Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-07-24, 20:09   #16
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Fem femmor på 7 borde ju ge insats tillbaka iaf, endast en femma på 2, surt med gal.på Jormas styrning som tydligen helst ska sitta i spets för man ska känna sig säker.
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-24, 20:21   #17
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 938
Sharp$: 1178
Standard

Anders Zackrisson, snälla stanna på Kalmar.
Hahaha vilket skämt
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-24, 20:28   #18
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 229
Sharp$: 57478
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Fem femmor på 7 borde ju ge insats tillbaka iaf, endast en femma på 2, surt med gal.på Jormas styrning som tydligen helst ska sitta i spets för man ska känna sig säker.
Du skulle ha spelat P54 hos legolas. Där blev det 577 kr på fyra rätt mot 60 på fem rätt på atgs värdelösa V64 spel. Kollade Malmö FFs Champions leauge kval på viasat sport premium så missade det mesta av travet i kväll.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-24, 20:55   #19
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38045
Standard

Sista loppet var ett tvåhästars som jag läste det och jag valde fel spik. Däremot så lät jag mig luras av intervjun i Ronden och tog bort Roofparty - dåligt! Man blir trött på alla lögner och det spelar ingen roll vilket media man läser.

– 3 Roofparty (V64-5) inledde karriären strålande och var helt överlägsen vid sina segrar. Han har väl inte riktigt varit på topp på sistone, men har inte dålig form heller. Han känns okej i jobben utan att glänsa och har fått ett perfekt spår. Jag tror att han gör ett bra lopp utan att vara på topp. Det finns några bra med i loppet och jag kommer inte offra allt för att köra i ledningen, men jag är bara nöjd med rygg ledaren om det är rätt rygg. Skor runt om, vanlig vagn och öppet huvudlag – inga ändringar.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-07-25, 07:39   #20
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 096
Sharp$: 126
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Sista loppet var ett tvåhästars som jag läste det och jag valde fel spik. Däremot så lät jag mig luras av intervjun i Ronden och tog bort Roofparty - dåligt! Man blir trött på alla lögner och det spelar ingen roll vilket media man läser.

– 3 Roofparty (V64-5) inledde karriären strålande och var helt överlägsen vid sina segrar. Han har väl inte riktigt varit på topp på sistone, men har inte dålig form heller. Han känns okej i jobben utan att glänsa och har fått ett perfekt spår. Jag tror att han gör ett bra lopp utan att vara på topp. Det finns några bra med i loppet och jag kommer inte offra allt för att köra i ledningen, men jag är bara nöjd med rygg ledaren om det är rätt rygg. Skor runt om, vanlig vagn och öppet huvudlag – inga ändringar.
Var ju ingen som ställde en fråga så svårt o släppa då. Dessutom står det ju att de bara släpper till "rätt rygg".

Senast redigerad av sigh den 2018-07-25 klockan 07:41.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td