Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-05-11, 21:04   #1
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 742
Sharp$: 9131
Standard

Travsnack med Sharps!


God afton!

Vi släpper redan nu del 1 av morgondagens avsnitt. Detta då vi står som spelläggare för veckans lapp på Sharps tillsammansbolag.

Ni hittar den här https://youtu.be/iUGjyQMfJMM

Sändningen i sin helhet kommer finnas på www.twitch.tv/sharpsse under morgondagen.

In och kika!
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5), lenninen (+3)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-12, 09:58   #2
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 742
Sharp$: 9131
Standard

Då finns även del 2 ute på youtube.
https://youtu.be/SQFqKyH0mxc


Programmet som helhet sänds kl. 12.00 på www.twitch.tv/sharpsse


In och kika!
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-13, 00:14   #3
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Den här helgen kan ju sammanfattas med - prutt.

V75:1 - Dibaba var bästa hästen. Jag sa att man kunde göra det lätt för sig och spika, bläddra vidare. Gotland vägrade så vi tog med fem hästar.

V75:2 Vår spik Porthos Race. Ledde länge men orkade inte hålla emot Machiavelli. Den hittade nån på Sharps

V75:3 Vi sa att det var två hästar här. En tredje var bättre. En som jag sa var överstreckad - Nadal Broline. Så kan det gå.

V75:4 Superfina hästar med. Jag påstod att jag har hål i huvudet här. Spikar Sir QC. Dåligt tänkt. Galopperade. Form slog inte klass här.

V75:5 Vi streckade Cocktail Fortuna, men garderade med 6 hästar till. Det var onödigt visade det sig. Vi trodde Rolex Bigi skulle få en bra resa. Nej. Vi sågade Bryssel också, av bara farten.

V75:6 Här tänkte vi spika emot favoriten Magic Gwin. Vi spikade Explosive Merlot. Den vann med en hals eller så. Super Photo Bood ströks. Vi passade på att såga Västerbo Grosbois också.

V75:7 Tveksamt kring var favoriten skulle hamna. Calle Crown galopperade. Perfect Spirit var osannolikt överlägsen. Versus AS visste vi inte mkt om. Dåligt spår, men bra kusk. Nä. Vi hann med att dissa ViTippa's ranking här också. Rätt gjort.

Nästa lördag är det Gävle. Håkan H Berg är spelläggare! Kom igen Håkan!
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-05-13, 09:24   #4
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 742
Sharp$: 9131
Standard

Lite vidare kommentarer.

Jag tycker vi inte var fel ute att gardera Dibaba. 70+ måste man försöka fälla.
Nu gick det inte och första A-hästen inne.

Porthos kändes som en sund spik. Till vettig procent. Fel hade vi. Det har man. Oftast.
Räckte bara till en andraplats och lappen död redan tidigt.

Sedan kom guld och dagens, i mitt tycke, mest överspelade häst Nadal Broline tog hem det. Togs bort helt från lappen vilket visade sig galet fel. Dumstrut på, ridå och godnatt totalt.

Men loppen gick vidare. Tidigt var ranken i fjärde 5-8-6-7 och resten som C. Lyfte in Brad och rankade ner QC ett hack till utan att berätta för Skägget. Rätt beslut.

Femte garderades friskt men Cocktail vann enkelt. Tråkigt men A-kravet hemma.

I sjätte kom dagens andra spik som till skillnad mot den första satt skönt. Vettig procent. Bra där Skägget. Den var mest din.

Även i sista satt vi tjockt då loppet kändes öppet och det är alltid gott att sitta med mycket kvar mot slutet. Perfect Spirit var dock perfekt och dagens fjärde förstarank rann undan.

På det stora hela känns ranken ändå ok. Sjuan sitter på 120 rader. Strecksson satte den på 388 så inget större att skryta om.

Vad tycker ni om upplägget?
Kom med kommentarer och tankar!
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+3)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td