Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-03-23, 18:27   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Romme 23/3


Ingen tråd uppe så då startar jag en. Tänkte ju lägga ett inlägg bland alla era diskussioner men nu får jag inleda istället.

Är jag snett på det eller borde inte Red Miles vara streckad mer än 2.7% och tycker nästan ett platsodds på 5.00 känns fint också.

Spåret är ju perfekt och förhoppningsvis blir det ett fint löpningsförlopp. Då ska den väl vara med där framme över den här distansen?


EDIT: Visst, kuskminus till tusen men ändå?

EDIT 2: Usch vad uselt kört. Att han ska ut i tredjespår där när han kan köra invändigt förstår jag inte. Men visst, det hade inte blivit topp 3 ändå då det blev helt fel från andra utvändigt och det var rörelser från kön tidigt så det blev fjärde utvändigt. Jag hade väl förhoppningar på en bättre position. Inget spel som tur är men njae...

Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2018-03-23 klockan 18:35.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-23, 18:29   #2
Banned
 
Reg.datum: aug 2017
Inlägg: 243
Sharp$: 420
Standard

bra spike nr.5 Luksom
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+2)
travlife är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-23, 19:05   #3
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 942
Sharp$: 2739
Standard

Är Lukas Zaz verkligen så överlägsen som procenten säger i första dubbeln? Årsdebut och allt, men motståndet skrämmer förstås inte...
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-23, 19:10   #4
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiritus Visa inlägg
Är Lukas Zaz verkligen så överlägsen som procenten säger i första dubbeln? Årsdebut och allt, men motståndet skrämmer förstås inte...
Känns ju för mycket betrodd rent spontant. Men jag hittar inte mycket till motbud. 2 och 12 är väl de jag själv tittade extra på men får inte ihop hur de ska vinna! Men med så lång vila på favoriten samt ser den inte alls smidig ut i värmningen så vill man ju hitta något annat men det känns som vem som helst kan vinna om inte favoriten tar det och normalt ska den ju vinna!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-23, 19:11   #5
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 942
Sharp$: 2739
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Känns ju för mycket betrodd rent spontant. Men jag hittar inte mycket till motbud. 2 och 12 är väl de jag själv tittade extra på men får inte ihop hur de ska vinna! Men med så lång vila på favoriten samt ser den inte alls smidig ut i värmningen så vill man ju hitta något annat men det känns som vem som helst kan vinna om inte favoriten tar det och normalt ska den ju vinna!
Den enda tänkbara är väl tvåan från ryggen i så fall.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-23, 20:00   #6
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiritus Visa inlägg
Den enda tänkbara är väl tvåan från ryggen i så fall.
Eller fyran Men Walle West gjorde det bra som 3%-are... räckte dock inte...
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td