet inte om jag ska bry mig om Monfalcomne. Blir att läsa på. Senast redigerad av 777 den 2018-03-15 klockan 18:16. |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+5) |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Monfalcone har startat 3 ggr på Momarken:
Mo 130602 volt medel, 2:a, odds 3,00 (5952:- in) Mo 140311 volt lång, dg, odds 2,40, (15 000 NOK 1:a pris= Mo 180306 auto medel, resultat 0, odds 2,80 (16 000 NOK 1:a pris) Senast redigerad av 777 den 2018-03-15 klockan 19:01. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
avd1.
Heartbreaker vs var mycket bra i siin minicomback och gav sig motvilligt från dödens på Master Crowe och är troligen ännu bättre med loppet i kroppen, läget är faktiskt nog rätt bra för honom och i ett litet fält är han gynnad. Tipsetta! Brodway apollo har nu två lopp i kroppen och har siktats hit, körs offensivt och leder loppet länge! Juvel boy utvecklas hela tiden och öppnar bra men kommer nog inte förbi nr 4 sida vid sida. Fick gå i 3e spår i 1200 meter senast med fjärde spår in mot slutrundan och gjorde det bra trots att han hade magproblem. Om han når spets är han helt klart hästen att slå 7%. Valokaja Hindö är i sitt livsform och är vass på speed! Clemenza am tog enkelt spets senast och släppte avgjorde snyggt när luckan kom. Hamnar i säcken här eller får lucka in mot upploppet? Ludde tror som vanligt på toppchans Love Voice är också en kapabel sort men som ofta faller ur sin aktion när det närmar sig målgång som senast 300 kvar. Photo van bene vann enkelt senast efter att ha kommit till spets enkelt. Tuffe djur nu och når inte front på egen kraft i första skedet.. 2 Evil enok var derby trea ifjol och har årsdebuteringen överstökad. Småblek då från fjärde ytter och inget som imponerade precis. Vass på speed men formen? EL Toro br är en norsk kriterievinnare som inte fått till det efter det. Har inte vunnit sedan treårssäsongen och jagar nog pengar på nytt. Min rank: A 8 B 4-5-2-6-7-3-2-9 Kommer med fler avdelningar efterhand..
|
|
|
|
|
|
|
|