Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-04-17, 20:26   #46
 
tornados avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 601
Sharp$: 3825
Standard

Hade rak dubbel btw
__________________
Mot strömmen det är Där pengarna finns....
tornado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-17, 20:34   #47
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
8 Magnolia Boy var mitt drag för omgången, skrev ett lååångt inlägg om varför och hur mitt system var uppbyggt.
Växlade till atg ett par sekunder för att se hur långt till start det var och när jag gick tillbaka till sharps var all min text borta :-(
Orkade inte skriva om allt, sorry

Ingen jättevinst men fick in v64 x 5 tack vare dött lopp nyss och endast v6 ikryssat
Det var inte illa med tanke på hur omgången såg ut på förhand (såvida det inte var ett megasystem).
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-17, 20:37   #48
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
8 Magnolia Boy var mitt drag för omgången, skrev ett lååångt inlägg om varför och hur mitt system var uppbyggt.
Växlade till atg ett par sekunder för att se hur långt till start det var och när jag gick tillbaka till sharps var all min text borta :-(
Orkade inte skriva om allt, sorry

Ingen jättevinst men fick in v64 x 5 tack vare dött lopp nyss och endast v6 ikryssat
Jag plockade ut 30 lax hos legolas för 3,5 vecka sedan. Nu är saldot uppe i över 20 tkr igen. Vad ska man göra med alla pengar man vinner där? Bestämde nyss att ta en tur till Asien mellan elitloppet och fotbolls VM. Tack Rune (igen).
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+10)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-17, 20:44   #49
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Det var inte illa med tanke på hur omgången såg ut på förhand (såvida det inte var ett megasystem).
Systemet var på 567kr.
Valde mellan att spela 500kr vinnare på Magnolia Boy eller spela V64 med den spik och i stort sett alla jag tyckte kunde vinna i de första 5 avd.
Nu var det ingen större skillnad på v64 utdelningen vs vinnarspel.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-17, 20:48   #50
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Systemet var på 567kr.
Valde mellan att spela 500kr vinnare på Magnolia Boy eller spela V64 med den spik och i stort sett alla jag tyckte kunde vinna i de första 5 avd.
Nu var det ingen större skillnad på v64 utdelningen vs vinnarspel.
Lirade också vinnare på den. Men tyvärr hos legolas. Det spelet tålde inte deras lilla pool så oddset blev betydligt sämre än hos atg.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-17, 20:57   #51
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Tipsen nedan är från travcash tipssida.
Full pott på alla 3 tips idag. Gillar verkligen deras Podcast inför v75. Klart bästa travpodden jag stött på hittils.


Bästa spiken: 6 Quite Nice (V64-2) gjorde en outstanding årsdebut och vann mycket enkelt med en del sparat. Borde såklart gå framåt med det loppet avklarat och jag förväntar mig en 14-tid idag. Det ska ingen annan här mäkta med.

Skrällen: 8 Magnolia Boy (V64-6) avslutade i överljudsfart senast och visade att han tagit till sig vinterns träning och blivit bättre. Ska bli väldigt intressant att se vad han kan med det loppet i kroppen och om de ger honom chansen lite tidigare idag.

Draget: 6 Double Exposure (V64-1) fick strykas senast. Som jag förstod var det något med pulsen, hon har ju haft lite problem med hjärtat dessvärre. Nu är hon redo igen, och med tanke på hur högt Daniel Redén håller henne så ska hon kunna slå det här gänget, även utan lopp i kroppen.

Senast redigerad av Basse den 2018-04-17 klockan 20:58.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-17, 22:49   #52
 
tornados avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 601
Sharp$: 3825
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Tipsen nedan är från travcash tipssida.
Full pott på alla 3 tips idag. Gillar verkligen deras Podcast inför v75. Klart bästa travpodden jag stött på hittils.


Bästa spiken: 6 Quite Nice (V64-2) gjorde en outstanding årsdebut och vann mycket enkelt med en del sparat. Borde såklart gå framåt med det loppet avklarat och jag förväntar mig en 14-tid idag. Det ska ingen annan här mäkta med.

Skrällen: 8 Magnolia Boy (V64-6) avslutade i överljudsfart senast och visade att han tagit till sig vinterns träning och blivit bättre. Ska bli väldigt intressant att se vad han kan med det loppet i kroppen och om de ger honom chansen lite tidigare idag.

Draget: 6 Double Exposure (V64-1) fick strykas senast. Som jag förstod var det något med pulsen, hon har ju haft lite problem med hjärtat dessvärre. Nu är hon redo igen, och med tanke på hur högt Daniel Redén håller henne så ska hon kunna slå det här gänget, även utan lopp i kroppen.
Schhhyyyyyyyy
__________________
Mot strömmen det är Där pengarna finns....
tornado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-18, 08:09   #53
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jag plockade ut 30 lax hos legolas för 3,5 vecka sedan. Nu är saldot uppe i över 20 tkr igen. Vad ska man göra med alla pengar man vinner där? Bestämde nyss att ta en tur till Asien mellan elitloppet och fotbolls VM. Tack Rune (igen).
Otroligt att det fortsätter, kan ju inte finnas någon som helst lönsamhet och knappast inom närmaste framtiden heller...men skulle jag gå in och försöka roffa åt mig från smörgåsbordet, så skulle säkert något elände inträffa...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-18, 08:51   #54
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Då var listorna klara till nästa tisdag. Noterade följande

1. Många årsdebutanter igen som är knepiga spelmässigt.
2. Vårfavoriten med 200 tkr i förstapris fick 4 hästar i startfältet och blev ramlopp . Sorgligt.
3. Digital Performer som är nyckelhäst på V75 i Umeå på lördag ska vara med. Märklig matchning av Melander. Över 100 mil i hästbuss. Komma hem på söndagen och sedan starta igen två dagar senare.
4. Volstead ut igen . Nu med Takter. Möter bl a två jänkare från Melanderstallet med 0 resp 1 Sverigestart. Spitcam Jubb första reserv. Hade hellre sett den än 3 hästar från Melander och 2 från Reden i samma lopp.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-18, 09:31   #55
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Tipsen nedan är från travcash tipssida.
Full pott på alla 3 tips idag. Gillar verkligen deras Podcast inför v75. Klart bästa travpodden jag stött på hittils.


Bästa spiken: 6 Quite Nice (V64-2) gjorde en outstanding årsdebut och vann mycket enkelt med en del sparat. Borde såklart gå framåt med det loppet avklarat och jag förväntar mig en 14-tid idag. Det ska ingen annan här mäkta med.

Skrällen: 8 Magnolia Boy (V64-6) avslutade i överljudsfart senast och visade att han tagit till sig vinterns träning och blivit bättre. Ska bli väldigt intressant att se vad han kan med det loppet i kroppen och om de ger honom chansen lite tidigare idag.

Draget: 6 Double Exposure (V64-1) fick strykas senast. Som jag förstod var det något med pulsen, hon har ju haft lite problem med hjärtat dessvärre. Nu är hon redo igen, och med tanke på hur högt Daniel Redén håller henne så ska hon kunna slå det här gänget, även utan lopp i kroppen.
Mangolia Boy dessutom barfota runt om ffg plus att det sent framkom att den skulle gå med norsk gas för första gången. Den hade öppet huvudlag i starten innan.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td