Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-05-06, 20:31   #1
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 118
Sharp$: 3614
Standard

Johnny Takter lägger av som kusk


Enl aftonbladet
/N
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-06, 20:32   #2
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 118
Sharp$: 3614
Standard

Trist men kanske förståeligt.
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-06, 22:50   #3
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollolisten Visa inlägg
Enl aftonbladet
/N
Vad är skälen för det? Vet att han hade en paus innan då han antagligen inte tyckte det var kul längre och då är det ju rätt. En av Sveriges bästa och en väldigt skön individ som är stark! Heja Takter!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-07, 07:38   #4
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 1 207
Sharp$: 3269
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Vad är skälen för det? Vet att han hade en paus innan då han antagligen inte tyckte det var kul längre och då är det ju rätt. En av Sveriges bästa och en väldigt skön individ som är stark! Heja Takter!
Han säger ”Det krävs ett oerhört engagemang och motivation att hålla på med trav på toppnivå. Ständigt nya tävlingar och travbanor. Nu känner jag att jag inte längre har motivationen, glädjen och det inre drivet som krävs för att prestera på toppnivå.”
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+2)
Oblix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-07, 17:04   #5
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Rätt att lämna i tid och tänka på nästa kapitel, det borde fler göra både i travvärlden och i övrigt! Och jag antar att det inte är någon utbrändhet eller något i den stilen som ligger bakom, för så mycket resande har han då inte gjort på sistone. Solvalla är väl den bana han besökt som är mest fjärran på ett tag. Men man kan ju ha problem i den riktningen ändå såklart, sådant visar sig långt efter i vissa fall tyvärr. Hoppas det är ok med hälsan hursomhelst och att det inte är något sånt som ligger bakom beslutet.

Vore ytterst intressant att se honom som expert i atg live, en helt ny och givande upplevelse ser jag framför mig om de skulle få till något gästspel där!

Tack för allt Johnny om du nu mot förmodan skulle läsa detta! Av toppkuskarna absolut bland de 5 bästa i modern tid, och det på alla plan! Och jag tror det är ruggigt svårt att uppbringa en travälskare som inte kommer sakna dig på tävlingarna framöver
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abstruse (+10)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td