Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-09-16, 04:05   #1
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 658
Sharp$: 5535
Standard

Skarplöth inhiberar spelarnas pengar


Skarplöth inhiberar spelarnas pengar, till vems nytta och är det befrämjande för hästsportens bästa i tid? http://www.gamblersvardag.se/skarplo...peldecimerande
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5), ExtremtRik (+101), Helgesson (+5)
hatten1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-16, 06:49   #2
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 427
Sharp$: 565
Standard

För första gången på snart sjutton år stod jag helt frivilligt över V75 igår. Missat några gånger pga av tekniskt strul men kommer nu ta en V75-paus fram till november till följd av det konstiga jackpotbeslutet. Lägger undan en liten slant varje vecka för en större ansats då istället. Testade några fasta odds på olika sajter istället igår med blandad framgång då jag ändå vill ha spänningen i loppen. Ser fram emot nästa jackpotomgång i november då det åter blir fullt V75-fokus.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5)
criba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-16, 17:38   #3
GGS
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 595
Sharp$: 3335
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av criba Visa inlägg
För första gången på snart sjutton år stod jag helt frivilligt över V75 igår. Missat några gånger pga av tekniskt strul men kommer nu ta en V75-paus fram till november till följd av det konstiga jackpotbeslutet. Lägger undan en liten slant varje vecka för en större ansats då istället. Testade några fasta odds på olika sajter istället igår med blandad framgång då jag ändå vill ha spänningen i loppen. Ser fram emot nästa jackpotomgång i november då det åter blir fullt V75-fokus.

Jag håller med en Lördag utan att spela V75 är en tråkigare Lördag!

Men det går inte att spela ett spel som går ut på att få 7,6,och 5rätt.
Och när man väl lyckas så ska man vara tvungen att ge bort en del av vinsten utan att få något för det!
Man blir bara förbannad när man inser hur mycket pengar det är på ett år!

Men det var väl tur att ATG kom med detta jackpottbeslut så att du äntligen vaknat upp, och slutat att spela vid vanliga omgångar utan jackpott!
GGS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-16, 18:31   #4
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av GGS Visa inlägg
Jag håller med en Lördag utan att spela V75 är en tråkigare Lördag!

Men det går inte att spela ett spel som går ut på att få 7,6,och 5rätt.
Och när man väl lyckas så ska man vara tvungen att ge bort en del av vinsten utan att få något för det!
Man blir bara förbannad när man inser hur mycket pengar det är på ett år!

Men det var väl tur att ATG kom med detta jackpottbeslut så att du äntligen vaknat upp, och slutat att spela vid vanliga omgångar utan jackpott!
Många här är som denna skribent.

Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-17, 10:27   #5
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Tur att många är lika vettiga. Jag hoppas att du Helge inte bara snackar utan har slutat att spela V75 då.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-17, 10:32   #6
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Tur att många är lika vettiga. Jag hoppas att du Helge inte bara snackar utan har slutat att spela V75 då.
Tror jag såg omsättningen var 3 mille högre jämfört med förra årets omgång.
Klart det inte går sia om bojkotts effekt efter en omgång men denna gång märktes det då ingen skillnad.
Nä, jag lirar om jag har några kul brakare som jag tror hårt på men har tappat intresse mer och mer oavsett. Mest för allt dribblande med sena utrustningsändringar.
Förhoppningsvis kommer det något bra av Farnods hårda arbete gällande det snart.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-17, 10:39   #7
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Helge Visa inlägg
Tror jag såg omsättningen var 3 mille högre jämfört med förra årets omgång.
Klart det inte går sia om bojkotts effekt efter en omgång men denna gång märktes det då ingen skillnad.
Nä, jag lirar om jag har några kul brakare som jag tror hårt på men har tappat intresse mer och mer oavsett. Mest för allt dribblande med sena utrustningsändringar.
Förhoppningsvis kommer det något bra av Farnods hårda arbete gällande det snart.
Som sagt: problemet är att man över huvud taget har jackpot, men det lär inte ändras på.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Helge (+3)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-17, 11:56   #8
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 674
Sharp$: 2392
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Som sagt: problemet är att man över huvud taget har jackpot, men det lär inte ändras på.

Jag jobbar på det.

Gäller bara att få ATG att förstå att de inte ens BEHÖVER Jackpott.

Poolerna är tillräckligt stora för att tåla "grand slam"-upplägget. Dvs att ALLTID ha en stor garantivinst för "en ensam vinnare".

Det måste rimligen vara bättre att alltid kunna skylta med "50M till en ensam vinnare" och därmed göra varje omgång intressant istället för bara vissa enstaka omgångar.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+25), ExtremtRik (+1)
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-17, 13:10   #9
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Jag blir utfattig av alla Sharps jag bara måste ge till trådskaparna angående ATG:s dårskapader .

Hatten fångar i princip allt i sin artikel.

ATG verkar inte förstå hur illa de biter sig i svansen när spelarna inte får återomsätta (=ytterligare besök, tanke och reklam för ATG) sina småvinster, och som antyds(fri tolkning) har de kanske inte ens en Svans att bita i, inget huvud heller för den delen...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+100)

Senast redigerad av ExtremtRik den 2018-09-17 klockan 13:21.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-17, 14:27   #10
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Jag blir utfattig av alla Sharps jag bara måste ge till trådskaparna angående ATG:s dårskapader .

Hatten fångar i princip allt i sin artikel.

ATG verkar inte förstå hur illa de biter sig i svansen när spelarna inte får återomsätta (=ytterligare besök, tanke och reklam för ATG) sina småvinster, och som antyds(fri tolkning) har de kanske inte ens en Svans att bita i, inget huvud heller för den delen...
Du kan få 100 av mig
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+7)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-17, 16:30   #11
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

edit äsch (tog bort kommentar till Strappas inlägg, hattens eminenta artiklar räcker.)

Senast redigerad av ExtremtRik den 2018-09-17 klockan 16:33.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td