Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-09-27, 09:54   #1
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

V 64 Jägersro Galopp 27/9


Galopp på menyn ikväll och jag återkommer med mer senare i eftermiddag.

Hittills har jag hittat ett drag i Andra V64.

9 Label
Hästen står bäst inne i loppet på sina 16 i plustal (även 4 My adelia har +16)
Label trivs på hösten och har visat form på slutet. Hans Adielsson anlitar sin bästa lärling för ritten. Duktige Josephin Ingvarsson har en segerprocent på 42!
8,35% på de tidiga strecken är ett fynd

motbuden

Favorit är 8 Billions just nu- dagens distans är 2400 = stayerdistans. jag tror det är för långt för Billions. Hästen floppade kraftigt vid sin enda start över lång distans

Andrahandare är 1 Call me back - också den från Hans Adielsson. Man fick stryk av Label med 4,5 längd senast de möttes och idag står man 1kg sämre till. Observera att Adielsson satt upp sin bästa lärling på Label så det borde ge en fingervisning om vilken Hans tror är bästa segerchansen!

Tredjehandare är 3 Half Tiger. har inte rått på Label de senaste 2 mötena. Sist var man 11 längder efter och man står ett kg sämre till idag mot Label

Fjärdehandare är Bro Park hästen My Adelia. Hästen har aldrig startat på Jägersros bana. Har bara rest 2 ggr och då blivit 5:a samt 9:a som ganska betrodd på spelet. My Adelia står delat bäst inne i loppet med sina 16 i plustal och har gjort det bra på Bro Park. Men Bro Park och Jägersros banor är helt olika. Många frågetecken med resa och ny bana och jag rankar ner en bit.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+3), kunghumle (+10)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-27, 10:03   #2
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

jag vet att det här är fel tråd men vill bara kolla intressset för ett Sharps-tillsammans system till galoppen i kväll.

Om Intresse finns så ordnar Bowery och jag någonting och lägger ut en länk i rätt tråd
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+10)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-27, 10:05   #3
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Fyller på med avd 3. Där har vi bearhunter som jag tror mycket på! Senaste starten var på gräs och det loppet är bara att glömma.den föredrar dirt track som underlaget idag är, kolla näst senaste starten då den vann med 2 längder på jägersro. I skrivande stund streckad på 25%. Blir den inte favorit så är det här helt klart den mest spelvärda spiken för dagen ur min synvinkel!
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-27, 10:12   #4
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Skövde
Inlägg: 238
Sharp$: 5403
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
jag vet att det här är fel tråd men vill bara kolla intressset för ett Sharps-tillsammans system till galoppen i kväll.

Om Intresse finns så ordnar Bowery och jag någonting och lägger ut en länk i rätt tråd
Kan vara skoj! Jag är på
jAnman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-27, 10:56   #5
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17413
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
jag vet att det här är fel tråd men vill bara kolla intressset för ett Sharps-tillsammans system till galoppen i kväll.

Om Intresse finns så ordnar Bowery och jag någonting och lägger ut en länk i rätt tråd
Hade vart skoj, men bara om jag vinner på V4 på lunchen...
Klantade till mig rejält med den här nya insättningsgränsen, efter jag satte gränsen för varje vecka kom jag på att jag brukar lägga ett system varje löningshelg men jobbarkompisarna för typ 1500 kr och de är precis den summan jag har kvar att sätta in denna veckan
När jag kom på det och ändrade gränsen med några hundringar till så börjar det först gälla på måndag...
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-27, 10:58   #6
fri
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 731
Sharp$: 1517
Standard

Snabbkoll (med gamla nästan bortglömda galoppkunskaper) säger att Bearfoot i avd 1 väl bara vinner?
Avd 2) Half Tiger och My Adelia lås?
3) Sarafina tycker vi om.
4) Svårt. Många. Skrällen 7 Nemuranthes såg fin ut senast tycker jag, och slipper dessutom 3 pannor. 4 Polorizer slipper 6...
5) Spik på 3 Shantou? Eller ta med även Sarookh och långskottet Ove?
6) Spik på 1 Chantaraman?

Tar nog ett gäng till och lägger in extravillkoren att Chaves och Lopez ska tillsammans ska vinna minst 2 lopp samt att 1 andrahandare ska vinna.
__________________
"Eat your betting money but don’t bet your eating money."
fri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-27, 11:25   #7
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Hade vart skoj, men bara om jag vinner på V4 på lunchen...
Klantade till mig rejält med den här nya insättningsgränsen, efter jag satte gränsen för varje vecka kom jag på att jag brukar lägga ett system varje löningshelg men jobbarkompisarna för typ 1500 kr och de är precis den summan jag har kvar att sätta in denna veckan
När jag kom på det och ändrade gränsen med några hundringar till så börjar det först gälla på måndag...
wow det var trist.

Jag satte mina gränser skyhögt, lol
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-27, 11:47   #8
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17413
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
wow det var trist.

Jag satte mina gränser skyhögt, lol
Borde jag med gjort med facit i hand, men jag är ingen big big gambler så 2000 kr spelar jag ju inte för per vecka om jag inte vunnit nåt däremellan förutom just varje löningshelg då.
Spiken i första avd på V4 vann ju inte heller, så lycka till med kupongen
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-27, 12:01   #9
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
jag vet att det här är fel tråd men vill bara kolla intressset för ett Sharps-tillsammans system till galoppen i kväll.

Om Intresse finns så ordnar Bowery och jag någonting och lägger ut en länk i rätt tråd
Vet du inte hur man lägger ut en länk så är det kanske läge att lära sig nu för jag tänker vara med på DITT system Basse,din hjärna utan påverkan från ngn annan spelare,vet själv hur svårt det är med för många kockar o så vidare.....
Du har ju några timmar att aktivt lära dig av Bowery t.ex.
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-27, 12:08   #10
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Vet du inte hur man lägger ut en länk så är det kanske läge att lära sig nu för jag tänker vara med på DITT system Basse,din hjärna utan påverkan från ngn annan spelare,vet själv hur svårt det är med för många kockar o så vidare.....
Du har ju några timmar att aktivt lära dig av Bowery t.ex.
Hehe tack för den kängan
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-27, 12:11   #11
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
Hehe tack för den kängan
Du jag tror inte du var född när Basse börja kuta på Täby så no hard feelings my friend
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-27, 12:14   #12
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
Hehe tack för den kängan
Förstår inte varför du har börjat ge dig in på att rucka av Kungakronan på Basse som uppenbarligen ligger på en helt annan nivå än ngn annan här inne.
Håll dig vid din läst travet så att säga
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-27, 12:18   #13
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av coolmanriver Visa inlägg
Förstår inte varför du har börjat ge dig in på att rucka av Kungakronan på Basse som uppenbarligen ligger på en helt annan nivå än ngn annan här inne.
Håll dig vid din läst travet så att säga
Och varför ska du vara otrevlig för det för ?? Jag försöker inte ta nån krona från basse.. vad är ditt problem? Här inne är väl ändå bättre att hjälpa varandra än att vara dryg och motarbeta varandra ? Den enes kunskap är den andres lärdom
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-27, 12:19   #14
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 138
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
jag vet att det här är fel tråd men vill bara kolla intressset för ett Sharps-tillsammans system till galoppen i kväll.

Om Intresse finns så ordnar Bowery och jag någonting och lägger ut en länk i rätt tråd
Är på om det inte blir alltför dyrt.
Kul att ha något att se efter jobbet.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-27, 12:22   #15
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
Och varför ska du vara otrevlig för det för ?? Jag försöker inte ta nån krona från basse.. vad är ditt problem? Här inne är väl ändå bättre att hjälpa varandra än att vara dryg och motarbeta varandra ? Den enes kunskap är den andres lärdom
Blev lite sur för det låg ngt för 86 kr andel max 10 st o då Basse skrev detta så trodde jag det var hans system men tydligen inte,men om Basse tänkt sig lägga ut så är jag naturligtvis på.
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td