Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-03-23, 18:49   #1
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 748
Sharp$: 9148
Standard

Onsdag 28 mars - V86 Jägersro/Solvalla


Här pratar vi om onsdagens tävlingar.

Jägersro
Längd: 1000 m
Bredd: 23,0 m (2140 m), 23,0 m (1640 m)
Upplopp: 190 m
Open stretch: Nej
Vinklad startbilsvinge: Ja

Solvalla
Längd: 1000 m
Bredd: 20,7 m (2140 m), 21,7 m (1640 m)
Upplopp: 196 m
Open stretch: Nej
Vinklad startbilsvinge: Nej


Lycka till därute!
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-27, 10:06   #2
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37658
Standard

Just Wait and See är struken. Det öppnar upp loppet.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 06:28   #3
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Ragazzo da soppra har varit ute mot tufft motstånd i jämförelse med ikväll.
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 09:05   #4
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Ragazzo da soppra har varit ute mot tufft motstånd i jämförelse med ikväll.

Från Goops krönika i Aftonbladet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fagerdahlen (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 09:07   #5
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg

Från Goops krönika i Aftonbladet.
Snyggt, tack!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+5)
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 09:13   #6
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1095
Standard

spelar det någon roll vad Goop säger?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MikaF (+25)
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 09:25   #7
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
spelar det någon roll vad Goop säger?

Ja, vet man vad som händer när Goop ligger "lågt"
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 09:27   #8
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
spelar det någon roll vad Goop säger?
Oftast inte men ren prepare inför finalen, så är det då ingen signal om en
bra favoritspik iaf.
Roligare då han ligger lågt men samtidigt aviserar intressanta ändringar, som folk missar för han låg lågt.

Senast redigerad av Helge den 2018-03-28 klockan 09:28.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 09:36   #9
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Läser man intervjuer så känns ju Sharp Dream som ett bra spikbud. Vad tror ni?
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 10:46   #10
 
Reg.datum: maj 2016
Inlägg: 130
Sharp$: 558
Standard

Stoneisle Ocean har jag svårt att se kunna förlora..
Rakka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 11:14   #11
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Tidiga tankar innan man påverkas för mycket av alla intervjuer, värmningar m.m...

Avd 1: nr 5 Hamilton Noa bör ta spets här, men detta är en typisk icke vinnar-häst som inte kämpar hela vägen. Bör släppa spets till ngn bra som är först framme, och detta är troligen nr 6 Yankee sensation. Superform på denne, och väl i spets har jag svårt se den lägga trots lite ovan distans kanske.
Garderar man är såklart 5 given bakom som får smygloppet, även nr 10 (sämre sist) 1 (bra men osäker) och nr 2 (samma som nr 1)


Avd 2: Repris på första loppet då jag tror nr 5 tar ledningen och släpper till nr 6. Kan utmana med lucka men då nr 6 Magic Gwin bara är streckad på lite över 30% i nuläget tycker jag den är väldigt spikvärd.
Nr 1 Ragazzo da sopra ska gå med skor och sparas till finalerna enligt goop, dessutom trög ut, får svårt att vinna loppet idag.
Tycker nr 3 var bra senast och kan vara en kul skräll till låg procent om man nu vill gardera nr 6. Även såklart nr 8men bara om denne går barfota.


Avd 3: Massa utrustningsändringar på nr 3 Rawindski, och den lär det bli skrik på, gissar den går från 29% i nuläget till runt 40 då det ska lämnas in..
Inget jag litar på dock, här har vi flera tänkbara vinnare :
Nr 2, har vunnit 4 av 4 i spets, tufft emot nu, men Jägerso...
Nr 6, ojämn men bra då den är på topp, kan mycket väl vinna
nr 8, stark som tusan, Urbergh, springspår på tillägg, kan komma iväg bra, tycker detta är förstahästen om barfota.
nr 10, absolut toppform, snabb häst, farlig!


Avd 4: Svårtippat lopp.
Nr 2 är såklart bästa hästen, vinner ju om på topp och felfri, men hur ofta har den varit det på slutet?
Nr 5 farlig från perfekt spår på 1640 auto, startsnabb.
Passa även nr 10 till låg procent!
1,6,11 duger alla också.


Avd 5: Dagens helgardering, omöjligt lopp att lösa, tror Sjöden kommer utse detta till helgarderingsobjekt också. Nr 3 förstahäst för mig, men alla 10 kan vinna detta med rätt lopp.


Avd 6: För mig klar utgångshäst i nr 11 Empire Garbo. Skrik på den sist och den motsvarade förväntingarna. Kan säkert gå med i rygg på favoriten nr 10, och då både nr 10 och 4 gör årsdebut så tycker jag 11 har klart bäst vinstchans.
Bakom nämnda nr4, 10 och även 1 med läget och nr 9 som får Goop i vagnen!


Avd 7: En eller alla-lopp. Nr 5 är bästa hästen och har bäst spår. Streckad därefter, men borde ha bra vinstchans här. Väldigt öppet bakom. Jag har iaf inte råd att helgardera här, så jag går på spik på nr 5.


Avd 8 : utgångshäst är såklart nr 5 Stoneisle ocean, som har superform och bra spår. Ska vara favorit här. Garderar dock gärna på en lapp, dels är det många fynd bakom denne, dels "nödspikar"många i sista då de bränt strecken innan. Har det skrällt lite före sista avd så sitter väldigt många med alla rätt med ensam spik här... Därav garderar jag nästan alltid favoriter i sista avd. (Av samma anledningen spikar jag gärna i avd 1, motsatt resonemang där)
Bakom favoriten hittar jag två st mycket intressanta motbud.
Nr 8 Pastell Tilly går bra efter vila, går bra i spets och är startsnabb! Här tar nr 6 ledningen rätt enkelt tror jag, men Hans Owe brukar släppa ofta och laddar Peter G med sin nr 8 bör han få överta. Väl i spets blir den väldigt svår att ta ner och som streckad under 3% är den hyperintressant!
Blir det utdragen körning så kommer även formtoppade nr 11 in i matchen! Bör kunna få ryggen på 9 lr 10 på slutvarvet och spela ut sin speed på upploppet. Till Låg procent är den också given tycker jag.

5,8,11 täcker in de flesta loppscenarion, låser på dessa 3.
Klart att nr 9 och 10 med kan vinna, men inte tidiga för mig. Nr 4 tror jag inte alls på.



Får se hur man får ihop det till slut
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oinkk (+10), Torstens (+5), asgaya3141 (+3)
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 13:10   #12
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

"5 Falk on Hill (Johnny Takter) hade väldigt tajt om plats senast men gick 11,6 i dödens. Man får vara nöjd med den prestationen. Känns fin i träningen efter. En platschans och vinstchans endast vid maxklaff" säger Helena Burman.

Vadå "maxklaff" ... Det låter som hon har fältets enda åsna ?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rakka (+1)
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 14:43   #13
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 436
Sharp$: 4956
Standard

Funderar på att chansspika Maintainability i avd 6. Kuskbytet (första med Per Lennartsson) kanske kan falla väl ut, för det är ju en kapabel häst. 4% för närvarande
Torstens är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 15:10   #14
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4380
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Läser man intervjuer så känns ju Sharp Dream som ett bra spikbud. Vad tror ni?

Spår 10, 1640, Jägersro och sto mot h och v. kommer inte ens ta med den, överspelad
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 15:17   #15
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Norrbotten
Inlägg: 141
Sharp$: 1368
Standard

Ston mot hingstar och valacker.
Trots fördel ston i första är det inte troligt att ett sto står som vinnare.
De har naturligtvis varit ute till största delen i stolopp och tjänat sina pengar där så när de ställs mot hingstar och valacker räcker de vanligtvis inte till.
Det enda lopp ett sto vinner i kväll är sista avdelningen.
NORTHLAD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 15:36   #16
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 267
Sharp$: 1013
Standard

Läste om Magic Gwins toppjobb innan på Solvalla för någon tävlingsdag sedan. Tycker det är dagens klart bästa spik. Tycker det är synd att Goop ligger lågt.
__________________
Spelar inte V75 eller V86 igen förrän jag bara kan spela på alla rätt.
grönvitt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 15:53   #17
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Norrbotten
Inlägg: 141
Sharp$: 1368
Standard

Långloppet lite klurigt men att ta i beaktande är:

Devs Dragon aldrig varit ute över distansen enda 2640 starten slutade med en brasa.

Rawindski 1 seger på 6 försök över distansen.

Kung Edward enda starten över distansen slutade med seger.

Bacan Degato 1 seger på 6 starter över distansen.

Belino B aldrig startat över 3140 dock fin statistik över 2640 av 8 starter blev det 3 vinster 4 andrapris och 1 tredjepris

Crack Atout 2 vinster 1 andrapris och 1 dg på de 4 gånger den testat distansen.


Min slutsats överstreckad favorit och Lövgens bort troligt att vinnaren finns ibland 6,10,11
NORTHLAD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 16:05   #18
 
Reg.datum: okt 2015
Ort: Örebro
Inlägg: 8
Sharp$: 155
Standard

V86-INTERVJUERNA
V86-1, 1 640 m, auto

1 Uccello Jet (Kevin Oscarsson) har det ­krånglat med vädret för, inte lika hårt jobbad som inför senast. Han ska räknas på sin grundkapacitet, bäst chans av mina två. Barfota bak, säger Björn Lindblom.

2 Come and Dream (Christoffer Eriksson) blev det på tok för tufft för senast och hon lugnade inte ner sig. Känns jättefin och har bra form, blir det rätt lopp seger­strider hon. Tror vi kör som tidigare, säger Tomas Malmqvist.

3 Tour Knight (Peter Untersteiner) är väldigt svårbedömd. Har tränat okej inför men det var längesedan hon fick till det i lopp. Jag får ligga lågt, inga ändringar planerade, säger Peter.

4 Agrippina (Bo Örberg) går skapligt hela tiden men vinner inte loppen. Var riktigt bra förra tisdagen och formen är på gång. Inte riktigt startsnabb men ­skulle hon komma till från start och med lite flax brukar hon avsluta bra, så kan vi vara bland de tre. Barfota fram om banan tillåter, säger Bo.

5 Hamilton Noa (Marc Elias) fick spår 12 senast och det blev inte så bra. Kan han komma ut bra från vingen har vi en bra plats­chans. Inga ändringar, säger Markus Waldmüller, lärling hos Conrad Lugauer.

6 Yankee Sensation (Peter Ingves) är uppfräschad ­efter senaste starten men är ute på fel distans, ­skulle behöva lite längre. Det fodras att det blir överpace och jag får ligga lite lågt. Skor, säger Mats Rånlund.

7 Edindy (Veijo Heiskanen) galopperade senast och är lite osäker. Formen och distansen är bra. Ett platsbud, tror inte hon kan vinna. Skor bak, säger Heiskanen.

8 Wilding E. (Martijn de ­Haan) har ett svårt utgångs­läge och får svårt med spåret. Möter bra motstånd. Norskt huvudlag och barfota runt om, säger Martijn.

9 Buick Brodde (Johnny Takter) blev senaste starten inte riktigt som vi tänkt oss, blev för vass efter den tuffa öppningen. Läget nu är inte helt fel – en platschans. Är banan bra kan vi ta av skorna. Helstängt huvudlag, säger Håkan Danielsson.

10 Sharp Dream (Joakim Lövgren) har gått bra ­varje gång men fick ett omöjligt lopp senast med spårtrappa. Gick ändå 13 i tredjespår och dödens på det och kändes lika bra som vid segern innan. Spår 10 och kort upplopp på Jägersro är alltid lurigt. Jag är dock trygg i att hon gör en bra prestation, säger Joakim.

11 Torpedo W.F. (Thomas Uhrberg) är läget iskallt för. Bara rysare härifrån.

V86-2, 2 140 m, auto
1 Ragazzo da Sopra (Björn Goop) fick gå tufft i tredjespår senast men höll bra. Formen är intakt och han får ett lopp i kroppen nu inför V75-finalerna. Spåret är så där då han kan stressa upp sig och Björn tar nog en lugn start. Platsbud, säger Anton Sverre hos Björn.

2 Oceanic Clearence (Stefan Melander) var en besvikelse senast igen. Finns ingen riktig förklaring till de senaste insatserna och ­måste rycka upp sig innan vi kan tro på henne, säger Marcus Sundberg hos Stefan.

3 Topgear (Hans G Eriksson) gick ett okej lopp senast och jag hoppas att han kommer bli lite vassare med det loppet i kroppen. Kommer gå utrustad som senast om banan är okej, säger Hans G Eriksson.

4 Kabanoss (Torbjörn Jansson) var blek från ­ledningen senast. Ska nog smygas med i ryggar och han ­jagar fina pengar i första hand. Tror det blir någon form av barfotabalans, säger ­Marcus Sundberg hos ­Catarina Lundström.

5 Ebony Boko (Oskar J Andersson) borde kunna spetsa och sedan får vi ­avgöra taktiken efter det. Känns fräschare än i fjol i träningen och det blir barfota och jänkarvagn direkt. Det kan fattas lite tempo i kroppen och bästa distansen kanske ändå är 1 600 meter, säger Oskar J Andersson.

6 Magic Gwin (Kaj Widell) har jag kört i jobb inför det här och han gick 1.16,5/1 600 meter och kändes jätte­fin på det. De hade kört ett 17-jobb full väg innan det också, så han känns väl förberedd. Jag tror att han går barfota direkt och det är min bästa vinstchans på V86, säger Kaj Widell.

7 Bucks to Burn ­(Örjan Kihlström) känns fin ­hemma men var lite seg senast. Borde kunna lite mer med det loppet i kroppen. Har varit jättebra gångerna innan och hoppas bara det var en tillfällighet. Lite enklare motstånd nu och är han på sitt bästa är han absolut inte borta. Tror inte det blir något skoryck, säger Kenneth Haugstad hos Roger Walmann.

8 Dice Man (Ulf Ohlsson) var vi jättenöjda med i årsdebuten. Han ska ha gått klart framåt med det loppet i kroppen och ska räknas som ett outsiderbud här, ­säger Marcus Sundberg hos Stefan Melander.

9 Action Launcher (Olle Alsén) är en liten primadonna så när han känner att det ­inte är hans förut­sättningar, som senast, lägger han ner i stället. ­Drömscenariot är att Björns häst spetsar och jag får rygg på honom. Då kan han vara bland de tre. Eventuellt barfota bak, ­säger Olle Alsén.

V86-3, 3 140 m, volt
1 O.Boy Face (Markus Waldmüller) är rätt så kvick ut i volten och får ett fint lopp på innerspår härifrån. Bör ha okej form med två lopp i kroppen. Får ändå svårt att räcka hela vägen i det här sällskapet.

2 Devs Dragon (Joakim Lövgren) provar 3 140 meter för första gången. Har varit lite seg i tempoväxlingar på slutet och inte riktigt hängt med. Ska bli intressant att prova nu och det kan bli bra. En häst som har kapacitet och ska inte nonchaleras, säger Joakim.

3 Rawindski (Veijo Heiskanen) hoppas jag är på rätt väg för att närma sig ­formen. Kanske behöver några lopp till för att formen ska sitta men förutsättningarna är bra. Det blir ­barfota runt om, norskt huvudlag och jänkarvagn. Bör vara bättre än senast med loppet i kroppen, säger Veijo.

4 Skymaster (Markus Niklasson) var seg senast, travade bra med gick inte med i ryggar ordentligt. Gången innan satt han fast med alla krafter kvar. Ligger lite lågt, säger Pernilla Larsson.

6 Kung Edward (Roger Malmqvist) ramlade det ner en pollett för direkt ­efter loppet senast, det kände jag direkt. Känns jättefin i träning och det är uppåt. Får han en ryggresa och allt stämmer och klaffar är han tillräckligt bra för att vinna. Tror distansen är en fördel. Barfota runt om och vi funderar på huvudlaget. Han har gått med goggles, vi får se om vi behåller det, säger Nicklas Dyrberg.

8 Bacan Degato (Thomas Uhrberg) var jag jättenöjd med senast. ”Bara” fyra i mål men det var jäkligt tajt och gick i mål på en jättebra tid, bör gå framåt med loppet. Utan skor vid bana och kommer inte ändra till någonting han inte haft tidigare, säger Sofia Aronsson.

9 Wildintention Ås (Bo Örberg) verkar göra som han vill, jag har inget riktigt bra grepp på honom. En så pass bra häst, på en bra dag är han inte chanslös. ­Even­tuellt rycks fram­skorna, ­säger Bo Örberg.

10 Bellino B. (Marc ­Elias) har gjort bra lopp över 2 600. Distansen nu är säkert ingen nackdel. Det blir mycket trafik så han ­måste komma iväg i volten. Med där framme, säger Markus Waldmüller hos Lugauer.

11 Crack Atout (Johnny Takter) har gjort tre starter efter vila och bra vid seger senast. Distansgynnad, en av många som kan vinna, säger Tomas Malmqvist.

V86-4, 1 640 m, auto
1 Odessa Celeber (Örjan Kihlström) var jättebra senast och känns jättefin. Har perfekta förutsättningar, är snabb ut och har bra chans, säger Kenneth Haugstad.

2 Creation Primero (Torbjörn Jansson) är en jätte­kapabel häst när han är frisk och fräsch och han känns bra i träningen. Får ­lite snällare bett nu mot senast och han har varit jätte­snabb ut i Finland så han kan öppna, säger Ville ­Karhulathi hos Stig H Johansson.

3 Lucky Nellie (Göran Jansson) är ingenting för vinnarspelarna nu.

4 Royal Entertainer (Olle Alsén) tränar mycket bättre än han tävlar och jag hoppas att han gör ett bra lopp, men jag ligger lite lågt. Någon barfotavariant är målsättningen, säger Olle.

5 Andthedanceisover (Jim Oscarsson) blev det lite strul för senast och han satt fast till slut. Ingen tokig häst men han är lite ojämn. Barfota runt om, säger Jim.

6 Susan Journey (Jorma Kontio) har tränat fint en period och jag tror att hon kommer göra ett bra lopp. Distansen är nog inget plus för henne men vi ska testa ett halvstängt huvudlag, säger Björn Röcklinger.

7 Andthemoveisover (Ulf Ohlsson) är egentligen bättre än min andra häst så det var synd på spåret. Jag plussar annars på honom för dagen och distansen känns som det ska passa, säger Jim Oscarsson.

8 Mogas Piggelin (Wiktor Kylin-Blom) gick riktigt bra senast men spåret är ingen höjdare och jag är nöjd om hon kan vara trea-fyra igen. Eventuellt barfota vid bana, säger Eva-Lena Hellman.

9 Regina Brodda (Kenneth Haugstad) är väldigt ­hetsig och besvärlig och bör ­inte vara något för spelarna, ­säger Marcus Sundberg hos Catarina Lundström.

10 Corona Brick (Oskar Kylin-Blom) var jag nöjd med senast från ett hopplöst läge. Har bra form och bör gått framåt med det loppet. Hoppas vi hamnar bra på det så avslutar hon bra igen, säger Oskar.

11 Nunna (Björn Goop) har tränat på bra och är ­gynnad att gå barfota runt om. Kan behöva loppet i kroppen men hon spurtar nog bra så får vi se hur långt det ­räcker, säger Anton Sverre hos Björn Goop.

12 Saga R.C. (Kaj Widell) är inte så tokig men har hamnat på vingel och det är ju ett vingelläge. Tränaren meddelade att hon känts fin barfota runt om och jag tror det blir så nu. Bättre än raden men kanske inget vinstbud, säger Kaj Widell.

V86-5, 2 140 m, auto
1 Blue Racer Ås (Francesco Ferracane) blev det ett bra lärlingslopp för med bra motstånd. Tror det är för tufft emot för att vinna på papperet. Bra platschans. Inga ändringar är planerade, säger Joakim Lövgren.

2 Elit Blou (Ida Lindberg) löper på hyggligt men har inte haft något flyt i loppen och kommer lätt på mellis. Min andra häst är bättre, säger Lars I Nilsson.

3 Kiss Forever H.C. (Sebastian M Nilsson) känns fantastiskt fin i jobben och jag tror på en riktigt bra prestation. Galopp senast och den hårda laddningen tålde han inte. Är med och hugger om det. Första gången med rycktussar, kanske bakskor och att vi lättar fram, säger Lars I Nilsson.

4 Kaiser Håleryd (Peter Zadel) går jämnt och bra. Ska nog kunna hävda sig här också och vara långt framme, säger Peter.

5 Chablis Premier (Markus Niklasson) har varit ifrån ett tag varit då han fick ett slag på ett bakben. Känns väldigt fin i jobben. Det är väl ingen som går ut och vinner, en bra prestation är bland de tre. Eventuellt barfota fram, säger Tommy Strandqvist.

6 Fontaine Brodde (Henriette Larsen) fick lopp inställt senast och fick gå ett banjobb i stället. Har ett bra spår nu och öppnar ­lite snabbare längre ut, men tror det saknas lite form, men det gäller att försöka. Tror det är många som vill ha hans rygg. Normalt sett ska det vara en bra chans. Troligtvis något slags huvudlag och barfota fram, vanlig vagn, säger Kevin Oscarsson, hos Stefan Persson.

7 Red River Broline (Tobias O Eriksson) fick ett lite för ivrigt förstavarv senast, men har tagit loppet bra och känns fin. Får hon ett hyfsat lopp ska hon inte vara sämre än de tre främsta. Lättar lite i balansen, säger Jenny Andersson.

8 Ennio (Altin Daci) är en rätt fin häst som behöver ett lopp innan han kommer i form och ska vara vinst­aktuell. Tror det blir skor och brukar gå med stängt huvudlag, säger Christoffer Eriksson.

9 Manne Doc (Simon Helm) har tränat på jättebra och har jättefin form. Om han inte blir instängd ska han ha en bra chans. Eventuellt barfota om banan ­tillåter, säger Pär Olsson.

10 Firstlady Michelle (Sören Boel) gör årsdebut och har fått en bra tränings­period under vintern med ett par snabbjobb. Får smyga med i ryggar så länge som möjligt. Ingen jättehet vinstchans, kan vara på en plats. Sugna på barfota, säger Eva Boel.

V86-6, 2 640 m, auto
1 Tiger Marke (Jorma Kontio) gjorde ett bra lopp senast och Jorma får lägga upp taktiken. På det fina ­läget tycker jag att han ska ses med en platschans, säger Mikael Selin.

2 M.T.Knight Rider ­(Niclas Hammarström) hade mycket krafter kvar senast. Vi kanske får ladda lite mer den här gången och jag vill gärna se honom i ­ledningen någon gång framöver. En riktigt bra häst i mina ögon, säger Kjell O Jonsson.

3 Corky Ramirez (Oskar J Andersson) kanske behövde loppet senast för att få ­lite mer tryck i benen. Han borde kunna göra en lite bättre prestation nu och vi siktar på att komma till ledningen, säger Oskar J.

4 Undies (Pasi Aikio) är det skönt att komma igång med men jag har bara kört ett rundbanejobb efter 1.20 inför det här så formen är nog inte riktigt där än. Tror han behöver ett, två lopp i kroppen. Barfota fram och med jänkarvagn, säger Pasi.

5 Maintainability (Per Lennartsson) har blivit lite het i loppen och nu hoppas jag på ett rygglopp. Ska absolut räknas i så fall och formen sitter där känns det som, säger Marcus Sundberg.

6 Gold Twister (Göran Jansson) har vingelläge, får det mycket svårt härifrån.

7 Son of Triton (Erik Svensson) har ett svårt utgångs­läge. Räcker inte till här.

8 Level Change (Kenneth Haugstad) såg stenklar ut senast men sen fick han en galopperande häst framför sig och tog sedan inte i. Jagar pengar i första hand, säger Marcus Sundberg hos Stefan Melander.

9 Slaghöken (Björn Goop) var jättefin i sista jobbet. Ska gå barfota runt om och det är ett stort plus. Läget är perfekt då han är känslig från början och jag hoppas på pengar, säger Anna-Lena Örneholm.

10 Dom Perignon ­(Örjan Kihlström) har varit ­borta ett tag och tränat på fint ­hela vintern och kommer väl förberedd. Svårt att ­säga om han vinner direkt. Jag tror han får en jättefin säsong. Går som senast, säger Kenneth Haugstad.

11 Empire Garbo (Ulf Ohlsson) har börjat året på ett bra vis och har fin form. Loppet blev mycket ­tuffare än vad jag hade kunnat ­drömma om men väljer man att gardera och inte spika någon annan ska han med, säger Svante Båth.

12 Nirvana Broline ­(Daniel Olsson) behöver nog ett lopp i kroppen. Hon ska nog ändå vara med där ­framme på sin kapacitet, säger Eva Hjälm.

V86-7, 1 640 m, auto
1 Mr Lindy (Veijo Heiskanen) har tränat på men det kan fattas lite. Är snabb från start och jag tror inte någon tar en längd om jag kör för ledning. Barfota runt om, norskt huvudlag och jänkarvagn, säger Heiskanen.

2 Trecciadoro Rex (Joakim Lövgren) är i väldigt bra författning och har gått några bra lopp i Frankrike och kom hem därifrån på ett bra vis. Träningen går bra och det är en bra häst, även om det finns andra bra med i loppet. Jag har koll på motståndet. Vi får se hur banan blir men hon tävlar vanligtvis ­utan skor och gör det igen om banan tillåter, säger Albertus W Mollema.

3 R.G.’s Thunderbolt (Ola Samuelsson) visade sig bli sjuk i samband med förra starten och stått på medicin. Var fin i provlopp förra veckan, vi smyger med hoppas att han levererar. Skorna åker av, han är flera klasser bättre utan, säger Ola.

4 Rajah Press (Kevin Oscarsson) var dålig ­senast, tror att han kände av ­banan. Träningen känns ok. Ett öppet lopp, och ska räknas om han går som han ska, bra läge och distans. Lätta skor fram, säger Björn Lindblom.

5 Falk on Hill (Johnny Takter) hade väldigt tajt om plats senast men gick 11,6 i dödens. Man får vara nöjd med den prestationen. Känns fin i träningen efter. En platschans och vinstchans endast vid maxklaff, säger Helena Burman.

6 Unity Knick ­(Christoffer Eriksson) håller rätt bra form för dagen. Lite flax med positionerna kan vi vara trea-fyra. Tanken är barfota runt, säger Eriksson.

7 Drogba Bob (Peter ­Untersteiner) är en ­gammal kämpe som sliter på. Att vi plockar en slant här är ­realistiskt, säger Peter.

8 Amour du Coglais (­Jeppe Juel) känns jättefin. Formen är bättre än på länge men spåret tråkigt. Bland de tre. Helstängt och skor, säger Jeppe Juel.

9 Digital Product (Stefan Persson) fick ett snällt lopp senast, samma upplägg nu. Jättebra emot, men när han är bra är han riktigt bra. Vi rycker bakskorna, säger Christian Drottmar.

10 Silver Annie (Peter Ingves) blev tjock i benen inför senast och fick vila i en vecka. Nöjd om hon är bland de fem. Barfota, helstängt och jänkarvagn, säger Robert Andersson.

11 Legoholm Zon (Thomas Uhrberg) har varit bra hela vintern men var lite sämre tryck i henne senast, Tråkigt läge, krävs mycket tur för att vinna. Jänkarvagn,
säger Sofia Aronsson.

V86-8, 2 140 m, auto
1 Ma Running (Oskar J Andersson) var tung i kroppen senast och kan behöver ett lopp till. Får ett vettigt lopp här och kan dyka upp bland de tre-fyra. Jänkarvagn och barfota, säger Oskar J.

2 Carame (Ulf Eriksson) är jag jättenöjd med och satt fast med rubbet kvar ­senast. Har bra startspår, är startsnabb och kan bli bra pengar om hon kommer vettigt till. Jag har lite smygförhoppningar, för jag vet vad hon kan när det stämmer, säger Sofia Aronsson.

3 Dragondamour Sisu (Ulf Ohlsson) gick bra på upploppet senast och formen verkar bra. Fint läge, stort plus när vi kan köra barfota runt om, säger Anne Raatikainen hos Petri Salmela.

4 Maharani de Baroda (Björn Goop) kommer väl förberedd men det kan fattas lite snabbhet i benen. Det ska bli kul att se ­henne och hon kan nog ­fortsätta utvecklas, säger Anton Sverre hos Björn Goop.

5 Stoneisle Ocean (Tomi Haapio) har tränat på bra efter senast. Hon har visat att det finns en hel del utveckling kvar men det är lite upp till bevis den här gången då hon går upp i klass, säger Tomi Haapio genom Anne Raatikainen.

6 Electrical (Hans-Owe Sundberg) är en startsnabb och fartfylld häst, men som riskerar svar invändigt. Ser tufft ut på papperet.

7 Alvena Uni (Kaj ­Widell) går bra varje gång men hamnade lite långt ut ­bakom bilen igen. Är bättre barfota runt om, säger Kaj.

8 Pastell Tilly (Peter G Norman) har haft en ­längre träningsperiod och tränat bra hela vintern. Har gått 1.18,5/2 100 meter som snabbast och känts fin. Risigt läge och ligger lågt i årsdebuten, säger Norman.

9 Pompano Euphoria (Kim Eriksson) har varit bra hela vintern. Lite tråkigare spår men spurtar bra och om det löser sig ska hon vara med, säger Sofia Aronsson.

10 Star Treatment (Örjan Kihlström) gick bra senast, jättefin form och är absolut på väg uppåt. Travet flyter fint för dagen och kan överraska på en bra dag. Kan bli barfota om banan tillåter, säger Kenneth Haugstad.

11 Linda’s Girl (Oskar Kylin-Blom) fick ett snällt lopp senast och kändes otroligt fin. Kan vara det bästa jag känt henne och avslutade ruggigt vasst. Bör gått framåt, säger Oskar.

12 Kitspirit (Troels Andersen) har tränat tungt i vinter och har bara gått ett banjobb. Spåret blev sämre och jag är nöjd med peng. Bar­fota fram, säger Troels.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+3)
Travhuliganen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 16:06   #19
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

5 ANDTHEDANCEISOVER (V86-4)
är lite ojämn, men är rätt så kapabel när han är på rätt humör. Han känns bra för dagen, men man vet som sagt inte var man har honom förrän starten gått. Vi kommer att testa barfota runt om och jänkarvagn ikväll, det senare för första gången, säger Jim Oscarsson.

Men samtidigt säger han om sin andra häst i loppet(från Travrondens eminenta sida)

17:02
7 ANDTHEMOVEISOVER (V86-4)
är faktiskt i lite bättre ordning än min andra häst. Han hade väldig otur senast och jag får ta på mig att jag körde galopp med honom. Han är som sagt i rätt så bra ordning och vi kommer testa att köra honom barfota runt om ikväll, säger Jim Oscarsson.
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 16:07   #20
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57034
Standard

Testade en 100ing till 16 ggr (fast oods) på Andthedanceisover. Anmäld barfota runt om. Gått så två gånger och vunnit båda gångerna.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 16:32   #21
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 11
Sharp$: 911
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Testade en 100ing till 16 ggr (fast oods) på Andthedanceisover. Anmäld barfota runt om. Gått så två gånger och vunnit båda gångerna.
Testade också, Bästa spåret och Statistik-Jens uppåt räckte för mig
rilleg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 16:34   #22
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1095
Standard

Spelvärdes lilla system kommer spelas rakt av.
50kr andel
Ni som köper får tillgång till spelvärdes rank.

Skicka era Mail till min inbox här på sharps så bjuder jag in.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 16:43   #23
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

3.Topgear Form och startsnabb se upp.

6.Unity Knick farlig vid barfota runt om en rolig skräll

6.Electrical spelarna har glömt den.

Det var det lilla jag kunde bjuda på och trav är trav som sagt va.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 16:44   #24
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57034
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rilleg Visa inlägg
Testade också, Bästa spåret och Statistik-Jens uppåt räckte för mig
Händer då och då att Oscarssons hästar lyfter sig enormt med dom ändringarna. Till 16 ggr finns det marginaler till både galopp och att det inte blir så. Men favoriten ska bara vinna det loppet enligt både tidningstips och betaltjänster. Alla betaltjänster spikar Creation Primero och då pratar vi V86 system som är oerhört dyra att rygga.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 16:46   #25
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57034
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Händer då och då att Oscarssons hästar lyfter sig enormt med dom ändringarna. Till 16 ggr finns det marginaler till både galopp och att det inte blir så. Men favoriten ska bara vinna det loppet enligt både tidningstips och betaltjänster. Alla betaltjänster spikar Creation Primero och då pratar vi V86 system som är oerhört dyra att rygga.
Och sjunkit nu från 16 till under 10 ggr hos unibet. Inte så intressant till under 10 ggr .
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 16:59   #26
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Leovegas släpper igenom idiot spel.

Idag 17:52:23 Insats: 100.00 kr Möjlig utbetalning: 155390.63 kr SpeltypTrippel Kupong-id: xxxxxxxxxx Status0 av 3 avgjorda Odds: 1554

Öppet

180328 - Solvalla # 8

Trav / Sverige / Solvalla

Möjlig utbetalning: 155390.63 kr

Idag 21:00

Vinnare

Andthedanceisover Vinnare

9.75



Öppet

180328 - Solvalla # 7

Trav / Sverige / Solvalla

Idag 20:38

Vinnare

Topgear Vinnare

12.50



Öppet

180328 - Solvalla # 10

Trav / Sverige / Solvalla

Idag 21:48

Vinnare

Electrical Vinnare

12.75
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 17:06   #27
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
Spår 10, 1640, Jägersro och sto mot h och v. kommer inte ens ta med den, överspelad
Jepp blev 1,2,6,10

Spikarna blev Magic Gwin, Dom Perignon och Stoneisle Ocean
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 17:25   #28
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 123

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Själv är jag inne på nr 9 Buick Brodde i första avdelningen - att spela topp 3 (plats). 3.75 i fast odds vid snabb titt. Finns mycket som talar för detta. Blir "Kenya style" på "fötterna" och den har snabbaste tiden i fältet samt är det skicklige Johnny Takter. Kommer få ett ok lopp från spår 9 (långt från optimalt spår så klart) och tror den kommer avsluta fint till förhoppningsvis en topp 3! Var på väg att reka men orkade inte lägga tiden som krävs för att kolla upp än mer info men det känns intressant på egen snabb bedömning!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 17:26   #29
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Har en lite bra känsla inför ikväll.

1: 1,2,6,10
2:6 Magic Gwin
3: 2,3,6,8,10
4: 1,2,3,5,6,11
5: 3,7
6: 10 Dom Perignon
7: 1,2,5,6,9
8: 5 Stoneisle Ocean

Går det som jag vill firar jag med en flaska Dom Perignon både fredag & lördag
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 17:30   #30
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 267
Sharp$: 1013
Standard

Tur att de slog på skona innan jag hann lämna in v5.
Hade gjort med Digital Juice. Då blev det inget v5 för jag klarar inte av att byta fot.
__________________
Spelar inte V75 eller V86 igen förrän jag bara kan spela på alla rätt.
grönvitt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 17:41   #31
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 870
Sharp$: 101
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Testade en 100ing till 16 ggr (fast oods) på Andthedanceisover. Anmäld barfota runt om. Gått så två gånger och vunnit båda gångerna.
barfota , spår 5 auto kort , bike ffg.

Bra investerad hundring och känns hyfsad spelvärd på V86
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 17:43   #32
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57034
Standard

Där vann en Jim O tränad barfota runt om ffg häst till 20 ggr pengarna. Väldigt enkelt dessutom.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 17:45   #33
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 696
Standard

Spikar magic gwin och kung e ")
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 17:55   #34
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37658
Standard

Dagens första spel hemma! Inget jätteodds, men lite V86-pengar i alla fall.

TRIO
Inlämnat: 2018-03-28, 18:50
Jägersro Lopp 2
Onsdag 2018-03-28
Start: 18:51
Kostnad: 40,00 kr
Vadet gäller startnummer

Plac.
1:a: 5 Chiquitita Diablo
2:a: 4 Golden River
3:a: 1, 2

2 x 20,00 kr = 40,00 kr.
Totalt: 40,00 kr.
Rättningskod: KFR QTP VJG
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 18:03   #35
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6209
Standard

Fan. Hade spik på 4an i v5an på Solvalla.

Och rak tvilling 4-9 200kr. Den var ju klar...
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 18:21   #36
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 123

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Får se om jag lämnar in ett V86 idag, det är ju trots allt fyra avdelningar på Jägersro så... Har börjat plocka ut hästar men nu inser jag det var sjukt längesen jag använde vårt program för att reducera och ta fram spelvärda rader så jag får inga rader alls... hrmpffa... Känns inte lönt att lämna in ett matematiskt men de jag vill varna lite för är... eller varna är väl fel men som bör få ögonen på sig lite mer

Nr 4 Skymaster i avd 3 - Det surrades en del om den här senast. Nu är den streckad till 0.61% vilket är långt under en reell vinstchans här med endast nio startande hästar.

Nr 3 R.G.'S Thunderbolt i avd 7 - Också väldigt lågt streckad i förhållande till vinstchans. 0.52% med framspår över kort distans. Rena fyndet tycker jag. Barfota nu för tredje gången i livet. Galopp och fyra de två andra.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 18:44   #37
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37658
Standard

Jag singlar Uccello Jet, Magic Gwin och Kiss Forever H.C. och hoppas att skaffa fördel därigenom. Magic Gwin känns som bästa spiken, de andra två har vettig chans men det är inte lätt att hitta tre st. ikväll.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 18:53   #38
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6209
Standard

Det var den v5an det. 2an tokslut
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 18:56   #39
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 267
Sharp$: 1013
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Det var den v5an det. 2an tokslut
Det såg verkligen märkligt ut.
__________________
Spelar inte V75 eller V86 igen förrän jag bara kan spela på alla rätt.
grönvitt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 18:58   #40
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V86
Inlämnat: 2018-03-28, 19:57
Solvalla, Jägersro
Onsdag 2018-03-28
Start: 20:30
Kostnad: 192,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 5, 6, 10 (3, 2)
2: 1, 3, 5, 6 (8, 7)
3: 2, 3, 6, 8, 10, 11 (4, 1)
4: 1, 2, 5, 6 (11, 10)
5: 4 Kaiser Håleryd (3, 6)
6: 10 Dom Perignon (11, 4)
7: 1, 5 (2, 11)
8: 5 Stoneisle Ocean (11, 4)

4x4x6x4x1x1x2x1 = 768 rader.
768 x 1 x 0,25 kr = 192,00 kr.
Totalt: 192,00 kr.
Rättningskod: MFW XTP SLJ
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 19:00   #41
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 422
Sharp$: 1201
Standard

V86
Inlämnat: 2018-03-28, 19:59
Solvalla, Jägersro
Onsdag 2018-03-28
Start: 20:30
Kostnad: 364,50 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3 (10, 6)
2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 (6, 1)
3: 3, 6, 8 (2, 10)
4: 1, 2, 5, 6, 10, 11 (7, 8)
5: 3 Kiss Forever H.C. (4, 6)
6: 5, 10, 11 (4, 1)
7: 6 Unity Knick (5, 1)
8: 5 Stoneisle Ocean (11, 4)

3x9x3x6x1x3x1x1 = 1458 rader.
1458 x 1 x 0,25 kr = 364,50 kr.
Totalt: 364,50 kr.
Rättningskod:
biddybye är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 19:06   #42
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 504
Sharp$: 3511
Standard

hej vilken kanal v86 är? tack
jeanpier007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 19:08   #43
 
Reg.datum: aug 2017
Inlägg: 1
Sharp$: 283
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jeanpier007 Visa inlägg
hej vilken kanal v86 är? tack

Står på atg.se att Kvällens V86 Direkt kommer att visas i Sportkanalen mellan kl. 20:00 och 22:00. Du kan även se sändningen här på ATG.se om du är inloggad.
vippe25 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 19:15   #44
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57034
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av vippe25 Visa inlägg
Står på atg.se att Kvällens V86 Direkt kommer att visas i Sportkanalen mellan kl. 20:00 och 22:00. Du kan även se sändningen här på ATG.se om du är inloggad.
Malla i tv sändningen. Hultman i atg live. För mig var valet av kanal ovanligt enkelt i kväll.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 19:17   #45
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6209
Standard

Ta bort voltstart... 1 miljon i böter minst när man orsakar omstart
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 19:18   #46
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 123

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Jag har väldigt lite koll på Solvalla men väljer likväl fyra spikar där. Två lampor och två fina rensare faktiskt varav den ena snackas upp en del här. Tror själv första spiken är intressant från det spåret.

På Jägersro borde jag väl få fyra rätt tycker jag men det är mycket chansade i systemet och jag får mest hoppas så! En 50-lapp är det värt att spela matematiskt


V86
Inlämnat: 2018-03-28, 20:15
Solvalla, Jägersro
Onsdag 2018-03-28
Start: 20:30
Kostnad: 48,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 5, 9 (10, 6)
2: 5 Ebony Boko (6, 1)
3: 2, 3, 4, 6 (8, 10)
4: 5 Andthedanceisover (2, 6)
5: 3, 4, 6, 10 (1, 7)
6: 10 Dom Perignon (11, 4)
7: 3, 5, 6 (1, 2)
8: 5 Stoneisle Ocean (11, 4)

4x1x4x1x4x1x3x1 = 192 rader.
192 x 1 x 0,25 kr = 48,00 kr.
Totalt: 48,00 kr.
Rättningskod: DKX XTN PBF
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 19:23   #47
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57034
Standard

Sen strykning på rätt betrodde Undies.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 19:30   #48
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

V86
Inlämnat: 2018-03-28, 20:29
Solvalla, Jägersro
Onsdag 2018-03-28
Start: 20:30
Kostnad: 60,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3 Tour Knight (9, 10)
2: 1 Ragazzo da Sopra (7, 6)
3: 8 Bacan Degato (6, 3)
4: 2 Creation Primero (6, 1)
5: 6 Fontaine Brodde (3, 4)
6: 10 Dom Perignon (5, 11)
7: 1, 2, 3, 6 (10, 5)
8: 5, 6, 9 (1, 11)

1x1x1x1x1x1x4x3 = 12 rader.
12 x 20 x 0,25 kr = 60,00 kr.
Totalt: 60,00 kr.
Rättningskod: KMX
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
biddybye (+5)
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 19:31   #49
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37658
Standard

Skitkul! Min första spik hoppade. Många galopper nu.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 19:33   #50
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Fitta säger jag bara.
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 19:33   #51
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2215
Standard

Vilket jävla skitlopp. Varenda häst som hade segerchans på förhand hoppade bort sig.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 19:34   #52
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 504
Sharp$: 3511
Standard

lovar det blev väldigt tråkigt med trav kolla här ljög unter han sa bra hästar emot
jeanpier007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 19:34   #53
 
Reg.datum: maj 2016
Inlägg: 130
Sharp$: 558
Standard

Alltid lika kul när båda ens streck galopperar bort sig! Aja, då ere bara fokusera på annat ikväll.
Rakka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 19:35   #54
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2215
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jeanpier007 Visa inlägg
lovar det blev väldigt tråkigt med trav kolla här ljög unter han sa bra hästar emot
Det är väl inte Peters fel att alla andra hoppar bort sig? Enda anledningen till att den ev vann.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 19:37   #55
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Tog bort Tour Knight pga den där jävla intervjun.
Att alla hästar man streckar hoppar är ju sanslöst haha.
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 19:38   #56
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 123

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Själv är jag inne på nr 9 Buick Brodde i första avdelningen - att spela topp 3 (plats). 3.75 i fast odds vid snabb titt. Finns mycket som talar för detta. Blir "Kenya style" på "fötterna" och den har snabbaste tiden i fältet samt är det skicklige Johnny Takter. Kommer få ett ok lopp från spår 9 (långt från optimalt spår så klart) och tror den kommer avsluta fint till förhoppningsvis en topp 3! Var på väg att reka men orkade inte lägga tiden som krävs för att kolla upp än mer info men det känns intressant på egen snabb bedömning!
Hoppas någon läste då jag som jag skrev inte orkade lägga upp det som en rek pga tidsnöd och behövde leta upp mer info!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 19:38   #57
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37658
Standard

Det får bli en V4:a på Solvalla.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 19:38   #58
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 104
Sharp$: 890
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Det är väl inte Peters fel att alla andra hoppar bort sig? Enda anledningen till att den ev vann.
Flyger till ledningen och ser riktigt fin ut. I vilken annan sport kan man mygla sina chanser utan att bli ifrågasatt? Klart det var påställt! Sen om han vunnit med övriga felfria, det får vi aldrig veta!
Capeee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 19:40   #59
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57034
Standard

Legolas går plus på P76an i kväll. Rejäl omsättningsökning sedan i lördags. Framgick ju då att det går att vinna bra pengar även på streckspel med ynka 10 öre i radinsats.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 19:42   #60
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2215
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Capeee Visa inlägg
Flyger till ledningen och ser riktigt fin ut. I vilken annan sport kan man mygla sina chanser utan att bli ifrågasatt? Klart det var påställt! Sen om han vunnit med övriga felfria, det får vi aldrig veta!
Om drygt halva fältet hoppar bort sig i ett 11 hästars lopp så är det rätt hårt att anklaga vinnaren för mörkning eller mygel.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 19:44   #61
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57034
Standard

Goop hade ställt i ordning sitt avslag.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 19:44   #62
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 123

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Björn Goop är verkligen topp två i bästa kuskar i Sverige! Perfekt kört och så vaket att se när det blir lucka ut i andraspåret. Grymt kört!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 19:45   #63
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 124
Sharp$: 1271
Standard

Goop lurade kaj upp på läktaren. Kaj körde bara mot rygg ledaren.
Galoppen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 19:45   #64
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37658
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Goop hade ställt i ordning sitt avslag.
Hultman analyserar väl: Goop fick ett smörlopp med lucka och favoriten åkte på en 10-öppning.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 19:45   #65
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2215
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Goop hade ställt i ordning sitt avslag.
Är väl konstaterat sedan länge att Björn kan köra en åsna och ändå vinna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Executive (+2)
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 19:46   #66
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Avslaget från Björn Goop vann.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 19:46   #67
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Jaha då åker jag pga två intervjuer..
Varför läser jag ens där där jävla skiten? Ska börja strecka alla som går preparé och ligger lågt ist.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+3)
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 19:48   #68
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37658
Standard

Det är så mycket spel att välja på de kommande dagarna så jag tror att jag nöjer mig med ett lir till idag, en rak DD: 1-11.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Executive (+2)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 19:50   #69
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 123

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Vem fan är nummer 4
-Hultman
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 19:50   #70
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
spelar det någon roll vad Goop säger?
Uppenbarligen inte...

Gick på finten den här gången. Från förstahäst till bortplockad från systemet
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 19:57   #71
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2215
Standard

Vilken sjuk omgång. Varenda jävla avslag vinner.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 19:58   #72
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37658
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Vilken sjuk omgång. Varenda jävla avslag vinner.
Bellino var det inget avslag på, den hade jag med.

10 Bellino B. (Marc ­Elias) har gjort bra lopp över 2 600. Distansen nu är säkert ingen nackdel. Det blir mycket trafik så han ­måste komma iväg i volten. Med där framme, säger Markus Waldmüller hos Lugauer.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 20:00   #73
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37658
Standard

Ska bli kul att se Creation Primero nu. Hoppas den går felfritt. Odessa Celeber är man också uppåt på. Tvåhästarslopp.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 20:00   #74
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2215
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Bellino var det inget avslag på, den hade jag med.

10 Bellino B. (Marc ­Elias) har gjort bra lopp över 2 600. Distansen nu är säkert ingen nackdel. Det blir mycket trafik så han ­måste komma iväg i volten. Med där framme, säger Markus Waldmüller hos Lugauer.
Jag har oftast eget avslag på Elias och Lugauer. Blir för dyrt i längden annars.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 20:02   #75
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 638
Sharp$: 22764
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Ska bli kul att se Creation Primero nu. Hoppas den går felfritt. Odessa Celeber är man också uppåt på. Tvåhästarslopp.
Avslaget var på S. Journey
Får se om det är hon som tar det
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 20:02   #76
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37658
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Jag har oftast eget avslag på Elias och Lugauer. Blir för dyrt i längden annars.
De två första loppen var det tyvärr ett väldigt oflyt i. Jag hade ju spikat i dem, men massgalopper resp. hård öppning/vinnare med perfekt lucka, kan man inte värja sig emot. Det känns dock väldigt avslaget när det börjar så.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 20:05   #77
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2215
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
De två första loppen var det tyvärr ett väldigt oflyt i. Jag hade ju spikat i dem, men massgalopper resp. hård öppning/vinnare med perfekt lucka, kan man inte värja sig emot. Det känns dock väldigt avslaget när det börjar så.
Verkar som om många hästar inte pallar barfota än på halvvintriga banor.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 20:05   #78
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57034
Standard

Pannkaka med Jim O skoryck och jänkarvagnar i detta lopp. Där rök en hundring hos unibet.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 20:06   #79
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37658
Standard

Det var ett fint litet sto Walmann har.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 20:06   #80
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2215
Standard

Odessa Celeber var inte jättetidig för egen del iaf.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 20:07   #81
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57034
Standard

Vilken usel favorit. Hur kunde alla betaltjänster spika den och bygga spelförslag för tiotusentals kronor på att den skulle vinna?
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 20:07   #82
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37658
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Odessa Celeber var inte jättetidig för egen del iaf.
Jag tog 1 och 2 på bongen.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 20:10   #83
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37658
Standard

Det lutar nog åt jackpot på sexorna idag.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 20:12   #84
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Peter Untersteiner lyfte Kaiser Håleryd samtidigt som han baissade Tour Knight.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 20:14   #85
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37658
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Peter Untersteiner lyfte Kaiser Håleryd samtidigt som han baissade Tour Knight.
Peter är väldigt ärlig och tydlig, men hästar är också just hästar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+2)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 20:16   #86
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37658
Standard

Få se om Kiss Forever H.C. sitter då.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 20:16   #87
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4925
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Det lutar nog åt jackpot på sexorna idag.
Jag har ingen som helst känsla för att det ska bli jackpot på sexorna, vi får se vem som har rätt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spiritus (+1)
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 20:18   #88
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6209
Standard

Kaiser har den sista biten som är hans sämsta säger Stefan.

O k
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 20:18   #89
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2215
Standard

Illuminati hade tydligen inte påverkat detta lopp iaf.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 20:19   #90
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Peter Untersteiner lyfte Kaiser Håleryd samtidigt som han baissade Tour Knight.
Bra spik - man tackarrrr
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 20:20   #91
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Jag var på plats på de flest travdagar på Solvalla 80 & 90 talet.
Måste erkänna att det känns Sorgligt att se SHJ på 4 i segerprocent i år...

2 vinster på 51 starter . Siffror som gör ont att se
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 20:21   #92
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4925
Standard

Jösses. Jag spelade plats på Manne Doc i förra loppet. Stallet trodde på bra vinstchans om de skulle lyckas ta sig ut från innerspåret. Det lyckades. Men hästen är överlägset sist i mål, efter ett finfint lopp. "Bra chans" att... vad? Överleva upploppet? Hahaha.
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 20:25   #93
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

7 Son of Triton får rädda den här kvällen?
Spurtade fint senast och får bli utgångshäst på tvillingspel.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 20:26   #94
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2744
Standard

Fingertoppskänsla av Solvalla att spela champagnegaloppen när Dom Perignon är favorit.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 20:27   #95
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4925
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
7 Son of Triton får rädda den här kvällen?
Spurtade fint senast och får bli utgångshäst på tvillingspel.
Och jag säger MT Knight Rider... samma härad, ungefär =)
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 20:28   #96
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Tur i kärlek har man i alla fall.
Har inte satt ett jävla skit på 2.5 år nu... eller jo en DD som gav 7000 kr och småskit.
Nej sorry ska inte vara bitter.
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 20:29   #97
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Usch, är tokfel på det den här tävlingsdagen
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 20:29   #98
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37658
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Jag var på plats på de flest travdagar på Solvalla 80 & 90 talet.
Måste erkänna att det känns Sorgligt att se SHJ på 4 i segerprocent i år...

2 vinster på 51 starter . Siffror som gör ont att se
Stig är travets motsvarighet till boxningens Muhammad Ali. När han la körskorna på hyllan så sunkade även tävlingsverksamheten ner sig. Trist. Hade varit bättre att sluta helt när han var på topp.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 20:31   #99
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57034
Standard

Testar dd/pick2 enligt följande:

I första spetsar Veijio i mitt badkar . Frågan är om det blir körning? I så fall ser jag en barfotadansande (äntligen) komma flygande med Ingves nu komma flygande över upploppet.

Värre i andra. Finnen mest trolig vinnare . Den är grym. Kör mest mot den men kör även för mindre insats med 3,6,11. Chansar bort båda Aronssons . Stallformen verkar usel.

1,10 - 5
1,10 - 3,6,11

Senast redigerad av olle den 2018-03-28 klockan 20:32.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 20:39   #100
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Rak DD 1-5 till 13 gånger fläsket.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+15)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 20:43   #101
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37658
Standard

Snyggt! Veijo låg lite lågt, men det gick jag inte på. Kan vi få lite körning i nästa också så kan Lindy's Girl speeda ner dem. Favoriten har tjänat merparten av sina pengar de senaste starterna.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 20:45   #102
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Bra Veijo som trots Kevins överfall kunde vinna. Här skulle ju Falk On Hill vinna med den här tattarkörningen.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 20:48   #103
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37658
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Det är så mycket spel att välja på de kommande dagarna så jag tror att jag nöjer mig med ett lir till idag, en rak DD: 1-11.
Kom igen nu!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+11)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 20:51   #104
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4925
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Kom igen nu!
Nej nej, 2, 3, 6, 7 eller 12!
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 20:53   #105
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

I gamla noteringar ser jag att Veijo pratat om 1.09 tid redan 2016. Å Walmann om Elitloppet 2015.

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 20:55   #106
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37658
Standard

Härligt!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 20:56   #107
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57034
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Kom igen nu!
Så ska det liras. Mycket snyggt.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 20:56   #108
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Kom igen nu!
Grattis Shooter! Trodde min dubbelhäst favoriten skulle vinna.
Men Linda's Girl var sanslöst bra . Grattis
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 20:57   #109
 
Manprinsens avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 8 169
Sharp$: 2215
Standard

Inte en enda singelprocentare och raden ger ändå 88 lax.
Manprinsen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 20:57   #110
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4925
Standard

Hans-Owe, Hans-Owe, hur kör du? Nu var det bara 58x pengarna det handlade om, men upploppet är inte 300 m långt...
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 20:57   #111
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37658
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Så ska det liras. Mycket snyggt.
Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Grattis Shooter! Trodde min dubbelhäst favoriten skulle vinna.
Men Linda's Girl var sanslöst bra . Grattis
Tackar! Det har varit vinst varje dag nu. Det får gärna hålla i sig.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 21:00   #112
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 123

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Inte en enda singelprocentare och raden ger ändå 88 lax.
Ger alltid väldigt bra när ingen favorit vinner. Det ser man bl a att en 16%-are vinner sista avdelningen men värdet ökar åtta gånger. Hade favoriten vunnit (48%-are) så ökar den 10% istället för 700%
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 21:02   #113
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57034
Standard

Grymt bra utdelning igen på P76 med tanke på radinsatsen på 10 öre. Över 20 lax på 7 rätt och nästan 900 på sexorna. Idag fick dock inte jag vara med och dela på pengarna.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 21:05   #114
 
Reg.datum: maj 2016
Inlägg: 130
Sharp$: 558
Standard

Fint DD odds på 25 på Legolas. Satt fint!
Rakka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 21:07   #115
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57034
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rakka Visa inlägg
Fint DD odds på 25 på Legolas. Satt fint!
Den komben jag helst inte velat ha av dom jag spelade , men ändå en 500ing tillbaks på totalt 270 i pick2 insatser. Leve legolas.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-28, 21:17   #116
 
Reg.datum: maj 2016
Inlägg: 130
Sharp$: 558
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Den komben jag helst inte velat ha av dom jag spelade , men ändå en 500ing tillbaks på totalt 270 i pick2 insatser. Leve legolas.
För mig var det ok. Hade 1-5,11 på min.
Rakka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-03-29, 06:43   #117
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 779
Sharp$: 1976
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen Visa inlägg
Inte en enda singelprocentare och raden ger ändå 88 lax.
Inte en enda favorit och svårt att ens spika någon av de 8a så tycker inte det är konstigt att det ger uppåt 100k.
Espo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td