Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-07-17, 09:44   #1
 
Nicklass avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 654
Sharp$: 1497
Standard

V86 18 Juli Eskilstuna


Riktigt härliga lopp med tophästar. Tycker den här v86 omgången ser roligare ut än v75 på lördag.

Första tanken är spik på love matters och volnik du kras.

Senast redigerad av Nicklas den 2018-07-17 klockan 09:50.
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-17, 22:57   #2
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 731
Sharp$: 458
Standard

Absolut Gehör med Peter U blir en av spikarna.
DavidP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-17, 23:01   #3
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicklas Visa inlägg
Riktigt härliga lopp med tophästar. Tycker den här v86 omgången ser roligare ut än v75 på lördag.

Första tanken är spik på love matters och volnik du kras.
4 Love Matters är som den är på 79 procent. Men visst vinner den normalt! SPIK!

Ett chansspikbud är 3 Food Money som jag har fin info på sedan ett par starter. Mot formen och enda minuset är att Alsen har bricka ett och spets är upptaget. Pluset som väger upp är Björn Goop i sulkyn! Jag chansar att det räcker så för vinst! Insidern var fin sist men nu blir det handbroms i sista 100 som vanligt igen...

13 Absolut Gehör tror jag städar av dom efter en riktigt visslande avslutning. Avslutade runt 10,5 sista 500 från kön sist men var ju hundra mil efter i sista sväng! Den som funderar på att gardera titta på 2 Celine K.S. senaste lopp! HERREGUD vilken prestation egentligen! Bengt-Erik Olsson var mest i tredjespår och vinglade hela loppet och jag trodde hästen skulle bli sist men får ny luft och spurtar riktigt bra till slut! Mäktig prestation för klassen. Dock mer stark än snabb så den här är bara aktuell om överpace! Men 2 procent är galet lite.

Jag fortsätter puffa galet lite streckade!

Näst på tur är 11 Global Trader som hade en mäktig höst! Sedan hände något men 3140 borde passa som hand i handsken! Är GARANTERAT med på fotot om 80-90-procentig form! På ren grundkapacitet! 3 procent!

OMGÅNGENS FYND hittar jag i sjunde! 9 Order By Heaven landar nog runt 10 procent men det är för lite... Kolla spurten sist! CHANSSPIK för lilla lappen! Även 3 Fighting Bax understreckad. Borde vara favorit!

Omgångens lås är väl i sista. Dom tre stora gör upp! Här ska man speltekniskt koppla grepp och spika. Får se om känslan infinner sig... Fördel 3 Very Kronos just nu...
__________________
Twitter: @sharpsdoob
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+3)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-18, 00:25   #4
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2742
Standard

Har folk glömt vilken bra häst Buzz Mearas är? Spår 8 är bara oddshöjande om Alsén svarar spets när Sumpan trycker på gaspedalen.

För övrigt är Volnik du Kras värdespiken i sista. Verkar mer pålitlig än Very Kronos, och Villiam ska vara i toppform första söndagen i september. Det sistnämnda gäller ju även Very Kronos.
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-18, 09:17   #5
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiritus Visa inlägg
Har folk glömt vilken bra häst Buzz Mearas är? Spår 8 är bara oddshöjande om Alsén svarar spets när Sumpan trycker på gaspedalen.

För övrigt är Volnik du Kras värdespiken i sista. Verkar mer pålitlig än Very Kronos, och Villiam ska vara i toppform första söndagen i september. Det sistnämnda gäller ju även Very Kronos.
Melander surrade om första barfota runt om och nytt huvudlag på Born Unicorn i sin expressen krönika igår. Med tanke på vilken effekt sådana ändringar ofta får på hans hästar lär en och annan se spelvärde på den till 2 procent om det nu blir så. Även den hästen matchas ju mot derbyt .
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-18, 10:54   #6
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 735
Sharp$: 37609
Standard

Tidig inlämning idag då jag ska iväg om ett par timmar. Spikar favoriterna i de tre inledande loppen, kör reducerat med chans på upp till 7 åttor och hoppas på någotsånär utdelning i alla fall.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-18, 13:03   #7
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiritus Visa inlägg
Har folk glömt vilken bra häst Buzz Mearas är? Spår 8 är bara oddshöjande om Alsén svarar spets när Sumpan trycker på gaspedalen.

För övrigt är Volnik du Kras värdespiken i sista. Verkar mer pålitlig än Very Kronos, och Villiam ska vara i toppform första söndagen i september. Det sistnämnda gäller ju även Very Kronos.
VAR är rätt ord och inte är.... Har tittat noggrant i lopparkiv och hästen står inte att känna igen. CHANSLÖS idag! Jag garanterar det!
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-18, 13:20   #8
 
Reg.datum: maj 2015
Inlägg: 943
Sharp$: 2742
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
VAR är rätt ord och inte är.... Har tittat noggrant i lopparkiv och hästen står inte att känna igen. CHANSLÖS idag! Jag garanterar det!
Men Food Money är i samma slag som den var för några år sedan...?
Spiritus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-18, 13:34   #9
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiritus Visa inlägg
Men Food Money är i samma slag som den var för några år sedan...?
Ja den är på väg upp i form! Det VET jag...
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-18, 13:43   #10
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 021
Sharp$: 14788
Standard

Känns som man kan inleda med 4 spik sen täcka i slutet ?
zimonzzon85 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-18, 14:41   #11
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimonzzon85 Visa inlägg
Känns som man kan inleda med 4 spik sen täcka i slutet ?
Vem spikar du i fjärde? 12 blir favorit före 4.
Det är final i Mälardals-Cupen för ston. Jag tycker det är svårt. Mina streck just nu är 4,7,9,11 och 12.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-18, 14:46   #12
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 021
Sharp$: 14788
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Vem spikar du i fjärde? 12 blir favorit före 4.
Det är final i Mälardals-Cupen för ston. Jag tycker det är svårt. Mina streck just nu är 4,7,9,11 och 12.

Ja precis 12 Lindas girl en favo häst för min del kan ta dem från dödens ..

Kör ett litet system för att vara med så lite kul å gå ut med 4 bra spik tycker ja .. sen hoppas på lite smällar i slutet , rätt öppet i slutet ändå ? ..

Hoppas man kan få lite spelpengar när man ska ut till skara slätten å sätta sjuan ju

Har du något måste drag mackpeter ?
zimonzzon85 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-18, 15:02   #13
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 143
Sharp$: 56998
Standard

Förra onsdagen på Gotland höll sig vinnarna inom ramarna i de första fem avdelningarna och värdet var då 279 kr. Sen slog en 0 procentare och en 1 procentare till i avd 6 och 7. Det var dock två oerhört lågklassiga lopp . Idag är det genomgående helt annan Klass på loppen och att två sådana rensare ska slå till igen förefaller inte särskilt troligt. Det enda lågklassiga loppet är avd 3 där spelarna gjort en häst som startat 3 ggr till gigantisk favorit. Är väl där smällen skulle kunna komma i så fall då utveckling och dagsform på dessa orutinerade hästar kan svänga oerhört snabbt. Jätterens om inte favoriten som startat 3 ggr eller andrahandaren som gjort två starter vinner. I övriga avdelningen svårt att se annat än favoriter och outsiders på insatsfördelningen vinna och sådana hästar genererar ingen jätteutdelning på V86 spelet.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-18, 15:04   #14
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 688
Sharp$: 3010
Standard

Dunderspik för mig är Very Kronos. Tror det är sista gången vi får ett odds över 3ggr på denna häst. Har aldrig förlorat felfri och har inte ens sett trött ut i mål. Regelrätt slagit William tidigare och lär komma före 1 från start. Ok, det är ju det där med de oförklariga galopperna som spökar. Men hoppas och tror på spets och slut eller i alla fall felfritt lopp för då vinner hästen från alla positioner. Passa på och spela på derbyvinst till 5,5 ggr (Unibet) för de som tror som jag. Lär sjunka i odds när lätt vinst idag även om William körs defensivt. Very Kronos hade vunnit kriteriet om inte galopp. Oddsen på derbyvinst borde vara de omvända gällande Very Kronos och William och är enligt mig årets bjudodds. Brukar inte spela på långtidsodds men kunde inte låta bli och fick då 6 ggr på Very Kronos som derbyvinnare. 3,5 ggr i dagens lopp är också taget alla dagar i veckan.

Senast redigerad av legolasse den 2018-07-18 klockan 15:16.
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-18, 15:16   #15
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av legolasse Visa inlägg
Dunderspik för mig är Very Kronos. Tror det är sista gången vi får ett odds över 3ggr på denna häst. Har aldrig förlorat felfri och har inte ens sett trött ut i mål. Regelrätt slagit William tidigare och lär komma före 1 från start. Ok, det är ju det där med de oförklariga galopperna som spökar. Men hoppas och tror på spets och slut eller i alla fall felfritt lopp för då vinner hästen från alla positioner. Passa på och spela på derbyvinst till 5,5 ggr (Unibet) för de som tror som jag. Lär sjunka i odds när lätt vinst idag även om William körs defensivt. Very Kronos hade vunnit kriteriet om inte galopp. Oddsen på derbyvinst borde vara de omvända gällande Very Kronos och William och är enligt mig årets bjudodds. Brukar inte spela på långtidsodds men kunde inte låta bli och fick då 6 ggr på Very Kronos som derbyvinnare. 3,5 ggr idag är också taget alla dagar i veckan.
Håller helt med dig, är på plats i Eskilstuna idag för att följa detta kanon lopp... gör han bara inte bort sig i början så är det en brakvinnare i mina ögon har honom som spik på min Prellade rad men ska avvakta rapporter in i det sista. Som sagt, felfri tror jag den vinner trots stor respekt för motståndet
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td