Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-03-19, 13:34   #1
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

V64 Eskiltuna 4,5 miljoner Jackpot


Dagens idéer??
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-19, 13:57   #2
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Det där med 4,5 miljoner är ju en sanning med modifikation . Försäljarna i atg live kommer såklart tjata om det, men sanningen är att den dubbla jackpoten kommer från en omgång med låg omsättning i fredags. 489 tkr från femrättspoolen och 977 tkr från fyrarättspoolen då ska delas ut extra till dom med alla rätt i kväll. En bra bit från 4,5 miljoner extra således.

Vill avvakta rapporter kring banan innan jag bestämmer om jag ska spela. Men runt nollan verkar det som så troligen inga större problem . Men troligen inte heller någon optimal barfotabana som i Halmstad på lunchen.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-19, 14:21   #3
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Favoriten i avd 1 , nr 8 Handsome Brad är väl rätt given som spik. Fin senast efter lång paus, bör vara bättre nu.
Det hänger ju på kusken till 3an om han ska köra i spets lr släppa. Den blev ju avhängd sist av favoriten i samma lopp (årsdebut för den också) , men går ju bäst i spets, och får han för sig att svara favoriten med dennes usla startspår så kan det ju öppna upp loppet för skräll. I intervju på Atg.se så är han velig hur han ska göra, han har respekt för favoriten säger han och då brukar de kuskarna alltid släppa tyvärr då det verkligen gäller.....

5 och 6 närmast bakom för mig iaf om man tror på favoritfall.
Men lutar som sagt mycket åt favoriten i avd 1....

Övriga lopp får pluggas på efterjobbet ikväll
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-19, 14:38   #4
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Favoriten i avd 1 , nr 8 Handsome Brad är väl rätt given som spik. Fin senast efter lång paus, bör vara bättre nu.
Det hänger ju på kusken till 3an om han ska köra i spets lr släppa. Den blev ju avhängd sist av favoriten i samma lopp (årsdebut för den också) , men går ju bäst i spets, och får han för sig att svara favoriten med dennes usla startspår så kan det ju öppna upp loppet för skräll. I intervju på Atg.se så är han velig hur han ska göra, han har respekt för favoriten säger han och då brukar de kuskarna alltid släppa tyvärr då det verkligen gäller.....

5 och 6 närmast bakom för mig iaf om man tror på favoritfall.
Men lutar som sagt mycket åt favoriten i avd 1....

Övriga lopp får pluggas på efterjobbet ikväll
Grattis till lunchtravet, måste kännas gött såhär precis innan lönen också
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-19, 14:46   #5
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Funderar på att spika Heylow & Wildcard.

Åsikter på det?
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-19, 14:58   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Funderar på att spika Heylow & Wildcard.

Åsikter på det?
Verkar inte så jätteuppåt på dessa, W låter som ett rent avslag ifall skor...avvakta
lite tror jag är lämpligt för dig...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-19, 15:30   #7
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Barfota runt om och jänkarvagn både på Corky Ramirez och Champion Chip enligt Westholms hemsida.

Hittar två starter på travfakta där CR gått både barfota runt om och med jänkarvagn. Toppinsatser båda gångerna och en seger och en andraplats ...

Hittar en start i travfaktahistoriken när Champion Chip gått både barfota runt om och med bike. Toppinsats där med. Kort galopp sedan fastlåst med rubbet sparat. 22 okt i fjor på Solvalla . Hade spetsat ser jag utan den korta startgaloppen. Sedan verkligen fast trots att Fernlund gjorde allt han kunde för att hitta luckor.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mr_stylez (+5), coolmanriver (+10)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-19, 15:56   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Barfota runt om och jänkarvagn både på Corky Ramirez och Champion Chip enligt Westholms hemsida.

Hittar två starter på travfakta där CR gått både barfota runt om och med jänkarvagn. Toppinsatser båda gångerna och en seger och en andraplats ...

Hittar en start i travfaktahistoriken när Champion Chip gått både barfota runt om och med bike. Toppinsats där med. Kort galopp sedan fastlåst med rubbet sparat. 22 okt i fjor på Solvalla . Hade spetsat ser jag utan den korta startgaloppen. Sedan verkligen fast trots att Fernlund gjorde allt han kunde för att hitta luckor.
Oj, lät väldigt uppåt på CR från Westholm...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-19, 16:33   #9
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Verkar inte så jätteuppåt på dessa, W låter som ett rent avslag ifall skor...avvakta
lite tror jag är lämpligt för dig...
Tack men jag åkte förbi ATG kiosken på hemvägen och lämnade in.
Verkar som att han kör barfota i sista avdelningen
Håller tummarna
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-19, 16:46   #10
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Grattis till lunchtravet, måste kännas gött såhär precis innan lönen också
Tack! =)


Är lite tråkig och tror på favoriterna i de 2 första avdelningarna idag. Väldigt öppet bakom!

Avd 3 varnar jag för 8 och 13 som har bra spår på spårtrappa, 2 bra hästar med till låg procent.
Avd 4 tänkte jag låsa på 5,9, tycker det ska stå mellan dem. Öppet bakom.
Avd 5 är öppet, men nr 5 är förstahäst efter dels Olles info ovan och dels för att spår 5 på 1640 auto är överlägset bäst. Varnar lite för nr 9 där med om tempo!

Avd 6 tycker jag 3,13,14 är utgångshästar. Bakom är det vidöppet, dem 3 lr alla känns det som för mig.


edit : Får nog lägga till Corky R i avd 4 efter Olles info, dumt att bränna på den. =)
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....

Senast redigerad av mr_stylez den 2018-03-19 klockan 16:51.
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-19, 16:54   #11
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

My Victoria nr 9 avd 2 står för övrigt i hela 5 ggr på plats på bet365... behöver ju oftast smyglopp, men kan få ett sådant idag och har bra form. Möter rätt dåligt gäng förutom nr 7, så kan ju vara spelvärt odds för den som lirar på den sidan.
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-19, 17:08   #12
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Tack! =)


Är lite tråkig och tror på favoriterna i de 2 första avdelningarna idag. Väldigt öppet bakom!

Avd 3 varnar jag för 8 och 13 som har bra spår på spårtrappa, 2 bra hästar med till låg procent.
Avd 4 tänkte jag låsa på 5,9, tycker det ska stå mellan dem. Öppet bakom.
Avd 5 är öppet, men nr 5 är förstahäst efter dels Olles info ovan och dels för att spår 5 på 1640 auto är överlägset bäst. Varnar lite för nr 9 där med om tempo!

Avd 6 tycker jag 3,13,14 är utgångshästar. Bakom är det vidöppet, dem 3 lr alla känns det som för mig.


edit : Får nog lägga till Corky R i avd 4 efter Olles info, dumt att bränna på den. =)
Nu är Bowling Triple X anmäld barfota runt om ffg också i avd 4. Läste en intervju på akuten på travronden och skorycket ska vara på inrådan av Kaj Widell. Rätt många hästar han kör som blir ruggigt förbättrade barfota.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-19, 17:30   #13
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Nu är Bowling Triple X anmäld barfota runt om ffg också i avd 4. Läste en intervju på akuten på travronden och skorycket ska vara på inrådan av Kaj Widell. Rätt många hästar han kör som blir ruggigt förbättrade barfota.

Klart intressant!
Börjar bli dyrt det här....


8
7
5,6,8,12,13
5,6,8,9
1,2,4,5,7,9
3,13,14

Är raden just nu...

Är lite inne på att ta alla bakom utgångshästen/hästarna i avd 2 och 6, känns som skrällen kommer i ngt av de 2 loppen..

Då får det bli chansspik på nr 5 avd 5... gick ju bra med 5an på 1640 auto på v4an iaf.... =)
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....

Senast redigerad av mr_stylez den 2018-03-19 klockan 17:37.
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-19, 17:38   #14
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Klart intressant!
Börjar bli dyrt det här....


8
7
5,6,8,12,13
5,6,8,9
1,2,4,5,7,9
3,13,14

Är raden just nu...

Är lite inne på att ta alla bakom utgångshästen/hästarna i avd 2 och 6, känns som skrällen kommer i ngt av de 2 loppen..

Då får det bli chansspik på nr 5 avd 5... gick ju bra med 5an på 1640 auto på v4an iaf.... =)
Går ju att spela reducerat med. Då kan man få med fler kantbollar utan att det kostar så mycket om man har lite bra u hästar att betala lite mer för .
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-19, 17:45   #15
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Yieppie ingen Leangen idag skönt med bara en bana
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td