Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-04-10, 18:02   #1
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 716
Sharp$: 37583
Standard

V86 Bergsåker/Solvalla 11/4


Vi måste ju ha en V86-tråd tills imorgon.

Tangen Haap ska Björn Karlsson försöka komma till spets med och dra hårt för att hålla undan för Månprinsen. Står 20 m bättre till nu. Art Kjarvald gick bra sist, men Tangen har ju 20 plus även på den. Kör Melander i tid igen så lär det nog inte hjälpa vad herrar Karlsson och Eriksson försöker med. Det bör vara spel mot ett mål.

Andra loppet ser man ut att kunna lösa på en handfull streck. Få se vad stallen säger i intervjuerna imorgon, ifall det döljer sig någon luring.

Papiljotte kan vara en tänkbar spik i tredje loppet, men jag litar inte på Linderoth och tror att det kan skrälla här.

I fjärde loppet lutar jag åt spik på Roofer. Står den på benen så ska det väl vara en vettig chans.

Stayerlopp 1 tror jag att Beau Mec vinner.

Stayerlopp 2 tror jag att Quality Tilly håller undan för tilläggshästarna.

Sjunde bör man kunna lösa på tre streck då det låter lite avslaget på Selmer. Tar man fyra så bör man vara hemma.

Sista loppet känns som att det kan komma en knall. Garderas!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-11, 09:20   #2
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 716
Sharp$: 37583
Standard

Idag låter det som att de tänker köra Enterprise i ledningen och då är det nog över. Jag litar dock inte på Linderoth efter hans usla styrning av Enterprise förra gången, men spikar nog den här gången också och hoppas att han inte lägger sig invändigt.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-11, 09:22   #3
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Idag låter det som att de tänker köra Enterprise i ledningen och då är det nog över. Jag litar dock inte på Linderoth efter hans usla styrning av Enterprise förra gången, men spikar nog den här gången också och hoppas att han inte lägger sig invändigt.
Ja de borde inte våga köra som sist, men visst, säker ska man väl inte vara...Lutar åt spik här oxå.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-11, 10:00   #4
 
capones avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Ort: Värmland
Inlägg: 2 391
Sharp$: 13245
Standard

är inne på att chans spika MÅNPRINSEN A.M & PREDICTION
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
capone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-11, 10:21   #5
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 141
Sharp$: 56943
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Ja de borde inte våga köra som sist, men visst, säker ska man väl inte vara...Lutar åt spik här oxå.
Ska ju ut i kungapokalskval i nästa start om två veckor. Tävla med skor och öppet huvudlag igen. Så säker kan man definitivt inte vara på att det kommer tävlas i kväll med den. Och man lär inte bli klokare ens om dom intervjuar Stefan Melander 100 ggr idag. Roligare spelobjekt enligt min bedömning när den kommer ut barfota och med helstängt för då brukar Melanderhästarna köras för att vinna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mr_stylez (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-11, 10:34   #6
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 716
Sharp$: 37583
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ska ju ut i kungapokalskval i nästa start om två veckor. Tävla med skor och öppet huvudlag igen. Så säker kan man definitivt inte vara på att det kommer tävlas i kväll med den. Och man lär inte bli klokare ens om dom intervjuar Stefan Melander 100 ggr idag. Roligare spelobjekt enligt min bedömning när den kommer ut barfota och med helstängt för då brukar Melanderhästarna köras för att vinna.
När den kommer ut barfota första gången så lär den stå i jättelågt odds. Det är nu man kan få betalt för den.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-11, 10:34   #7
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ska ju ut i kungapokalskval i nästa start om två veckor. Tävla med skor och öppet huvudlag igen. Så säker kan man definitivt inte vara på att det kommer tävlas i kväll med den. Och man lär inte bli klokare ens om dom intervjuar Stefan Melander 100 ggr idag. Roligare spelobjekt enligt min bedömning när den kommer ut barfota och med helstängt för då brukar Melanderhästarna köras för att vinna.
Håller med, och även om de skulle gått för seger 100% redan ikväll så möter den inga bluffhästar precis i nr 3,4,7.....

Själv lutar det åt utgång på nr 7 Weekend Fun som imponerar precis hela tiden... 3,4 bakom, 1an tar jag inte ens med på kupongen.
Skönt om den blir favorit!
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-11, 10:52   #8
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 141
Sharp$: 56943
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
När den kommer ut barfota första gången så lär den stå i jättelågt odds. Det är nu man kan få betalt för den.
Den är ju favorit så är väl inget super spelobjekt att ta betalt på. Favoriter och betrodda hästar på V86 spelet brukar inte höja värdet många kronor.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-11, 10:53   #9
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 716
Sharp$: 37583
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Den är ju favorit så är väl inget super spelobjekt att ta betalt på. Favoriter och betrodda hästar på V86 spelet brukar inte höja värdet många kronor.
34 % är ingenting. Visar den klass och de drar dojorna så kommer den stå i 80 %.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-11, 11:36   #10
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 141
Sharp$: 56943
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
34 % är ingenting. Visar den klass och de drar dojorna så kommer den stå i 80 %.
34 procent är mycket. Går tydligt att se redan att det är fyra hästar som spelarna betalar för i loppet. Inte många system som inte har med din spik. Spikar du även Månprinsen så blir du ju då väldigt beroende av att hästar utanför ramarna vinner andra lopp för vettig utdelning, men det är kanske just sådana hästar du hittat?
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-11, 11:53   #11
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 716
Sharp$: 37583
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
34 procent är mycket. Går tydligt att se redan att det är fyra hästar som spelarna betalar för i loppet. Inte många system som inte har med din spik. Spikar du även Månprinsen så blir du ju då väldigt beroende av att hästar utanför ramarna vinner andra lopp för vettig utdelning, men det är kanske just sådana hästar du hittat?
Månprinsen är given. Ska man få betalt på Enterprise så är det som sagt nu, innan den visar hur bra den är. Det finns utrymme för jätteutdelning med en storfavorit och en mindre favorit som spikar. Det vet alla sedan tidigare, så det behöver jag inte ens skriva. Sen är det som vanligt att jag aldrig bestämmer något före inlämning, då värmningar och annat kan ändra saker och ting. Om Enterprise klarar att hålla spets (inte alls säkert) så är det bara Bergh som kan tänkas köra upp i dödens och testa.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-11, 11:56   #12
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1092
Standard

Avd 5
Kommer strecka Wasa Thunder 4%, slog Digital Archive senast, står 20m före idag igen. Och Ippon Fortuna 1%. vill inte spricka på dem.
Elieann skrällde sist. Kan vinna 3%. Ständigt underskattad av spelarna.

Senast redigerad av trance_error den 2018-04-11 klockan 12:12.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-11, 12:24   #13
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 141
Sharp$: 56943
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Månprinsen är given. Ska man få betalt på Enterprise så är det som sagt nu, innan den visar hur bra den är. Det finns utrymme för jätteutdelning med en storfavorit och en mindre favorit som spikar. Det vet alla sedan tidigare, så det behöver jag inte ens skriva. Sen är det som vanligt att jag aldrig bestämmer något före inlämning, då värmningar och annat kan ändra saker och ting. Om Enterprise klarar att hålla spets (inte alls säkert) så är det bara Bergh som kan tänkas köra upp i dödens och testa.
Jag ska spela 10 öres P76 hos legolas, och då finns det råd med många roliga rensare som c hästar utan att systemet behöver kosta mer än 500-700 kr. Men inte tillräckligt påläst ännu för att vara redo att komponera systemet. Månprinsen loppet inte med som tur är. Den som spik ger väl knappt 10 kr i utgångsvärde vid vinst.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-11, 12:29   #14
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Vi måste ju ha en V86-tråd tills imorgon.

Tangen Haap ska Björn Karlsson försöka komma till spets med och dra hårt för att hålla undan för Månprinsen. Står 20 m bättre till nu. Art Kjarvald gick bra sist, men Tangen har ju 20 plus även på den. Kör Melander i tid igen så lär det nog inte hjälpa vad herrar Karlsson och Eriksson försöker med. Det bör vara spel mot ett mål.

Andra loppet ser man ut att kunna lösa på en handfull streck. Få se vad stallen säger i intervjuerna imorgon, ifall det döljer sig någon luring.

Papiljotte kan vara en tänkbar spik i tredje loppet, men jag litar inte på Linderoth och tror att det kan skrälla här.

I fjärde loppet lutar jag åt spik på Roofer. Står den på benen så ska det väl vara en vettig chans.

Stayerlopp 1 tror jag att Beau Mec vinner.

Stayerlopp 2 tror jag att Quality Tilly håller undan för tilläggshästarna.

Sjunde bör man kunna lösa på tre streck då det låter lite avslaget på Selmer. Tar man fyra så bör man vara hemma.

Sista loppet känns som att det kan komma en knall. Garderas!
Papiljotte 9,75 på unibet, känns högt...10ggr på bet365...mm...

Senast redigerad av mikaels den 2018-04-11 klockan 13:06.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-11, 13:31   #15
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 716
Sharp$: 37583
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jag ska spela 10 öres P76 hos legolas, och då finns det råd med många roliga rensare som c hästar utan att systemet behöver kosta mer än 500-700 kr. Men inte tillräckligt påläst ännu för att vara redo att komponera systemet. Månprinsen loppet inte med som tur är. Den som spik ger väl knappt 10 kr i utgångsvärde vid vinst.
De hade gärna fått hoppa på Månprinsen inom V86-ramen också, men betaltjänsterna kommer nog hjälpa till att få ner procenten när de ska gardera upp den.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td