|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
Jaha! Visa AS gör loppet men blir avslagen och chansen till sju rätt är som bortblåst.
|
|
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#93 |
|
Fast poängen är ju att "alla" ska ha samma info. Jämför med aktiemarknaden.
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Fasen vilket bra spel V86 är. Den där raden är ju långt ifrån omöjligt som det känns.
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Men sen kommer krav på VILKEN slags bike, VILKA slags skor osv osv. Kraven från en viss typ av spelare kommer aldrig ta slut. Diskussionen/gnället kommer alltid vara detsamma. Man klarar inte se skogen för alla träden.
|
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Det är väl bättre och titta på USA dom är ju kåta på allt vad som gäller ändringar och statistik, borde ju vara varje spelares våta dröm.
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Man skulle blindspelat fyra hästar per lopp enligt strecklistan idag och spikat Charrua, 4 loppor i insats och över halvmillen in på det! En enda häst KNAPPT under 10%-gränsen och ändå den här enorma utdelningen.
Nu kör jag en sista V75:a i helgen sen lägger jag ner det och går på V86 istället framöver. Det är ett överlägset spel med alla döda pengar som läggs.
|
|
|
|
#100 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#101 |
|
Man förstår ju varför också, det är helt logiskt. Förutom att V75 är sönderanalyserat så har folk i jämförelse oändligt mycket tid och ork att sätta sig in i omgången. Just den här V86-omgången var det väl extra extremt med tanke på att det var en extra V75-omgång igår. Endast de som verkligen har V86 som huvudspel var pålästa idag.
Får lov att frigöra tid här, en ordentlig inläsning först på måndag och/eller tisdagkväll och sen tidigt hem från jobbet på onsdagar! Mindre värdefull tid överlag att lägga på några vardagkvällar mitt i veckan än lördag 11-16 också. Godnatt på er!
|
|
|
|
#102 |
|
Ha ha. Som vanligt i vinstlistan i kväll igen. De två största vinsterna till Finland. De två skickliga spelarna tog hem över miljonen vardera . Tredje största vinsten till Tyskland.
Samma spelare som tog större delen av pengarna även i måndags när det var dubbel jackpot? |
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Citat:
Går du fortfarande till posten och betalar dina räkningar? V75 kan man väl inte lämna in där senast torsdag? |
||
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Citat:
Det jag skriver är att de som tror att bikeinfon kommer att lösa infoproblemet har fel. Vissa spelare kan inte hantera att de förlorar. När de inte kan skylla på bikeinfon kommer de gå vidare med de detaljer jag nämnde. |
||
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Citat:
|
||
|