|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Haha mmmmmmm...
3 femmor och ett par fyror får man väl hoppas på då. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Guest
|
Bestraffning ska idioten ha! Ägarna, kusken och alla involverade borde sitta i fängelse! Hur fan kan man köra prepare på en över 80%???
|
|
|
|
#33 |
|
Han ska få höra ett o annat när jag träffar han på axvall nästa gång jävla h.unge
DE försöker försvara h.ungen på liven oxå jävla äckel |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Det är så stört och vidrigt att göra så hör mot spelarna. Han kunde inte siktat bättre på att hamna mer illa till i starten och alla jävla ryggar
|
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Citat:
Jepson sa att det inte är i starten det avgörs Träningsbalans V75 nästa gång och tillräckligt med poäng för att komma med där utan vinst idag. |
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Låter inte som banan är i sådant skick nu att man ska tömma plånboken på barfotalir i kväll. Kommer nog en del ändringar med efterhand .
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Guest
|
Inte om man gör andelar på morgonen! Och procenten stiger hela dagen.
|
|
|
|
#38 |
|
Man skulle vilja se hans polares spelhistorik idag....
Lär ju finnas några som skrattar läppen av sig. I ett sånt litet fält mot löss.... Kanske ska utreda det lite grann. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Fanns ju inte på kartan att jag skulle gadda i 1a men efter den infon med Jänkarvagnen som han alltid går med då gick de ju inte att spika i min värld iaf
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Nästan olagligt dåligt att spela V64 och inte V6 när det är dubbel jackpot. Men idag borde man gjort det såhär i efterhand....
|
|
|
|
#41 |
|
Men inte den som vann jag skulle gjort motspel på i första hand. När vann den hästen senast? Jag lirade 50 v på ettan hos legolas, men det blev för hårt tempo . Hade hoppats barfotaeffekten på den skulle blivit större.
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Citat:
Spik i sista på Uffe iaf |
||
|
|
|
|
|
#45 |
|
Ha ha. Men alla åkte så många du ska dela pengarna med. Pengar som är väldigt mycket mindre än i sexrättspoolen , och det är ju inte som hos legolas att dessa delas ut till dom med fem rätt om ingen sätter sexan. Nä, hos atg delar man ut dom på torsdag i så fall.
|
|
|
|
|
|
|
|