Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-09-15, 17:58   #151
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

De var ju faen att dom lyckades trolla dit en jackpot på femmorna oxo:(
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-15, 18:47   #152
Banned
 
Reg.datum: aug 2017
Inlägg: 243
Sharp$: 420
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Hade både 3 o 6 för 7 rätt och DD, men båda kuskarna kör bort sina hästar tyvärr.
Tror faktiskt att det bästa vore om TP släppt till JW och runda av när Tesio knäckt sönder Flash. Men idioterna körde bort min vinst
ha ha det var ikke så göt

jeg ramte 10 gång v75 ,jag tacka he he
travlife är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-15, 19:07   #153
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 1 050
Sharp$: 1645
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Är det någon som provat en månad gratis Stora Vinster?

https://www.trmedia.se/handla

Rabattkod HÖSTLÖV
Du kanske menar väl,men såna här erbjudanden går alltid ut på att blåsa den som prövar..Har aldrig provat ,men är ändå säker.På min tid hette det pyramidspel
drakdead är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-15, 19:16   #154
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Precis hemkommen. . Missade ingen mosnterutdelning direkt , v75 börjar kännas urvattnat. Ur många perspektiv, väldigt många fina hästar men alldeles för dåliga utdelningar tyvärr
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-15, 19:29   #155
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 524
Sharp$: 7953
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av drakdead Visa inlägg
Du kanske menar väl,men såna här erbjudanden går alltid ut på att blåsa den som prövar..Har aldrig provat ,men är ändå säker.På min tid hette det pyramidspel
Stora Vinster är verkligen inget pyramidspel. Helt lugnt för den som vill att prova gratismånaden för att se hur bra deras tips är. Sen om det är värt betala för deras tjänst är upp till var och en.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-15, 21:16   #156
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av drakdead Visa inlägg
Du kanske menar väl,men såna här erbjudanden går alltid ut på att blåsa den som prövar..Har aldrig provat ,men är ändå säker.På min tid hette det pyramidspel
__________________
Twitter: @sharpsdoob
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-15, 21:20   #157
 
doobs avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Skara, Sverige
Inlägg: 6 998
Sharp$: 838
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Angående Jorma så är han inte lika snabb i tanken längre och detta må vara honom förlåtet, men att klaga på honom för endast styrningen av MT Joinville blir löjligt. När Jorma tar ut hästen i tredjespår så händer något (taktar ur?), det är ju inte så att Jorma INTE VILL gå fram, det är hästen som konstrar, så klart.
Att såga Jorma har byggts upp under ÅR av reaktionssvaga styrningar! Han vinner när dom andra släpper eller kör det i halsen åt honom! Var MYCKET länge sedan han stod för en taktisk finess själv....
__________________
Twitter: @sharpsdoob
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Major (+5)
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td