Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-08-23, 21:17   #61
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Låter det inte som att du har en rejält smittsam förkylning på gång? I alla fall av rösten att döma...
Den var elak
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-23, 21:18   #62
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8853
Standard

Grattis Macken!!
Snyggt spelat! I morrn kväll är du gäst i podden
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-23, 21:23   #63
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 767
Sharp$: 9022
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Grattis Macken!!
Snyggt spelat! I morrn kväll är du gäst i podden
Då kan jag göra en mer korrekt bedömning av hur illa det är med din förkylning!
Är lite svårt att höra exakt hur smittsamt det verkar vara då vi aldrig talats vid...
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-23, 21:36   #64
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3840
Standard

Grattis macken..snyggt
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mackpeter (+10)
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-23, 21:41   #65
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Då kan jag göra en mer korrekt bedömning av hur illa det är med din förkylning!
Är lite svårt att höra exakt hur smittsamt det verkar vara då vi aldrig talats vid...
Jag är en riktig toffelhjälte. Hustrun brukar bestämma.
Vad gäller "förkylningen" är det så, att jag förväntas hålla tal vid födelsedagsmiddagen i Tällberg på lördag. Och är friskare än någonsin. Men jag läser på lördagens V75 parallellt med att skriva stolpar till talet.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-08-24, 21:58   #66
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 198
Sharp$: 57244
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiritus Visa inlägg
Huvudlöst att man inte saxar in loppen från Åby i livesändningen. Bara för att man kallar något för V75 blir inte loppen mer intressanta. Blir intressant att se hur mycket spelet till Åby tar stryk av att loppen inte blir tillgängliga för alla. Någon som har koll på V5-omsättningar får gärna rapportera om det.
Jag hade annat för mig denna kväll. Det är verkligen sjukt att en hel kväll i atg live kan ha 100 procent fokus på för travintresserade svenskar totalt ointressanta Norgelopp. Det var ju riktigt fina tävlingar på Åby torsdag kväll. Sen fattar jag inte ärligt talat hur spelarna i Sverige kan lira V75 på hästar dom har i stort sett noll koll på. Läs Daniel Berglunds krönika på travnet i onsdags. Klockrent. Dessa omgångar är för Harry Boy spelare . Har man inte grundkollen på hästar, tränare och kuskar så får man det inte genom att bläddra igenom tips och intervjuer på atg.se och i travronden i någon eller några timmar.

Sen har ju inte Norge någon form av utrustningsinformation heller. Vad hjälper det då att slänga ut manuellt ihoprafsad skoinfo när spelformen i Norge är V75? Det har ju dessutom i efterhand varje gång Norge arrangerat V75 visat sig att infon är totalt opålitlig. Hot mot spelsäkerheten. Teoretiskt skulle ju en norsk tränare utan att bryta mot några regler kunna säga utåt att ”vi kör barfota runt om som vanligt idag” trots att hästen gått med tunga PG skor i alla starter, sen via bulvan lira ett tungt vinnarspel och skratta hela vägen till banken om hur lätt det var att blåsa spelarna .
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td