Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-04-06, 10:41   #1
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 82
Sharp$: 997
Standard

Örebro V65


Någon tips och ideer ?
viroid12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-06, 11:14   #2
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 559
Sharp$: 676
Standard

10 Racer Reo, 4 Top Yllit blir mina spikar idag.

Racer Reo har fått en lite paus och bfro idag. Tror den bara rundar det här gänget.

Top Yllit tror jag får loppet lite kört i halsen. Tror Bergh spetsar ganska lätt men den hästen tycker jag är lite vek sista biten och var enligt mig blek senast. Tror att denna får Get a winner över sig i dödens och Top Yllit i andra/tredje utv. Hårt tempo. Get a winner knäcker i vanlig ordning ledaren men får se sig nerspurtad av Top Yllit som har flyttat fram formen med lopp i kroppen!

Kämpa!
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-06, 11:29   #3
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 733
Sharp$: 37600
Standard

Spikar: Aramis Race som förmodligen är överlägsen och Give Me Ten då de värsta motståndarna gör årsdebut, så det är såklart en chansning i ett lopp som annars behöver garderas.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-06, 11:31   #4
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22762
Standard

Aramis Race över 60% på streckspelet tycker jag är överdrivet mycket. Visst Sofia vinner med allt i monté och bra spår, men så stor chans har den inte. Måste prova och fälla den.
Det blir några streck i detta loppet, vill varna först o främst för Tax Shelter som imponerade vid vinsten senast, sen Divas R. som har gjort det bra i denna disciplin.
Bästa spiken Racer Reo
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-06, 11:49   #5
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56997
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Aramis Race över 60% på streckspelet tycker jag är överdrivet mycket. Visst Sofia vinner med allt i monté och bra spår, men så stor chans har den inte. Måste prova och fälla den.
Det blir några streck i detta loppet, vill varna först o främst för Tax Shelter som imponerade vid vinsten senast, sen Divas R. som har gjort det bra i denna disciplin.
Bästa spiken Racer Reo
Nja. Hon vinner vartt tredje lopp hon rider i år hittills och i fjor vart fjärde ungefär, så inte säkert att det är en bra affär i längden att bara spika allt hon rider. Det brukar ju inte vara toppodds direkt på hennes pållar.

Inte påläst till Örebro dock så var mer ett statistiskt konstaterande .
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-06, 11:51   #6
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 847
Sharp$: 1678
Standard

Och vädret i tredjespår 2600 meter är bra.... snygg styrning not...
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-06, 11:56   #7
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22762
Standard

Fy vad seg den var Racer Reo, inte ens Jepson kunde få fart på den. Och man är borta direkt
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-06, 12:10   #8
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 733
Sharp$: 37600
Standard

Trist att åka på galopp på spiken. Man vill ju gärna se hästen vara med i loppet.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-06, 12:13   #9
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 664
Sharp$: 50024
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Aramis Race över 60% på streckspelet tycker jag är överdrivet mycket. Visst Sofia vinner med allt i monté och bra spår, men så stor chans har den inte. Måste prova och fälla den.
Det blir några streck i detta loppet, vill varna först o främst för Tax Shelter som imponerade vid vinsten senast, sen Divas R. som har gjort det bra i denna disciplin.
Bästa spiken Racer Reo
Ville Tex Shelter springa överhuvudtaget?
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-06, 12:19   #10
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22762
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Ville Tex Shelter springa överhuvudtaget?

Ja du vad ska man säga, du vet hur det är med travtippande. Här ville man bjusa på en skräll men blev helt fel. Enda man tänkt rätt är att favoriten inte vinner. 8 hade jag med på bongen. Men tyvärr var Racer Reo en dålig spik, så ingen chans på alla rätt.
Får väl komma med nåt bättre längre fram, hehe
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-06, 12:25   #11
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 664
Sharp$: 50024
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg

Ja du vad ska man säga, du vet hur det är med travtippande. Här ville man bjusa på en skräll men blev helt fel. Enda man tänkt rätt är att favoriten inte vinner. 8 hade jag med på bongen. Men tyvärr var Racer Reo en dålig spik, så ingen chans på alla rätt.
Får väl komma med nåt bättre längre fram, hehe
Det var ingen kritik från min sida! Tyckte, som du, att om Tex Shelter skulle vara lika bra som sist (med samma ryttare) så fanns det viss chans mot Aramis R. Nu blev det nåt helt annat...
Vad gäller Jepson så satt han i kön alldeles för länge med det hade förmodligen inte hjälpt ändå - Kims var m.bra!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+5)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-06, 12:31   #12
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22762
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Det var ingen kritik från min sida! Tyckte, som du, att om Tex Shelter skulle vara lika bra som sist (med samma ryttare) så fanns det viss chans mot Aramis R. Nu blev det nåt helt annat...
Vad gäller Jepson så satt han i kön alldeles för länge med det hade förmodligen inte hjälpt ändå - Kims var m.bra!
Uppfattade inte som kritik heller, men skämspåse på ändå.
Tex S. var helt under isen tyvärr, men Divas R gick bra efter galopp och var trea, man kanske skulle lirat plats på den till 3ggr pengarna. Men lätt efteråt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+5)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-06, 18:51   #13
Banned
 
Reg.datum: aug 2017
Inlägg: 243
Sharp$: 420
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Aramis Race över 60% på streckspelet tycker jag är överdrivet mycket. Visst Sofia vinner med allt i monté och bra spår, men så stor chans har den inte. Måste prova och fälla den.
Det blir några streck i detta loppet, vill varna först o främst för Tax Shelter som imponerade vid vinsten senast, sen Divas R. som har gjort det bra i denna disciplin.
Bästa spiken Racer Reo
travlife är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-06, 20:12   #14
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22762
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travlife Visa inlägg
Så patetisk du är. Tycker lite synd om dig. Vad är det du bidrar med???
Bjöd på en spik igår som inte ens var favorit.
Blir så less på såna som dig. Pga såna är det mindre och mindre folk som skriver här på sidan. Gå hem och lägg dig.


LUNCH DUBBEL
Inlämnat: 2018-04-06, 13:57
Örebro
Fredag 2018-04-06
Start: 14:09
Kostnad: 400,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 9, 11
2: 1, 4

4 x 100,00 kr = 400,00 kr.
Totalt: 400,00 kr.
Rättningskod: LSL JHJ SWL
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Spiritus (+10)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td