|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 |
|
Goop hade ställt i ordning sitt avslag.
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Björn Goop är verkligen topp två i bästa kuskar i Sverige! Perfekt kört och så vaket att se när det blir lucka ut i andraspåret. Grymt kört!
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Goop lurade kaj upp på läktaren. Kaj körde bara mot rygg ledaren.
|
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
Är väl konstaterat sedan länge att Björn kan köra en åsna och ändå vinna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Executive (+2) |
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Avslaget från Björn Goop vann.
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Jaha då åker jag pga två intervjuer..
Varför läser jag ens där där jävla skiten? Ska börja strecka alla som går preparé och ligger lågt ist. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3) |
|
|
|
|
|
|
#68 |
|
Det är så mycket spel att välja på de kommande dagarna så jag tror att jag nöjer mig med ett lir till idag, en rak DD: 1-11.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Executive (+2) |
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#71 |
|
Vilken sjuk omgång. Varenda jävla avslag vinner.
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Bellino var det inget avslag på, den hade jag med.
10 Bellino B. (Marc Elias) har gjort bra lopp över 2 600. Distansen nu är säkert ingen nackdel. Det blir mycket trafik så han måste komma iväg i volten. Med där framme, säger Markus Waldmüller hos Lugauer. |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Ska bli kul att se Creation Primero nu. Hoppas den går felfritt. Odessa Celeber är man också uppåt på. Tvåhästarslopp.
|
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Jag har oftast eget avslag på Elias och Lugauer. Blir för dyrt i längden annars.
|
|
|
|
|
|
|
|