|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#136 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#138 |
|
Ajaj, ingen U-häst där heller, bara garderingshästar i de två första loppen. Bäst att komplettera med en V5:a.
|
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Nu såg jag. Blev total pannkaka tyvärr för Brage.
|
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Fasen vad synd att Dealwithakiss inte fick vinna. Rolig procent på den och vilket jäkla lopp hon gör!
|
|
|
|
|
|
|
#141 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Man hade ju trott att Brage skulle vara mer ivrig att gå på i tredje när han får chansen att vara med i en sån här final. Men visst spelar rutin roll i hårda lopp.
|
|
|
|
|
|
|
#143 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Manprinsen (+5) |
||
|
|
|
|
|
#144 |
|
Händer väl aldrig att en amatör går ut och vinner en Solvallafinal på beställning.
|
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Brage kunde gå innan Claes. Hade han gjort det hade Claes haft en bra rygg och då vinner väl Claes det här.
|
|
|
|
#146 |
|
Broberg tror på toppchans med sin megastjärna West Wing i Olympiaförsöket. Men är det inte dags att Queer Fish nu gör en sådan där monsterprestation som den ibland gjorde i fjor när man rycker alla skorna idag?
|
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Om lättningen på Zenit Brick funkar så tror jag den kan vara helt överlägsen idag.
|
|
|
|
|
|
|
#149 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
3e spår backa sist, på i 3e 1200m ingen drag hjälp och sen med på mållinjen. Hästen är ju fullständig överlägsen dessa och spikas på allt från framspår nästa gång. Förlorade dock 20-30k på att den blev störd senast och säkert massa pengar på att den fick omöjligt lopp nu. Istället vann Kontio efter drömresa och den la man ner i c-gruppen på att Kontio inte skullehitta ut
|
|
|
|
|
|
|
|