Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-04-18, 08:46   #1
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

V86 - 18 April


Tråd för dagens tävlingar

Favoriterna:

V86-6 9 Dom Perignon 51%
V86-8 1 Swish Lane 45%
V86-5 5 Spickleback Face 44%
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-18, 09:30   #2
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 740
Sharp$: 9126
Standard

Dom Perignon borde väl gå att fälla från bakspår och Swish Lane borde väl fastna invändigt?

Båda garderas i alla fall på min lapp.
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-18, 10:18   #3
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1093
Standard

Dice Man tror jag håller upp spets och körs där. 3 lopp i kroppen. Spik för mig. 28%.

Well done la marc spets o slut också. Spik. 26%.

Har ej lämnat in än, så väntar in i det sista. Om det nu låter bra på dessa.

Senast redigerad av trance_error den 2018-04-18 klockan 10:26.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-18, 11:31   #4
 
Reg.datum: jan 2018
Inlägg: 22
Sharp$: 140
Standard

Analys inför kvällens V86


Analys V86 Solvalla/Åby

1: 1, 2, 4, 5, 6
2: 1, 2, 3, 5, 6, 12
3: 11 Jamie Oliver (6. Vicomte, 2 västerbochecklight)
4: 1, 2, 4, 5, 6
5: 4, 5, 6, 7
6: 1, 4, 6, 9
7: 8, 10, 12
8: 1 Swish Lane (7. Dear friend)

Spela med oss på atg tillsammans:
https://tillsammans.atg.se/inbjudan/BEMW-2HP3-49677


V86-1

Omgången startar med ett tight fyraåringslopp där häst nr 5 Global Upper Style är favorit med Peter Untersteiner som kapten, en fullgod häst, tror dock det kan bli tufft i årsdebuten Tropicana ÅS (nr6) gör sitt fjärde lopp för året och har gått starkare med varje lopp och kan bli en tuff nöt att knäcka. Jag tycker att nr 1 Swarovski Broline kan vara värt ett streck. Det känns öppet så vi väljer att gardera ganska ordentligt.

1, 2, 4, 5, 6

V86-2

Ett väldigt fint lopp över 1640 meter med finfina hästar. Här kommer det att gå undan och det finns många drag, Titan Brodde (2) är favorit, en vinstprocent på 43 är makalöst bra men bara 1 vinst sista 4 gör att det är en osäker spik, Dice Man med stekhete Uffe Ohlsson i sulkyn ska med trots sådär insatser sista tiden. Nr.3 Gute Band måste med också. Av någon outgrundlig anledning så har jag starka känslor för Baron D’inverne som jag tycker ser så fin ut och som alltid ser ut att ha bra med krafter kvar efter loppet. Det släpper snart och då får vi in en ordentlig smäll. 
Streckar med 5 och 12 också, bra hästar som är spelade till lite lägre % och absolut har chans att halvskrälla.


1, 2, 3, 5, 6, 12

V86-3

Nu börjar det bli tufft, lärlingsloppen är allt som oftast det. Min första tanke när jag överblickar kusarna är att Jamie Oliver vinner! När en sedan börjar titta lite närmare på loppet så finns det några väldigt intressanta motbud, Marc Elias är en väldigt duktig kusk och har verkligen framtiden för sig Henriette Larsen är också väldigt duktig och får bästa möjliga utbildning hos Untersteiner och nr 6 Le Vicomte är en stark vinstkandidat. Vill slänga in nr2 Västebochecklight också som är en fin häst, Sofie Ericsson Har ett ganska fint facit med närmare 17% vinster förra året.

Preliminär spik
11 Jamie Oliver

V86-4

Stolopp över 2140 meter, några hästar står ut över det övriga fältet, jag tror det kommer att stå mellan 4 Poem In Motion och 5 Doris Palema, de mot som jag ser är, om Ulf Ohlsson får ordning på 6 Cash Mearas så kan hon bli giftig. Danskarna har jag inte speciellt bra koll på så för säkerhets skull så 1 Venezia D.K preliminärt, ska läsa på lite mer under dagen. Zoom Zoom nr2 är nästfavorit och har gjort några bra lopp men jag tror inte att hon klarar sig hela vägen men kan vara väl värd ett streck.

1, 2, 4, 5, 6

V86-5

4åringslopp i voltstart, för mig ett öppet lopp där jag först plockade med alla. Efter lite diskussioner och strykningen av Hall of Rings så slutade med att vi streckar fyra hästar och anledningen till det är att de har väldigt jämna tider, favoriten har varit något galoppsugen sista tiden och det är fyra bra kuskar som styr skeppen.

4, 5, 6, 7

V86-6

Dagens första lopp över längre distans som ser väldigt kul ut, en klar favorit i Dom Perignon med Örjan Kihlström i sulkyn. Absolut en väldigt fin häst och har stora möjligheter att vinna, återigen så måste jag flicka in med ett MEN 1. Sigel Garline har sett otroligt fin ut i det sista, Fairplay Pellini hade en fin höst, kan vi kanske få se en ny formtopp så har vi en utmanare även där. Gizmo De Veluwe har bara en start i kroppen sen förra sommaren men fick ett helt okej lopp då, starkare över längre distans och kan komma att visa var skåpet ska stå. Ucello Jet är intressant, Reverend Wine är en gammal favorit men dom får stå över mina streck idag.

1, 4, 6, 9

V86-7

Ännu ett stolopp, svårt tycker jag, kan hända att jag lägger till någon mer än de som jag i första hand har fått upp ögonen för. Min ranking, 8, 12, 10, 6 bara sett till lopp i kropp och form. Jag tror 12 Absolut Gehör har större kapacitet än Alegra B men inte utan ett par lopp i kroppen. Har suttit länge med detta och blir inte riktigt klok, kommer antagligen i slutändan att gardera upp lite till men för nu så kör vi med 3 hästar.

8, 10, 12

V86-8

Swish Lane är en superb häst som jag tror kommer att ta hem detta, är inte speciellt orolig för Well Done La Marc som är nästfavorit, däremot en som spökar hos mig är nr.7 Dear Friend, bara gjort en start på ett år men såg fin ut trots årsdebut, Johan är en favoritkusk som dessutom vinner ca. 43% av sina lopp och känns alltid som en vinnarkandidat.
För nu så är det spik på Swish Lane, får fundera resten av dagen på hur det blir med saken till slut. 

1 Swish Lane


Med vänlig hälsning,
V86-klubben
V86-klubben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-18, 11:32   #5
 
Reg.datum: jan 2018
Inlägg: 22
Sharp$: 140
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Dice Man tror jag håller upp spets och körs där. 3 lopp i kroppen. Spik för mig. 28%.

Well done la marc spets o slut också. Spik. 26%.

Har ej lämnat in än, så väntar in i det sista. Om det nu låter bra på dessa.
Dice man känner jag också har stor chans, känner inte alls samma för Well Done la Marc dock. Jag hoppas du har fel för min skull men hoppas jag Hr fel för din skull.
V86-klubben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-18, 11:33   #6
 
Reg.datum: jan 2018
Inlägg: 22
Sharp$: 140
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Dom Perignon borde väl gå att fälla från bakspår och Swish Lane borde väl fastna invändigt?

Båda garderas i alla fall på min lapp.
Många motbud mot Dom Perignon, håller med.
Min känsla säger Dear Friend i sista avdelningen.
V86-klubben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-18, 12:41   #7
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1093
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av V86-klubben Visa inlägg
Många motbud mot Dom Perignon, håller med.
Min känsla säger Dear Friend i sista avdelningen.
Frågan är vart den hamnar från spår 7. Sen ska den slå WDLM som springer i spets...
För mig är det lite långsökt.

Senast redigerad av trance_error den 2018-04-18 klockan 12:58.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-18, 13:20   #8
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Jag gillar Faye Bros i sista loppet.
Ner i klass får man väl säga, är hyfsat startsnabb och stallet har ju skaplig form.

Kan inte peka på något specifikt scenario där hon vinner, men med Swish Lane fastlåst och Bula Bula på vingel så ska det väl kunna ordna sig
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-18, 13:23   #9
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 727
Sharp$: 37593
Standard

Det ser inte ut att bli någon större utdelning idag. Man kan verkligen säga att Peter Untersteiner har laddat på bägge banorna.

Senast redigerad av Shooter den 2018-04-18 klockan 13:45.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-18, 13:58   #10
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 727
Sharp$: 37593
Standard

Det blir tidig inlämning idag då jag inte kommer hem förrän efter loppen i kväll. Går ut hårt och spikar Global Upper Style, Dice Man och Le Vicomte.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-18, 14:11   #11
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Jag gillar Faye Bros i sista loppet.
Ner i klass får man väl säga, är hyfsat startsnabb och stallet har ju skaplig form.

Kan inte peka på något specifikt scenario där hon vinner, men med Swish Lane fastlåst och Bula Bula på vingel så ska det väl kunna ordna sig
Förutom en Well Done La Marc i ledning då som inte bränner detta lopp
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-18, 14:14   #12
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22761
Standard

V86-4

Stolopp över 2140 meter, några hästar står ut över det övriga fältet, jag tror det kommer att stå mellan 4 Poem In Motion och 5 Doris Palema, de mot som jag ser är, om Ulf Ohlsson får ordning på 6 Cash Mearas så kan hon bli giftig. Danskarna har jag inte speciellt bra koll på så för säkerhets skull så 1 Venezia D.K preliminärt, ska läsa på lite mer under dagen. Zoom Zoom nr2 är nästfavorit och har gjort några bra lopp men jag tror inte att hon klarar sig hela vägen men kan vara väl värd ett streck.

1, 2, 4, 5, 6


Med vänlig hälsning,
V86-klubben[/QUOTE]

Tack för en bra genomgång
Ser att du inte har med Valborg Marje som jag tycker är en av första streck i loppet. Tror du inget på den eller missar du att kolla på den överhuvudtaget.
Hästen har gått i tuffa lopp under vintern och ska lättas i balans, vilket kan hjälpa till så hon inte går i passgång som hon gjort i vissa lopp. Slog ju bla Olle Rolls vid diskningen den 9 dec. Surt och åka på bästa hästen. Skulle rekommendera och strecka den med. Lycka till
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
benny28hbg (+20)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-18, 15:11   #13
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Förutom en Well Done La Marc i ledning då som inte bränner detta lopp
Såg den inte lite trist ut senast när luckan kom?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-18, 15:25   #14
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Kan bli bra spelvärde på Swish Lane i sista(redan uppe i 3,75 på unibet o bet365), däremot är den ju "överstreckad" och då åker vinnaroddset lätt iväg när det ska börja dras emot...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-04-18, 16:37   #15
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1093
Standard

Legolas har lagt till 10tkr i Pick 2, annars brukar det väl vara 5k dem lägger in?
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td