Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-09-10, 18:02   #1
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

V64 Tisdag Jägersro (Gratis Tips)


Då forumet börjar dö ut bjuder jag på mina analys till morgondagens tävlingar. Håll tillgodo gott folk !

V64-2 (2140 meter voltstart)

Svårt lopp där de danska hästarna är svåra att sätta in i sällskapet.

4 Village Affair blir min tipsetta i detta öppna lopp. Senast blev det galopp, men innan dess tycker jag hästen sett mycket fin ut och hamnar bara vettigt till här är jag inne på att Uhrberg kan lotsa hästen till seger.

8 Billi Time kommer från Danmark. Startat fyra gånger i år med tre segrar som facit. Flemming Jensen upp kontra Anders Pedersen är såklart positivt men dessa hästar är alltid svåra att sätta in i svenska lopp och även om man ska räknas med chans får man stå tillbaks i mina tips.

6 Chandon D.K kommer även han från Danmark. Givetvis smama här, svårt att sätta in hästen i loppet men har iaf visat tider som står sig bra i klassen och är given vid gardering.

10 Magna Carta har inte visat något av värde på länge, dessutom lätt att ta till galopp i loppen. Men fart finns för att skrälla i denna typ av lopp och jag tycker hästen är värd en varning.

För fullständig analys kring omgången vet ni vart jag finns.

Trevlig kväll !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Henkezan (+5), drakdead (+5)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-11, 09:36   #2
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Då forumet börjar dö ut bjuder jag på mina analys
Olle behövs verkligen. Det gäller att vi är rädda om honom.
Jag hoppas att hans TimeOut snart är slut.

Mvh Uffe
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td