Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-07-25, 15:18   #16
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

V75 TILLSAMMANS !!!!!!!!!!

V75 tillsammans har "börjat balla ur" nu och det har man insett även på ATG. Det var nämligen så att ATG fick ära pris och berömmelse när spelformen introducerades. Meningen var att man skulle bilda kompisgäng och spela tillsammans och ha kul. Nu har det kommit inflation i så kallade BOLAG, det finns sådana som har flera tusen kr per andel och även tar bra betalt vid vinst.

Jag och flera andra så kallade kaptener har klagat och vi har givetvis tappat andelar till inkräktarna. Nu vill man på ATG återgå till "gamla modellen" och flytta bort sådana som säljer andelar till kreti och pleti, dvs sällan har någon fast kundkrets. Dom ska bort anser jag och kommer att flyttas till atg.se enligt vad jag har hört.Detta kommer att ske under hösten. Alla ombudens bolag hamnar givetvis i samma skål.

Jag håller tummarna att man på ATG går iland med denna uppgift. /SO
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-25, 15:35   #17
Banned
 
Reg.datum: aug 2017
Inlägg: 243
Sharp$: 420
Standard

copy

Senast redigerad av travlife den 2018-07-25 klockan 16:55. Anledning: fejl
travlife är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-25, 15:38   #18
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17437
Standard

Ny reggad här, varit inne o spanat lite de senaste månaderna o även köpt några andelar som ni olika användare har spelat.

Spelar mest på trav, ingen storspelare varken i insats eller vinster tyvärr.

Avd 1 : Nu fick väl aldrig Tesio en ärlig chans förra gången då Jeppson var uppe o pressade otroligt hårt så Tesio var ju tom en bra bit innan mål. Men 70% låter lite högt för mig att spika.
Hade nog plockat med 1 o 6.

Avd 5 : Litar inte riktigt på nästa 70% heller, eller ja hästen litar jag fullt ut på men kusken Gunnar Melander är väl inte riktigt lika mycket att lite på. Och Odin Tabac lär väl sitta i ledning.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-25, 15:39   #19
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 221
Sharp$: 8862
Standard

Som Landstingsanställd får man lön den 27:e varje månad, så jag går på 4 spikar i dag. Varav en skräll och hoppas på högre makter ( ST/ATG/Lindberg).
Järvsöodin, Strong Will, Järvsörappen och Tekno Eld.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-25, 15:42   #20
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 870
Sharp$: 101
Standard

SKEIE STJERNA bara streckad på 7 % !

Var ju jättebra sist , var med i öppningen och spurtade vasst vid lucka.
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-25, 15:55   #21
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 688
Sharp$: 3012
Standard

Dagens V86 omgång 25/7 ser mycket favoritbetonad ut och det luktar låg utdelning lång väg. Men tycker mig ha ett bra drag som kan liras på vinnarspelet till i min mening ett bra odds, 8,25 ggr på Unibet (tyvärr 7,25 nu men fick 8,25 tidigare). Troligen spelbart odds på Atg också om inte lajven snackar upp hästen och därmed också sänker oddset. Hästen jag pratar om är Urchin och startar i lopp 6.

Kortfattat så är motståndet lämpligt och hästen har hög kapacitet. Barfota rom igen nu till denna start är ett plus och jag tror hästen spurtar ner alla till slut.
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-25, 16:01   #22
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 229
Sharp$: 57478
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av legolasse Visa inlägg
Dagens V86 omgång 25/7 ser mycket favoritbetonad ut och det luktar låg utdelning lång väg. Men tycker mig ha ett bra drag som kan liras på vinnarspelet till i min mening ett bra odds, 8,25 ggr på Unibet (tyvärr 7,25 nu men fick 8,25 tidigare). Troligen spelbart odds på Atg också om inte lajven snackar upp hästen och därmed också sänker oddset. Hästen jag pratar om är Urchin och startar i lopp 6.

Kortfattat så är motståndet lämpligt och hästen har hög kapacitet. Barfota rom igen nu till denna start är ett plus och jag tror hästen spurtar ner alla till slut.
10 ggr i fast odds hos legolas. Ryggar för en 100 lapp då jag också noterat det där med barfota sist och samma idag.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-25, 16:09   #23
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 121
Sharp$: 2535
Standard

Urchin blev påkörd senast och hade säkerligen vunnit det extrema snabbloppet annars. Håller med om att den såg väldigt fin ut på barfota runt om. Har mest hårdhet i loppet och ett givet förstabud. Det som talar emot är att när Jimmy får chansen på Båthhäst är det i regel defensiva styrningar inför kommande lopp på ingång.

En annan väldigt intressant häst ikväll är 8 Suited Broline i sista loppet som var grymt fin med första googles och rycktussar senast i kombination med andra bf runt om. Bara small när kusken ryckte grejerna. Kan öppna och det är bara att hoppas han tar sig ner nånstanns från det svåra spåret.
grobben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-25, 16:09   #24
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 688
Sharp$: 3012
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
10 ggr i fast odds hos legolas. Ryggar för en 100 lapp då jag också noterat det där med barfota sist och samma idag.
Visste inte att Legolas kör med fasta odds, var inte oddsen flytande från början?
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-25, 16:23   #25
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 688
Sharp$: 3012
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av grobben Visa inlägg
Urchin blev påkörd senast och hade säkerligen vunnit det extrema snabbloppet annars. Håller med om att den såg väldigt fin ut på barfota runt om. Har mest hårdhet i loppet och ett givet förstabud. Det som talar emot är att när Jimmy får chansen på Båthhäst är det i regel defensiva styrningar inför kommande lopp på ingång.

En annan väldigt intressant häst ikväll är 8 Suited Broline i sista loppet som var grymt fin med första googles och rycktussar senast i kombination med andra bf runt om. Bara small när kusken ryckte grejerna. Kan öppna och det är bara att hoppas han tar sig ner nånstanns från det svåra spåret.
Ja, på V86 är Suited Broline spelvärd men oj vad oddsen var "låga" på spelbolagen. 7-8 ggr på en 5%, misstänker att detta är någon av tipstjänsternas drag också?

Har skrivit en längre motivering angående Urchin på min blogg. Håller med om att Jimmy H Andersson inte är det ultimata men ändå förhållandevis ok då han faktiskt har kört hästen flera gånger och även vunnit med den två gånger.
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-25, 16:29   #26
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 229
Sharp$: 57478
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av legolasse Visa inlägg
Visste inte att Legolas kör med fasta odds, var inte oddsen flytande från början?
Dom tog bort poolspelen på vinnare och har nu fasta odds. Troligen väldigt låg omsättning. En halv minut efter att jag lirade 100 kr på en 10 oddsare var det sänkt till 8,50.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-25, 17:07   #27
fri
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 740
Sharp$: 1529
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av legolasse Visa inlägg
Ja, på V86 är Suited Broline spelvärd men oj vad oddsen var "låga" på spelbolagen. 7-8 ggr på en 5%, misstänker att detta är någon av tipstjänsternas drag också?

Har skrivit en längre motivering angående Urchin på min blogg. Håller med om att Jimmy H Andersson inte är det ultimata men ändå förhållandevis ok då han faktiskt har kört hästen flera gånger och även vunnit med den två gånger.
Även Statistik-Jens tror stenhårt på Suited Broline.

https://www.travronden.se/blogg/jens...loggen-v86-126
__________________
"Eat your betting money but don’t bet your eating money."
fri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-25, 17:41   #28
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av legolasse Visa inlägg
Ja, på V86 är Suited Broline spelvärd men oj vad oddsen var "låga" på spelbolagen. 7-8 ggr på en 5%, misstänker att detta är någon av tipstjänsternas drag också?

Har skrivit en längre motivering angående Urchin på min blogg. Håller med om att Jimmy H Andersson inte är det ultimata men ändå förhållandevis ok då han faktiskt har kört hästen flera gånger och även vunnit med den två gånger.
Gratis intervju från SS.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
legolasse (+5)
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-25, 17:52   #29
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Tesio går från Örebro intl och Harpers bl a till ett ruggigt dåligt stayerlopp i Norrland mot förutom Westholms ingen som nått upp till 1000 startpoäng (Tesio har 3370) . Bergh måste ha varit oerhört snäll i träningen efter Harpers för att den inte ska slå dessa hästar över tre varv.

Fyra kallblodslopp på V86 där åtminstone tre är ointressanta spelmässigt ( några få som kan vinna) gör väl denna V86 omgång till sommarens riktiga onsdagsflopp.
Sikta ni på Hugo-Åbergs dagen istället för mig blir det inga pengar dit.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-25, 18:18   #30
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 229
Sharp$: 57478
Standard

Störtregn i Östersund. Påverkas banan ökar chansen till skrällar normalt.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td