Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-09-09, 18:42   #46
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
Ja det var en av anledningarna till att jag hitta den, sen lät kretsen jäkligt uppåt på den och nr 3 som jag hade med också hade tidigare slagit mega lampan. Därav jag valde gardering med 3 och 11. Men men ingen lycka att kvittot gav 4000 när det var nära så mycket mer!
Ville runda av kontot o såg att du började få lite tunt med Sharps Brukar du följa Twitter för att snappa upp info,gör ju inte det själv men idag var ju speciellt dåligt med info tack vare Norge.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+16)
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-09, 18:50   #47
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Ville runda av kontot o såg att du började få lite tunt med Sharps Brukar du följa Twitter för att snappa upp info,gör ju inte det själv men idag var ju speciellt dåligt med info tack vare Norge.
Haha ger tillbaka lite

Nja.. inte twitter, men ronden , ögat m.m
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+10)
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-09, 19:04   #48
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Sen såklart aftonbladet , expressen, atg och allt annat .. sen måste man gå på magkänsla ibland och inte lyssna på all info, en del hästar gillar man helt enkelt bara.
Som all star nr 12 jag hittade igår till 2%, en häst jag följt länge. Plocka med den på 3 hästar med och fällde största favoriten
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-09, 19:11   #49
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
Sen såklart aftonbladet , expressen, atg och allt annat .. sen måste man gå på magkänsla ibland och inte lyssna på all info, en del hästar gillar man helt enkelt bara.
Som all star nr 12 jag hittade igår till 2%, en häst jag följt länge. Plocka med den på 3 hästar med och fällde största favoriten
Man måste ju vara stenhård på pluggandet tyvärr är jag inte de längre o då får man inte ideer som pluppar upp som förr i tiden. Tråkigt att de blivit så för mig, men får väl försöka komma tillbaka om jag hittar lusten igen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+5)
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-09, 19:13   #50
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Man måste ju vara stenhård på pluggandet tyvärr är jag inte de längre o då får man inte ideer som pluppar upp som förr i tiden. Tråkigt att de blivit så för mig, men får väl försöka komma tillbaka om jag hittar lusten igen.
Ja, jag försöker normala v75,86 omgångar lägga ner 20-40 timmar , dock sånahär extra omgångar brukar det bara bli några timmar.. likadant med v64.. och dom mindre streck spelen blir det bara en kvart ibland haha
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+2), coolmanriver (+1)
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td