Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-06-25, 10:38   #1
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8853
Standard

V75 Färjestad 30/6, E3-finaler


Cyber Lane från spår 2. Bara att spika? Eller kommer Maori Time att lägga sig i? Ukebell Jet kommer nog inte dra på sig favoritskapet. Det kanske är en vettig spik från innerspår?
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-26, 10:25   #2
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Erik Sting vinner första
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-28, 07:22   #3
 
Fagerdahlens avatar
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 1 191
Sharp$: 2301
Standard

Jäkla lugnt i tråden trots att det redan är torsdag.

Spontant känns det som spik i första och i sista med Global Welcome.

Dice man är mumsig till procenten! Disco Volante ser ut att ha tappat form och från spår 12 känns han rätt kall.

Jag dubblar Global Undecided med Cargo Door på chans - hade inte galoppen kommit tror jag fortfarande att Cargo Door hade smällt ner Global.
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-28, 08:07   #4
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4381
Standard

Björn å Svante vinner väl något lopp om de så önskar.. Sen vinner väl maxade favoriter från framspår så luktar trist å låg utd.. Är väl långsökt, men att gardera emot Magnus Jakobsson som jag sällan spikar för att öka värdet

Senast redigerad av kire1111 den 2018-06-28 klockan 08:12.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-28, 13:06   #5
 
Nicklass avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 654
Sharp$: 1497
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fagerdahlen Visa inlägg
Jäkla lugnt i tråden trots att det redan är torsdag.

Spontant känns det som spik i första och i sista med Global Welcome.

Dice man är mumsig till procenten! Disco Volante ser ut att ha tappat form och från spår 12 känns han rätt kall.

Jag dubblar Global Undecided med Cargo Door på chans - hade inte galoppen kommit tror jag fortfarande att Cargo Door hade smällt ner Global.
Frågan är ju vem som kör ledning i avd 6. Urban kronos går ju bäst bakifrån och blev totalt mosad av disco när han körde ledning fast då körde han ändå 10,3.

Ebony är snabb ut. Dice man är snabb ut. Toddler?
10 11 12 känns som de får svårt men mack dragan är väl första hästen i loppet.
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-28, 13:40   #6
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 022
Sharp$: 14808
Standard

Kör på min favo häst spik igen . Minnestads el Paso hur bra va inte den sist !!!
Sen måste man hitta en till men lutar nog åt Attraversiamo i sista !
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-29, 16:03   #7
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Flash Am omgångens bäsa spik. Spets & slut hämta ut.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-29, 20:28   #8
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 143
Sharp$: 747
Standard

3 hemmasegrar på V64 idag. En vinst från bakspår var dock 3140m
orroz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-29, 21:20   #9
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Flash Am omgångens bäsa spik. Spets & slut hämta ut.
Skriver under på det! Fattar inte att den i skrivande stund inte är favorit, startsnabb och det enda som talar emot är ju att galopper vid laddning från innerspår är lite överrepresenterat i travsporten. Och om de skulle få för sig att stallköra riktigt fult, men det ser jag inte riktigt framför mig i det här loppet. Aleppo Pine ser ut att vara jämbördig men titta på vad många fler meter den kommer få göra i det här loppet. Och Örjan är ju fem huvuden högre än Haugstad som kusk.

Min bästa skräll just nu är MT Mighty Winner i fjärde! De plockar alla fyra skorna nu, hyggligt startsnabb och bra läge. Sign Me Up Too var smällbra senast också och har kanonform, från bra läge kan det gå vägen igen.

Cyber Lane är ju väldigt stor, men jag sväljer nog den då loppet verkligen inte är märkvärdigt.

Avd 1,2,3,7 kan man gå kort i och fylla på i 4,5,6 där det ser öppet ut.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-29, 22:35   #10
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 99
Standard

Rätt svårt att behålla spets från innerspår på färjestad, särskilt med orutinerade hästar. Jag tror kajjan brakar till spets med luce axe och att örjan hade haft större spetschans om de valt spår 5 istället för 1.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-30, 00:13   #11
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

E3 finaler för ston brukar inte bli så lättlösta som folk tror.

Här är senaste 10 årens vinnare.

År Häst Odds
2017 Violet Bi 15.53
2016 Uncertain Age 24.25
2015 Timbal 5.07
2014 Arctic Model 16.76
2013 Mellby Briolett 26.72
2012 System Performance 1.88
2011 Britannia 10.44
2010 Tamla Celeber 2.42
2009 My Love di Quattro 12 .80
2008 Mystical Ann 2.33

3 favoriter på 10 senaste , 6 ganska stora skrällar!

Känns som upplagt för skräll igen då troligen 5 Luce Axe blåser till spets och kullkastar mångas SOS planerna för den som troligen är favorit när loppet går -1 Flash Am.

Kajjan kanske släpper ledningen till den som är först fram och frågar den hör gången då Luce axe inte räckte från spets i försöken.
Nästan lika snabb ut som 5 är 8 Zara Kronos. ZK fastnade i trött rygg i sista sväng och fick en turlig invändig lucka på upploppet och avslutade strålande. ZK var storfavorit då mot tex den förmodade favoriten idag - Flash Am.

Vet inte om jag är helt ute och cyklar men jag tror Jocke Lövgren inte vill sitta fast den hör gången och laddar från start. Är vid laddning klar aspirant på att vara "först fram" till min badkarledare Luce axe!

Jocke Lövgren är aldrig helt att lita på taktiskt men faktum är att 8 Zara Kronos är ett fynd till nuvarande 6%.

Min förklaring till de många skrällarna i just det hör loppet är att de treåriga stona vid det här loppet fortfarande är orutinerade. 1-3 av de mest spelade brukar försvinna direkt efter Startgalopp då de direkt i starten laddas hårt från start. Oftast startar ju favoriterna sida vid sida från spår 1-5 som idag. Ett par pallar inte trycket och försvinner direkt.


Tycker det är klart värt att gardera brett här då nästan alla stannar vid 1-3 streck.

Zara Kronos vill inte jag spricka på iaf.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tirich (+10)

Senast redigerad av Basse den 2018-06-30 klockan 00:19.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-30, 00:27   #12
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Dagens största favorit vinner nog tyvärr...

2 Cyberlane får tidig ledning och blir mycket svårslagen där.

6 Heavy Sound kan nog de tiderna som behövs för att ge Cyber Lane en match men HS är klart bäst med ett lopp på rulle och får inte det idag.
Vem skall sätta fart på loppet från dödens näs Cyber Lane sitter i spets?
Hittar ingen i loppet som kan dra upp tempot så tyvärr är nog Cyber Lane Dagens bästa/säkraste spik trots den skyhöga streckprocenten.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-30, 00:36   #13
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Avd 1

Har ingen Feeling för 1 Olle Rolls och 2 Qahar Q.C här. De två innersta spåren på 2 av de starttrögaste hästarna som finns i silverdivisionen. 9 Baron Gift har formen men startar ju i rygg på ångloken 1 & 2 så det blir nog svårt för Baron Gift att upprepa segern i förra starten.

En som var otroligt bra sist och bäddade gör Baron Gifts seger var 5 Racing Mange. RM krossade favoriten från dödens men var avslagen av en speedigare Baron Gift.

Känns som loppet kan låsas på favoriterna 3 & 4 + kantbollen 5 Racing Mange.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Nicklas (+1), Timotimo (+1), asgaya3141 (+2)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-30, 00:48   #14
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Avd 4

Om nu Cyber Lane Vinner tredje så bara får inte dagens näst största favorit vinna också!

6 Global Unprotected streckad till 63% måste fällas :-)

Det finns 2 hästar som jag bedömmer är lika bra som favoriten, 7 Cargo Door och 12 Breidablicks Cognac. Bägge har lite sämre utgångslägen än favoriten men jag hoppas det löser sig smigidt för åtminstone en av dem.

Spets initialt tar nog 4 Sign me up Too hand om. Jag hoppas Emilia Leo inte ger bort ledningen gratis till favoriten utan svarar ledningen en bit. Detta skulle gynna bägge mina drag.

Efter som jag tror Cyber Lane Vinner avd 3 så Låser jag fjärde på 7 & 12. Vinner 6 är omgången helt död ändå. pengarna för ett tredje streck på nr 6 är bättre investerade på ett par skrällar till i något annat lopp!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+10)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-30, 01:07   #15
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 99
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Dagens största favorit vinner nog tyvärr...

2 Cyberlane får tidig ledning och blir mycket svårslagen där.

6 Heavy Sound kan nog de tiderna som behövs för att ge Cyber Lane en match men HS är klart bäst med ett lopp på rulle och får inte det idag.
Vem skall sätta fart på loppet från dödens näs Cyber Lane sitter i spets?
Hittar ingen i loppet som kan dra upp tempot så tyvärr är nog Cyber Lane Dagens bästa/säkraste spik trots den skyhöga streckprocenten.
Jag måste dubbla med heavy sound. Den hade varit långt framme senast utan galoppen och är ju mindre spelad nu mot cyber lane än den var senast från bricka 8 mot readly express.

Håller dock med dig om avd 2, kommer också gardera mer än kollektivet där, även om jag tror att aleppo pine har störst vinstchans i loppet.

Älskar Erik sting så kommer förmodligen spika den om allt verkar bra...
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td