Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-08-15, 21:31   #91

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39580
Standard

Jaha! Visa AS gör loppet men blir avslagen och chansen till sju rätt är som bortblåst.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-15, 21:39   #92

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6406
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Kommer infon kan ju tipstjänster , stallbacksreporter mm fokusera mindre på att jaga tränarna ang vagninfo. Då kan man lägga mer tid på annat och möjligtvis fråga dom där ändringar anmäls vad man tror om det. Det är ju väldigt rörigt idag och flera gånger i veckan hästar som görs sitt livs lopp första gången med bike. När det är oannonserat är det väldigt dålig reklam för spel på hästar.
Tror snarare det blir så att när alla ser hur många hästar som gör plattmatcher trots bike så försvinner hetsen. Då får kunskapsspelarna försöka hitta nåt annat att förklara sina förluster med.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-15, 21:44   #93

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 7294
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Tror snarare det blir så att när alla ser hur många hästar som gör plattmatcher trots bike så försvinner hetsen. Då får kunskapsspelarna försöka hitta nåt annat att förklara sina förluster med.
Fast poängen är ju att "alla" ska ha samma info. Jämför med aktiemarknaden.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-15, 21:54   #94
SAO

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 2863
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Ja, helt logiskt. Alla har infon innan och kan fokusera på hästarna och sporten ist för upprörda spelare efter loppet som inte fått infon om ffg jänkarvagn.
Precis så!!
SAO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-15, 21:55   #95

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39580
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag förstår vad du menar. Förmodligen fyran, så den kan du säkert spika. Bara för det så borde jag ta två streck.
Det slår inte fel.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-15, 21:59   #96

Standard

Fasen vilket bra spel V86 är. Den där raden är ju långt ifrån omöjligt som det känns.
Gammal 2018-08-15, 21:59   #97

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Fast poängen är ju att "alla" ska ha samma info. Jämför med aktiemarknaden.
Men sen kommer krav på VILKEN slags bike, VILKA slags skor osv osv. Kraven från en viss typ av spelare kommer aldrig ta slut. Diskussionen/gnället kommer alltid vara detsamma. Man klarar inte se skogen för alla träden.
Gammal 2018-08-15, 22:00   #98

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1178
Standard

Det är väl bättre och titta på USA dom är ju kåta på allt vad som gäller ändringar och statistik, borde ju vara varje spelares våta dröm.
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-15, 22:02   #99

Stekels avatar

Sharp$: 26752
Standard

Man skulle blindspelat fyra hästar per lopp enligt strecklistan idag och spikat Charrua, 4 loppor i insats och över halvmillen in på det! En enda häst KNAPPT under 10%-gränsen och ändå den här enorma utdelningen.

Nu kör jag en sista V75:a i helgen sen lägger jag ner det och går på V86 istället framöver. Det är ett överlägset spel med alla döda pengar som läggs.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-15, 22:05   #100

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Man skulle blindspelat fyra hästar per lopp enligt strecklistan idag och spikat Charrua, 4 loppor i insats och över halvmillen in på det! En enda häst KNAPPT under 10%-gränsen och ändå den här enorma utdelningen.

Nu kör jag en sista V75:a i helgen sen lägger jag ner det och går på V86 istället framöver. Det är ett överlägset spel med alla döda pengar som läggs.
Precis min tanke också, fokus på V86 framöver
Gammal 2018-08-15, 22:16   #101

Stekels avatar

Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Precis min tanke också, fokus på V86 framöver
Man förstår ju varför också, det är helt logiskt. Förutom att V75 är sönderanalyserat så har folk i jämförelse oändligt mycket tid och ork att sätta sig in i omgången. Just den här V86-omgången var det väl extra extremt med tanke på att det var en extra V75-omgång igår. Endast de som verkligen har V86 som huvudspel var pålästa idag.

Får lov att frigöra tid här, en ordentlig inläsning först på måndag och/eller tisdagkväll och sen tidigt hem från jobbet på onsdagar! Mindre värdefull tid överlag att lägga på några vardagkvällar mitt i veckan än lördag 11-16 också. Godnatt på er!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-15, 22:54   #102

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61666
Standard

Ha ha. Som vanligt i vinstlistan i kväll igen. De två största vinsterna till Finland. De två skickliga spelarna tog hem över miljonen vardera . Tredje största vinsten till Tyskland.

Samma spelare som tog större delen av pengarna även i måndags när det var dubbel jackpot?
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-15, 22:59   #103

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61666
Standard

Citat:
Men sen kommer krav på VILKEN slags bike, VILKA slags skor osv osv. Kraven från en viss typ av spelare kommer aldrig ta slut. Diskussionen/gnället kommer alltid vara detsamma. Man klarar inte se skogen för alla träden.
Så du tycker uppenbarligen inte att det finns någon relevans i att informationen kring utrustning måste bli bättre? I så fall gissar jag att du tillhör den generation som försvarar det med att förr i tiden så fanns det minsann varken atg live eller skoinfo men fet var väldigt trevligt att spela ändå

Går du fortfarande till posten och betalar dina räkningar? V75 kan man väl inte lämna in där senast torsdag?
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-16, 06:47   #104

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Så du tycker uppenbarligen inte att det finns någon relevans i att informationen kring utrustning måste bli bättre? I så fall gissar jag att du tillhör den generation som försvarar det med att förr i tiden så fanns det minsann varken atg live eller skoinfo men fet var väldigt trevligt att spela ändå

Går du fortfarande till posten och betalar dina räkningar? V75 kan man väl inte lämna in där senast torsdag?
Märkliga slutsatser du drar, dessutom helt felaktiga.
Det jag skriver är att de som tror att bikeinfon kommer att lösa infoproblemet har fel. Vissa spelare kan inte hantera att de förlorar. När de inte kan skylla på bikeinfon kommer de gå vidare med de detaljer jag nämnde.
Gammal 2018-08-16, 09:20   #105

Sharp$: 39
Standard

Citat:
Märkliga slutsatser du drar, dessutom helt felaktiga.
Det jag skriver är att de som tror att bikeinfon kommer att lösa infoproblemet har fel. Vissa spelare kan inte hantera att de förlorar. När de inte kan skylla på bikeinfon kommer de gå vidare med de detaljer jag nämnde.
Fast det är väl ändå inte det som debatten handlar om? Det handlar ju om tillgång till information....
sigh är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td