Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-03-20, 11:16   #1
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

V86 Bergsåker/Solvalla 21/3


Svår omgång och det skulle förvåna mycket om det inte blir utdelning därefter.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-20, 15:28   #2
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Kan försvåras ytterligare av vädret i Sundsvall. SMHI appen säger just nu solsken och 5 plusgrader hela dagen och inte minusgrader från efter kl 22. Sitter väl rejäl tjäle i banan där så risk för stora problem med vatten och ev tjällossning .
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 13:33   #3
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 287
Sharp$: 1604
Standard

Visst är det slutet på månaden men inte kan alla på Sharps vara stenblacka?
Upp med tugget nu! Eldorado B är bästa spiken enligt mig spets och slut. Sen vinner väl Zangone från spets även om procenten är för hög på henne.
Liljendahl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 13:38   #4
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Zangone har nog bra chans då det inte direkt finns ngn med form och/eller styrka som kan pressa upp farten utvändigt...
En del riktigt krångliga lopp att bena ut (spec avd 7) så det får nog bli dagens nödspik.

Eldorado B har bra vinstchans såklart men kusken.... skulle aldrig spika Hans Owe =)
Dubblar med duktige Jamie Oliver, får eldorado spets vinner den, blir de körning vinner Jamie! =)
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 13:59   #5
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Avd 2 så går nr 7 Hersey's kisses jämntoch bra hela tiden. Första barfota nu och där favoriten nr 4 vilat 3 månader och andra motbudet har spår 12, så kanske det kan vara en kul luring! Under 1% just nu vilket bara måste vara för lite!
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 14:09   #6
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 638
Sharp$: 22768
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Liljendahl Visa inlägg
Visst är det slutet på månaden men inte kan alla på Sharps vara stenblacka?
Upp med tugget nu! Eldorado B är bästa spiken enligt mig spets och slut. Sen vinner väl Zangone från spets även om procenten är för hög på henne.
Bägge körs av kuskar som det inte går att räkna med.
Visst har de chans men att spika Sir Tobby (bäst före gått ut för länge sen) och HOS (vet inte ens vad jag skulle skriva om han) det tar emot.
Zangone kommer troligtvis att ta över ledningen, men att Tobbe får sitta och fuska bort loppet är mindre troligt. Jag har ett bättre drag här i form av
nr.11 Ineedyourmoneymum med Kaj, som kommer att gå barfota runt om ffg.
Jag tror Kaj kör fram till dödens och krossar de.
Men lycka till
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 14:22   #7
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Jag tappade lusten att lägga krut på denna omgång

- Robin Hedström programledare och Mohammed Malla tipsexpert i atg live i kväll. Står ut max en timme med dom.

- legolas fokus på Bergsåker . Hur blir banan där med 8 plusgrader i Sundsvall?

- två kallblodslopp minst ett för mycket för att ge sig på P54an i kväll. Är ju totalt omöjligt att räkna på nordisarna just nu. Lägger man ett par timmar i lopparkiv mm och kommer fram till en vettig rank så vinner någon helt annan och de som borde vinna galopperar .
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DIF (+2)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 14:28   #8
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jag tappade lusten att lägga krut på denna omgång

- Robin Hedström programledare och Mohammed Malla tipsexpert i atg live i kväll. Står ut max en timme med dom.

- legolas fokus på Bergsåker . Hur blir banan där med 8 plusgrader i Sundsvall?

- två kallblodslopp minst ett för mycket för att ge sig på P54an i kväll. Är ju totalt omöjligt att räkna på nordisarna just nu. Lägger man ett par timmar i lopparkiv mm och kommer fram till en vettig rank så vinner någon helt annan och de som borde vinna galopperar .
Har du någon erfarenhet av Quick pick på Legolas?
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 14:36   #9
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jag tappade lusten att lägga krut på denna omgång

- Robin Hedström programledare och Mohammed Malla tipsexpert i atg live i kväll. Står ut max en timme med dom.

- legolas fokus på Bergsåker . Hur blir banan där med 8 plusgrader i Sundsvall?

- två kallblodslopp minst ett för mycket för att ge sig på P54an i kväll. Är ju totalt omöjligt att räkna på nordisarna just nu. Lägger man ett par timmar i lopparkiv mm och kommer fram till en vettig rank så vinner någon helt annan och de som borde vinna galopperar .
Du behöver ju inte följa Mallas och Hedströms tips. Det är bara att skita i att lyssna på dem och kolla loppen.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 14:40   #10
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Har du någon erfarenhet av Quick pick på Legolas?
Nej. Är väl deras Harry Boy variant. Kanske en bra lösning i kväll?
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 14:47   #11
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Du behöver ju inte följa Mallas och Hedströms tips. Det är bara att skita i att lyssna på dem och kolla loppen.
Man ska alltid lyssna på experterna i atg live. Inte för att rygga dom men för att veta varför vissa hästar står i lägre resp högre odds än dom borde göra. Kommer Malla, Peter Andersson och de andra oerhört framgångsrika tipparna i atg live med spikar och drag så blir dom väldigt mycket mer spelade än vad som skulle blivit om dessa experter valt andra hästar .

Sen är det ju ganska uppenbart att dom har ett tydligt uppdrag att bara speldrivande. Ett tydligt exempel igår på Jägersro när först Eskil Hellberg varit tipsexpert i tidningstipsen i expressen. Där har han en häst rankad bland de sista. Några timmar senare sitter han i atg live och har den hästen som ett kanondag, trots att inga utrustningsändringar eller annan info inkommit mellan att han var expert i expressen resp i atg live. Kanske han hade spökskrivare i expressen? Pratar om Skymaster i avd 5 i går.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 14:53   #12
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Nej. Är väl deras Harry Boy variant. Kanske en bra lösning i kväll?
Lite så jag tänkte!
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 14:58   #13
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Man ska alltid lyssna på experterna i atg live. Inte för att rygga dom men för att veta varför vissa hästar står i lägre resp högre odds än dom borde göra. Kommer Malla, Peter Andersson och de andra oerhört framgångsrika tipparna i atg live med spikar och drag så blir dom väldigt mycket mer spelade än vad som skulle blivit om dessa experter valt andra hästar .

Sen är det ju ganska uppenbart att dom har ett tydligt uppdrag att bara speldrivande. Ett tydligt exempel igår på Jägersro när först Eskil Hellberg varit tipsexpert i tidningstipsen i expressen. Där har han en häst rankad bland de sista. Några timmar senare sitter han i atg live och har den hästen som ett kanondag, trots att inga utrustningsändringar eller annan info inkommit mellan att han var expert i expressen resp i atg live. Kanske han hade spökskrivare i expressen? Pratar om Skymaster i avd 5 i går.
Har jag kommit fram till vilka hästar jag tror vinner så ändrar jag inte det bara för att några figurer i tv haussar eller baissar dem. Så lättpåverkad får man inte vara.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
777 (+5), 777 (+5)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 14:59   #14
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Lite så jag tänkte!
Inte min grej riktigt med Harry Boy. Då väntar jag hellre med spel till en omgång som jag tror jag kan lösa själv.

Märkligt tyst om banan på Bergsåker. Står lätt bana på atg.se. Enda jag läst var en intervju med Håkan Skoglund som var där vid lunchtid. Då ska den ha varit väldigt ”skitig” som han sa. Är det 8 plus i Sundsvall borde väl inte tjälen bli oberörd av det?
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 15:02   #15
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Har jag kommit fram till vilka hästar jag tror vinner så ändrar jag inte det bara för att några figurer i tv haussar eller baissar dem. Så lättpåverkad får man inte vara.
Om jag tror på samma häst som Peter Andersson så lirar jag den helst inte till det lägre odds den får för att han pratar ner den i atg live. Tror jag på en annan än honom lirar jag den mer än gärna till betydligt högre odds än vad jag fått om han talat sig varm i liven om samma häst.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 15:10   #16
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Om jag tror på samma häst som Peter Andersson så lirar jag den helst inte till det lägre odds den får för att han pratar ner den i atg live. Tror jag på en annan än honom lirar jag den mer än gärna till betydligt högre odds än vad jag fått om han talat sig varm i liven om samma häst.
I sådana fall så är det ju extra viktigt att du lyssnar på honom, Malla eller vem det nu än är som jobbar den aktuella dagen. Annars får du ju aldrig veta om du är rätt eller fel ute.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 15:42   #17
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 847
Sharp$: 1682
Standard

Robin Hedström förstör allt, han skulle kunna utse en vagn med gödsel till kvällens värmningsvinnare. Liten kille som rapar ur sig floskler som de gamla gubbarna tjatat ut. Har noll öga för vad som sker i loppen. hua

Malla - ja, vad ska man säga? Hans främsta egenskap är att vi tränar på samma gym...eller tränar är att ta i, han går sakta sakta på löpbandet i 30 minuter.

Peter A - en studiokatastrof - han har betalt per glosa han säger, och bonus varje gång han säger jackpot. Han sätter 1 spel av 50 oavsett om han bara lirar favoriter.

Toppat med Kajsa och Eva - ja - då är man spelfri sen.

Senast redigerad av DIF den 2018-03-21 klockan 15:42. Anledning: felskrivning
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 15:49   #18
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4381
Standard

Blir väl stålar, en tidigt idag då jag jobbar. Fast skönt att slippa Atg.live o deras skit-tippare.. Lätt huvudvärk av dessa

V86
Inlämnat: 2018-03-21, 16:33
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2018-03-21
Start: 20:30
Kostnad: 94,50 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3 Vill Solen (8, 14)
2: 4 Exclamation Mark (12, 2)
3: 12 Rigel Spik (5, 4)
4: 3, 4, 11 (7, 9)
5: 3, 4, 6, 7, 8, 10, 12 (15, 2)
6: 4, 7, 8 (6, 5)
7: 1, 4, 5, 7, 9, 14 (2, 12)
8: 7 Eldorado B. (3, 10)
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 15:51   #19
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jag tappade lusten att lägga krut på denna omgång

- Robin Hedström programledare och Mohammed Malla tipsexpert i atg live i kväll. Står ut max en timme med dom.

- legolas fokus på Bergsåker . Hur blir banan där med 8 plusgrader i Sundsvall?

- två kallblodslopp minst ett för mycket för att ge sig på P54an i kväll. Är ju totalt omöjligt att räkna på nordisarna just nu. Lägger man ett par timmar i lopparkiv mm och kommer fram till en vettig rank så vinner någon helt annan och de som borde vinna galopperar .
Nej kvällens uppställning är nog ngt av det värsta jag sett på länge....

Man får väl lyssna sista 15 för att höra ngn snabbgenomgång av deras drag vilka man alla kan dizza sen.. bara att hoppas de lyfter fram ngn man inte tror på själv så man kan lira lite hårdare på sitt eget drag...

Svår v86a med 2 kallislopp ja, jag kör litet chanssystem o lägger kvällens fokus på Solvallas v4, kan bli hyfsat bra betalt på den ikväll tror jag.
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 16:06   #20
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Guideningen av Berglund får man oxo vara utan idag,dissar alltid Ulf Nilsson som tippar på Travnet idag.
Får ta Tv12 snabbisen o komponera något litet för syns skull
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 16:07   #21
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 847
Sharp$: 1682
Standard

Oj, trodde Radjah D'inverne skulle vara brakfavorit?! Hur kan dom göra Don Juan till storfavve? Dagens bästa spik - klassblandning
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 16:15   #22
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Guideningen av Berglund får man oxo vara utan idag,dissar alltid Ulf Nilsson som tippar på Travnet idag.
Får ta Tv12 snabbisen o komponera något litet för syns skull
Ja snacka om nedgradering när Berglund ersätts av honom. Därmed inte sagt att det är något fel på UN tips, men känns mer som ett i mängden. Det gör inte Berglunds krönika.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 16:18   #23
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 847
Sharp$: 1682
Standard

Svårare än så här var det inte, ett 5 minuterssystem - men utan potential tyvärr.
Får bli några feglås.
Avd
1: 1, 3, 8, 10, 13, 14 (15, 4)
2: 4, 12 (2, 6)
3: 1, 4, 5, 9, 12 (6, 7)
4: 11 Ineedyourmoneymum (3, 4)
5: 10 Radjah d'Inverne (3, 6)
6: 1, 4, 6, 7, 8, 9 (5, 2)
7: 4 Sheherazade Face (2, 12)
8: 7, 10 (3, 11)
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 16:59   #24
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1095
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DIF Visa inlägg
Oj, trodde Radjah D'inverne skulle vara brakfavorit?! Hur kan dom göra Don Juan till storfavve? Dagens bästa spik - klassblandning
Fanns en liknande namn på en häst från stall bergh som jag minns var rätt så hyffsad, vet du vad den heter?
Har lite dåligt minne
Radjah Dinverne
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 17:12   #25
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Fanns en liknande namn på en häst från stall bergh som jag minns var rätt så hyffsad, vet du vad den heter?
Har lite dåligt minne
Radjah Dinverne
Tror du menar Tsar D'inverne? =)
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 17:40   #26
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4921
Standard

Trodde man skulle få läsa lite matnyttigt om Bula Bula Am. Istället får man en lektion om programledarna på liven.
Lobo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 17:41   #27
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jag tappade lusten att lägga krut på denna omgång

- Robin Hedström programledare och Mohammed Malla tipsexpert i atg live i kväll. Står ut max en timme med dom.

- legolas fokus på Bergsåker . Hur blir banan där med 8 plusgrader i Sundsvall?

- två kallblodslopp minst ett för mycket för att ge sig på P54an i kväll. Är ju totalt omöjligt att räkna på nordisarna just nu. Lägger man ett par timmar i lopparkiv mm och kommer fram till en vettig rank så vinner någon helt annan och de som borde vinna galopperar .
En timme med Malla är ändå starkt. Själv bara stänger jag av direkt och går vidare! Nybrink är åtminstone rolig att lyssna på - och då bryr jag mig inte om de inte har koll - men den sämsta sidan av båda världar är inte mycket att hurra för!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 17:47   #28
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Tjälen har inte släppt på Bergsåker . Det var skönt. Lär inte släppa nu heller då när temperaturen sjunker.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 17:53   #29
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Galet överspelad favorit tycker jag i Bottnas Easy Cash nu i lopp 2 på Bergsåker. Hade jag gärna spelat på andra sidan till 2.20 i odds Hur kan de spela ner den till under 1.70 i ett sånt här lopp?
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 18:01   #30
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Galet överspelad favorit tycker jag i Bottnas Easy Cash nu i lopp 2 på Bergsåker. Hade jag gärna spelat på andra sidan till 2.20 i odds Hur kan de spela ner den till under 1.70 i ett sånt här lopp?
Den var bra vinnaren men utvändig vinner om den inte måste korrigeras hela tiden på upploppet eftersom den bryter ner.

Men ändå, 1.60 i odds på en häst som startat sex gånger med en seger och flera galopper? Kunde fastnat också, men visst, väldigt bra kapacitet men var för många motbud tycker jag och det oddset kan den aldrig bära.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 18:05   #31
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Den var bra vinnaren men utvändig vinner om den inte måste korrigeras hela tiden på upploppet eftersom den bryter ner.

Men ändå, 1.60 i odds på en häst som startat sex gånger med en seger och flera galopper? Kunde fastnat också, men visst, väldigt bra kapacitet men var för många motbud tycker jag och det oddset kan den aldrig bära.
Jag dunkade in 3 kr vinnare till 4,78 ggr fläsket hos legolas på den. Blev dock inte ensam vinnare denna gång, men över 12 kr i nettovinst tackar man inte nej till.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 18:09   #32
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jag dunkade in 3 kr vinnare till 4,78 ggr fläsket hos legolas på den. Blev dock inte ensam vinnare denna gång, men över 12 kr i nettovinst tackar man inte nej till.
Hehe, ja det var ett bjudodds utan dess like Grym omsättning hos Legolas alltså...




EDIT: Men 1.40 hos Legolas på Dunders häst var dock sämre spelvärde än 1.5x hos ATG på vinnaren

EDIT 2: Och nu står nr 7 i 0.93 i odds hos Legolas, stackars de som kastat in 82 kronor där men bra värde för tvåkronorna på de övriga fyra hästar som spelats! Justeras oddset upp till 1.00 eller står det sig på 0.93?

Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2018-03-21 klockan 18:14.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 18:16   #33
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Hehe, ja det var ett bjudodds utan dess like Grym omsättning hos Legolas alltså...




EDIT: Men 1.40 hos Legolas på Dunders häst var dock sämre spelvärde än 1.5x hos ATG på vinnaren

EDIT 2: Och nu står nr 7 i 0.93 i odds hos Legolas, stackars de som kastat in 82 kronor där men bra värde för tvåkronorna på de övriga fyra hästar som spelats! Justeras oddset upp till 1.00 eller står det sig på 0.93?
Ja. Idag är det grym omsättning i ramloppen jämfört med förra onsdagen. Tror vinstpoolen uppgick till 119 kr i det loppet där jag sopade hem 15 av dom.

Först materialfel på Bergsåker till lopp 2 och nu lösa hästar till lopp 3. Suck.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 18:20   #34
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ja. Idag är det grym omsättning i ramloppen jämfört med förra onsdagen. Tror vinstpoolen uppgick till 119 kr i det loppet där jag sopade hem 15 av dom.

Först materialfel på Bergsåker till lopp 2 och nu lösa hästar till lopp 3. Suck.
ja, och oddsändringarna nu efter att "storfavoriten" ströks var ju också intressanta

Flera utan värde nu känns det som... ser ingen jag tycker "wow" på heller...

Ja, travet har alldeles för mycket strul inför tävlingarna! Gör som i simning, de skiter om folk är på plats till start! De håller tidsschemat!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 18:22   #35
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1095
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Tror du menar Tsar D'inverne? =)
Så hette den tack
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 18:35   #36
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Lite tankar om kvällens v86a! Hoppas det hjälper ngn =)

Avd 1 : Kallblod från dubbla volter är alltid svårt, mycket kan hända... Jag skulle ranka dem 14,3,8,1,4,13,15... på dem bör man överleva iaf.. Klart man kan chansspika Tand Tuff om man vågar, bra procent på bästa hästen!

Avd 2 : En eller alla-lopp. 4 har såklart bra chans, riktigt bra sist och kmpade hela vägen trots att Enzo Am var förbi på upploppets början.. viktig egenskap att vilja vinna!
Ser inget speciellt emot den idag, 12an svåraste motståndarn med sämsta läget.. nej blir spik på nr 4. Passa nr 7 vid gardering!

Avd 3: Här har jag min nästagångare nr 1 som jag tror håller spets och vinner därifrån.
Värst motbud för mig är osäkra nr 4 och 5 som hoppar väldigt ofta båda två, samt nr 12 från sämsta läget. Men det är väldigt jämnt lopp, här kan storskrällen komma!

Avd 4: 11an blir ju dagens stallskrik, förståeligt med tanke på form och skoryck... Widell brukar inte sitta och såsa i kön och ge bort loppen heller, kan absolut vara chansspik om den håller sig under 20% (15 i nuläget).. Bara nr 3 emot som jag ser det, möjligen 4an om Kim kommer enkelt till spets med den...

Avd 5: Supersvårt lopp där det kan skrälla!
varnar för Daddys first som alltid spurtar bra då den går felfritt, låg procent på den! Nr 6 vinner ju om spets och felfri och i form, men det kan man ju inte lita på...
Favoriten är en vek häst, schas! Paying Guest är en jättesusare, likaså Make it Quick barfota runt om till löjliga 1,4%... I full form skulle den varit 25% i ett sånt här lopp..

Avd 6: Svårt lopp , tror 4-9 kan vinna, ungefr jämna chanser, Klart Bula Bula Am vinner om toppform, men inget att lita på. Passa 5 och 9 här till låg procent.

Avd 7: otroligt svår spårtrappa... nr 4 som alla skriker om litar jag inte alls på.. Här säger jag strecka på! Ska man nämna ngn blir det nr 8 som går barfota och nerstruken ett spår, samt nr 14 som har toppform och låg procent.

Avd 8: Dagens bästa lås, utan favoriten!
Här vinner nr 7 om spets och bestämma, blir det tempo vinner nr 10. Enkelt och skönt att slippa favven i sista!

Det var mina små tankar, får se om man får ihop ngt bra system idag...
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oinkk (+1)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 18:53   #37
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Ineedyourmoneymom kommer att gå med skor. Funkar ej barfota.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 18:57   #38
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Ineedyourmoneymom kommer att gå med skor. Funkar ej barfota.
ojdå! Sa dem det i liven? missade det isf. Segt isf, tränarren trodde ju på den balansen...
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 19:02   #39
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
ojdå! Sa dem det i liven? missade det isf. Segt isf, tränarren trodde ju på den balansen...
Står på rondens livebevakning att barfota inte funkat i värmningen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mr_stylez (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 19:03   #40
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
ojdå! Sa dem det i liven? missade det isf. Segt isf, tränarren trodde ju på den balansen...
Wange skrev det. Noren har bara hört att man ska sätta på boots.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mr_stylez (+5)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 19:05   #41
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2744
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Wange skrev det. Noren har bara hört att man ska sätta på boots.
Lyssnade bara med ett öra, men tyckte också mig höra boots snarare än skor.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 19:21   #42
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Nu konstaterade de att det blir barfota med boots fram och jänkarvagn första gången för Ineedyourmoneymom. De ska inte sitta fast idag. Nu spikade jag emot på förra infon, så jag får hoppas på Reijos pålle.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 19:22   #43
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 638
Sharp$: 22768
Standard

Boots på Ineedyourmoneymum
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 19:25   #44
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Såhär fick det bli idag, chansar på att gå kort i olösliga avd 5 och 7... de andra loppen tycker jag bör kunna sitta

Lycka till alla idag!


V86
Inlämnat: 2018-03-21, 20:23
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2018-03-21
Start: 20:30
Kostnad: 672,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 8, 13, 14 (1, 4)
2: 4 Exclamation Mark (12, 2)
3: 1, 4, 5, 6, 7, 9, 12 (2, 11)
4: 3, 11 (4, 7)
5: 4, 6 (3, 10)
6: 4, 5, 6, 7, 8, 9 (2, 10)
7: 1, 4 (2, 12)
8: 7, 10 (3, 11)

4x1x7x2x2x6x2x2 = 2688 rader.
2688 x 1 x 0,25 kr = 672,00 kr.
Totalt: 672,00 kr.
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 19:27   #45
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Nu konstaterade de att det blir barfota med boots fram och jänkarvagn första gången för Ineedyourmoneymom. De ska inte sitta fast idag. Nu spikade jag emot på förra infon, så jag får hoppas på Reijos pålle.
Travronden har korrigerat nu med ser jag. Men kommer oavsett inte alls bli lika intressant för v spel som den Widell satte dit för några veckor sedan med första bike. Typ 3 ggr kanske och det känns väl sådär.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 19:29   #46
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Dubbelrött börjar få riktig effekt nu på v oddsen i negativ mening. 7 ggr i fast odds på Art N. Nere i 3 ggr nu hos atg,
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 19:29   #47
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

V86
Inlämnat: 2018-03-21, 20:26
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2018-03-21
Start: 20:30
Kostnad: 32,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 8, 13, 14, 15 (7, 6)
2: 4, 12 (2, 6)
3: 5 Nordby Hugin (4, 9)
4: 3, 11 (4, 7)
5: 3, 6, 8, 10 (7, 12)
6: 9 Quantanamera (7, 4)
7: 4 Sheherazade Face (2, 12)
8: 7 Eldorado B. (3, 10)

8x2x1x2x4x1x1x1 = 128 rader.
128 x 1 x 0,25 kr = 32,00 kr.
Totalt: 32,00 kr.
Rättningskod: En liten fjant så man e me
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 19:29   #48
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V86
Inlämnat: 2018-03-21, 20:26
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2018-03-21
Start: 20:30
Kostnad: 480,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 8, 13, 14 (3, 4)
2: 4 Exclamation Mark (12, 2)
3: 1, 4, 5, 9, 12 (6, 7)
4: 3 Zangone (11, 4)
5: 3, 10 (6, 7)
6: 4, 7 (8, 5)
7: 1, 2, 4, 7, 9, 12 (15, 14)
8: 3, 7, 10, 11 (8, 1)

4x1x5x1x2x2x6x4 = 1920 rader.
1920 x 1 x 0,25 kr = 480,00 kr.
Totalt: 480,00 kr.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 19:35   #49
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Fuck! Återigen så satte jag vinnaren som första reserv.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 19:36   #50
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Vilken överlägsen vinnare. Ser att spelvärde rankade den etta. Det var snyggt.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 19:37   #51
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

V4:an på Bergsåker fick ett startvärde på 482 kronor! Det var i högsta laget.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 19:38   #52
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Kallblod alltså... fast 2 ggr på raken, bara dåligt att missa den. Snyggt av Spelvärde.
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 19:39   #53
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Kallblod alltså... fast 2 ggr på raken, bara dåligt att missa den. Snyggt av Spelvärde.
J-O. trodde mer på sin egna uppsittning så jag tog bort den.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 19:40   #54
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
J-O. trodde mer på sin egna uppsittning så jag tog bort den.
Hans chansvärderingar ska man vara försiktiga med.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 19:41   #55
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Hans chansvärderingar ska man vara försiktiga med.
Jag vet, men det lät ju vettigt med tanke på vilken häst han själv körde.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 19:44   #56
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Missade tvillingen på att Per blev tvåa med åttan. Tog bort Jormas. Spikade vinnaren på V86 samt V4 också. Kör en flerbong enkelrad på V4: 4-3-7-7.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 19:45   #57
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Den hade kanske vunnit om den inte hoppat, men procenten dem emellan motiverade helt klart att man tog med 4an.. aja, svårt med 8 lopp att få med alla..

Nu satt ju spiken iaf, 7an usel från rygg ledaren trots barfota. Reijos form är onekligen tillbaka!
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 19:46   #58
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6210
Standard

Tobbe måste ju fram å trycka på. Vad hände med 12an ? Var ju på väg fram. Hade ju lätt slagit klorna i 4an vid normala vätskor med tanke på att 4an fick köra lite. Gillar inte det där halvdragande i dödens. Släpa typ 15 meter bakom. Har man dödens så kör man fram å håller uppe farten.

Har man i te häst dör det är det bara å träna mera
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 19:48   #59
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Kallblod nu igen. Yes
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 19:56   #60
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Duktigt av Hugin att hålla sig i trav.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 19:58   #61
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Är det golf ikväll? FOUR!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 20:00   #62
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Helvete skulle ha kört en P4a! Flickvännen ville ha en pastamiddag så det sket sig..
Kan någon ge mig en skön rak DD på Legolas??
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 20:06   #63
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Det går bra för Reijos hästar nu. Två ggr spik på dem, men tyvärr så har jag haft oflyt med Perssons kallblod idag.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 20:08   #64
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 670
Sharp$: 50096
Standard

Nr 1 Lovely Flicka låg fint i vinnarhållet.Hur fan lyckades Anders E. få stoet i galopp?
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 20:10   #65
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Kvällens mest intressanta norrlandshäst nu. Marciano borde normalt utklassa ett sånt här gäng om den är i form direkt.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 20:19   #66
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6210
Standard

Eliann vinner det här
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 20:21   #67
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 504
Sharp$: 3512
Standard

jag fattar inte detta idiot körning från linderoth han förlorade o vill inte bjuda rygg på ledaren
jeanpier007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 20:23   #68
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2744
Standard

Trist med gungan på Marciano när den fick en sån start.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 20:23   #69
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Kvällens mest intressanta norrlandshäst nu. Marciano borde normalt utklassa ett sånt här gäng om den är i form direkt.
Marciano saknade gamla tränarens körhänder. Sådär i efterhand måste 4 procent på Ellieann ha varit ett fynd. Var ju ytterst nära att Slå Staro Ivy Leauge senast på V75.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 20:25   #70
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Bula Bula nu så lever V4:orna.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 20:28   #71
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6210
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Bula Bula nu så lever V4:orna.
Borde vinna. Kör rak tvilling 7-8
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 20:32   #72
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Bula Bula nu så lever V4:orna.
Såja! Vinner Hans-Owe sista så får jag 25 st enkelrader på V4:an. Inte mycket värde, men lite spelpengar in.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 20:34   #73
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

På V86 har jag satt 3/4 spikar och åkt på tre första reserver. Rätt festligt. Borde ha varit med så här långt.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 20:37   #74
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
På V86 har jag satt 3/4 spikar och åkt på tre första reserver. Rätt festligt. Borde ha varit med så här långt.
Nu jobbar vi in Hans Owe
2300kr är inte illa i kassan inför torsdag & lördags jackpotten !
__________________
Se var du sätter fötterna, annars kan du lätt tappa travet.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 20:38   #75
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Såja! Vinner Hans-Owe sista så får jag 25 st enkelrader på V4:an. Inte mycket värde, men lite spelpengar in.
Finns det V4 med på onsdagar? Det har jag missat. Dom kör ju två V5or dessutom. Inget stopp på spelformer. På tisdagarna också V5 spel nu innan V64an.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 20:39   #76
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Försöker rädda dagen med en DD

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2018-03-21, 21:36
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2018-03-21
Start: 21:40
Kostnad: 100,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 14 Carlos Texi
2: 7, 10

2 x 50,00 kr = 100,00 kr.
Totalt: 100,00 kr.
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 20:39   #77
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Finns det V4 med på onsdagar? Det har jag missat. Dom kör ju två V5or dessutom. Inget stopp på spelformer. På tisdagarna också V5 spel nu innan V64an.
Det är uppdelat mellan banorna (2avd per bana)
__________________
Se var du sätter fötterna, annars kan du lätt tappa travet.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 20:40   #78
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg
Nu jobbar vi in Hans Owe
2300kr är inte illa i kassan inför torsdag & lördags jackpotten !
Helt okej på 50 kr insats om det nu lyckas.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 20:40   #79
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Finns det V4 med på onsdagar? Det har jag missat. Dom kör ju två V5or dessutom. Inget stopp på spelformer. På tisdagarna också V5 spel nu innan V64an.
Är ju V4 på V86-loppen, ofta mer spelvärt kan jag tycka
Den på Bergsåker verkligen inte omöjlig idag, men spikade fel i kallislopp nr 2...
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 20:44   #80
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Fin årsdebut av Papiljotte.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 20:45   #81
 
Majors avatar
 
Reg.datum: apr 2014
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 605
Sharp$: 437
Standard

Daniel lär väl bli diskad för den styrningen sista 50m ?
__________________
Se var du sätter fötterna, annars kan du lätt tappa travet.
Major är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 20:47   #82
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg
Daniel lär väl bli diskad för den styrningen sista 50m ?
Det är väl Westholm som får böta för spårbyte på upplopp som jag ser det
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 20:49   #83
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 267
Sharp$: 1004
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Major Visa inlägg
Daniel lär väl bli diskad för den styrningen sista 50m ?
Om någon var drabbad var det väl han.
__________________
Spelar inte V75 eller V86 igen förrän jag bara kan spela på alla rätt.
grönvitt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 20:55   #84
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 801
Sharp$: 37735
Standard

Inte fan kunde man få in den, utan som vanligt åker man på upploppet.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 20:59   #85
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 670
Sharp$: 50096
Standard

Det verkar som Ulf Nilsson på Travnet fick till det i kväll.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 21:00   #86
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Det verkar som Ulf Nilsson på Travnet fick till det i kväll.
Haha det brukar bli så när man Jinxar
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 21:01   #87
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 267
Sharp$: 1004
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Det är väl Westholm som får böta för spårbyte på upplopp som jag ser det
Inga böter på någon av dem, däremot fick Olofsson Hanna, 2000 kr, avstängning 180404-180406, felaktigt bruk av körspö.
__________________
Spelar inte V75 eller V86 igen förrän jag bara kan spela på alla rätt.
grönvitt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-21, 21:04   #88
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Inte fan kunde man få in den, utan som vanligt åker man på upploppet.
Bättre att åka på att bli slagen av en bättre häst än att dom galopperar eller sitter fast. I morgon ny superjackpot inför helgens jackpots både på lördag och söndag.

Inget lunchtrav i morgon. Inte i Sverige i alla fall.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td