Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-10-03, 07:22   #1
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 744
Sharp$: 9131
Standard

Onsdagen 3 okt - V86 Åby/Solvalla


Här pratar vi om onsdagens tävlingar på:

Åby
Längd: 1000 m
Bredd: 22,3 m (2140 m), 22,3 m (1640 m)
Upplopp: 180 m
Open stretch: Ja, dubbla
Vinklad startbilsvinge: Nej


Solvalla
Längd: 1000 m
Bredd: 20,7 m (2140 m), 21,7 m (1640 m)
Upplopp: 196 m
Open stretch: Nej
Vinklad startbilsvinge: Nej



Lycka till därute!
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-03, 07:29   #2
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 744
Sharp$: 9131
Standard

Många frågor kvarstår inför kvällen.

Bland annat:
Kan man spika Masterglide eller blåser Bålsta till spets?
Är Harrington en bra spik eller kan ryssen vara något att ha?
Vinner Martin de Bos?
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-03, 07:39   #3
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Många frågor kvarstår inför kvällen.

Bland annat:
Kan man spika Masterglide eller blåser Bålsta till spets?
Är Harrington en bra spik eller kan ryssen vara något att ha?
Vinner Martin de Bos?
Intressanta frågor då jag kör spiklöst på andel idag så tar jag inte ställning för någon dock så är alla ovan nämnda utom bålsta med, då jag inte tycker den har visat nåt på slutet. Dessvärre är det inga formhästar alls i avd 1, helgardering skulle kunna vara på sin plats.
Ska man spika idag så är nog harrington eller martin bästa valet. Cactusen känns överspelad, 3 åringar. Dock så har den varit ruskigt fin och kanske bara går ut och vinner, lurig omgång och jag tror minst vi har en 6 siffrig utd att vänta.
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-03, 09:10   #4
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 559
Sharp$: 676
Standard

Ryssen var ju, enligt mitt tycke, totalt uddlös senast. Riktigt dålig till och med. Den som jag tror vinner är Korvenoja med B.W.T.Caesar. Fegdubblar dock med Harrington.
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-03, 09:16   #5
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 765
Sharp$: 37649
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Många frågor kvarstår inför kvällen.

Bland annat:
Kan man spika Masterglide eller blåser Bålsta till spets?
Är Harrington en bra spik eller kan ryssen vara något att ha?
Vinner Martin de Bos?
Peter singlar sig själv med Masterglide, men jag har också svårt att ta bort Bålsta. Håller mig till två streck tills vidare.

Harrington-loppet ser ut som ett garderingslopp.

Jag har varit lite inne på att spika Transcendence. Antingen blir det så eller så åker Martin och Illuminati med. Berghs hästar är svårbedömda när det gäller formen tycker jag, men den här gick ju bra i Derbyt och slog Alcoy i loppet före.

Cactus är jag inte helt övertygad om, men det ser inte ut att finnas något emot heller, så det lutar åt spik. Annars dyrt lopp. Nobel Amok - återigen en Bergh-häst - tror jag vinner sitt lopp om formen är som den ska. Få se om jag ändrar mina tankar till kvällen. En annan tänkbar spik är Tim Frontline.

Senast redigerad av Shooter den 2018-10-03 klockan 09:20.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-03, 09:56   #6
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

3-årigt sto med 2 starter gjorda till 67% spikar jag inte ens under pistolhot.
Vinner den, jamen grattis då!
Helst borde man ju ta alla, men det är ju ett gäng som är förjävla usla alltså så det tar emot...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-03, 10:12   #7
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 744
Sharp$: 9131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
3-årigt sto med 2 starter gjorda till 67% spikar jag inte ens under pistolhot.
Vinner den, jamen grattis då!
Helst borde man ju ta alla, men det är ju ett gäng som är förjävla usla alltså så det tar emot...
Instämmer helt i den tanken. Garderas definitivt. 8 My Newt känns först emot men läget är väl inte det bästa. 5 Line Select åker nog också med. Sedan fyller jag nog på så långt plånboken räcker... 7,6,10,4?
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-03, 11:36   #8
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 559
Sharp$: 676
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Instämmer helt i den tanken. Garderas definitivt. 8 My Newt känns först emot men läget är väl inte det bästa. 5 Line Select åker nog också med. Sedan fyller jag nog på så långt plånboken räcker... 7,6,10,4?
8 My Newt - Jänkarvagn och eventuellt barfota runt om (Vanlig vagn och barfota fram) enligt ronden.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+2), Dahle (+2)
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-03, 12:49   #9
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 638
Sharp$: 22761
Standard

[QUOTE=Bowery;586251]Intressanta frågor då jag kör spiklöst på andel idag så tar jag inte ställning för någon dock så är alla ovan nämnda utom bålsta med, då jag inte tycker den har visat nåt på slutet.

Den var ok, inte mer sist, Bålsta P. Men nu är distansen kortare vilket bör passa bättre.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-03, 13:57   #10
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 559
Sharp$: 676
Standard

Är det någon som vet vart jag kan se B.W.T.Caesars senaste lopp på Vermo? Jag förstår inte riktigt varför Harrington ska vara spetsfavve, tycker den är medel ut och nu Rikard istället för Jorma, inte samma respekt med sig vad det gäller spetskörning.
sjukstuga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-03, 14:56   #11
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

[QUOTE=Dahle;586285]
Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
Intressanta frågor då jag kör spiklöst på andel idag så tar jag inte ställning för någon dock så är alla ovan nämnda utom bålsta med, då jag inte tycker den har visat nåt på slutet.

Den var ok, inte mer sist, Bålsta P. Men nu är distansen kortare vilket bör passa bättre.
Sant. Men den rankar jag faktiskt först som 5-6.. dock ska sägas , kommer den till spets utan att behöva slösa för mycket krafter så kan den mycket väl vinna, men idag är det diss på den från min sida. Masterglide är nog hästen att slå
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-03, 14:59   #12
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sjukstuga Visa inlägg
Är det någon som vet vart jag kan se B.W.T.Caesars senaste lopp på Vermo? Jag förstår inte riktigt varför Harrington ska vara spetsfavve, tycker den är medel ut och nu Rikard istället för Jorma, inte samma respekt med sig vad det gäller spetskörning.
Hmm; är den spetsfavorit ? Både 3 och 8 är ju snabba, jag tror Vincent chase kan sitta i ledningen , kanske dock släpper till harrington
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-03, 15:03   #13
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sjukstuga Visa inlägg
Är det någon som vet vart jag kan se B.W.T.Caesars senaste lopp på Vermo? Jag förstår inte riktigt varför Harrington ska vara spetsfavve, tycker den är medel ut och nu Rikard istället för Jorma, inte samma respekt med sig vad det gäller spetskörning.
Här har du senaste loppet o därifrån kan du säkert hitta resten av loppen.

https://veikkausmedia.fi/?video=20180901_11_105
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sjukstuga (+5)
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-03, 15:04   #14
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Illuminati måste vara den mest streckvärda hästen på hela omgången. Bra vinstchans och streckad under 5%! Godis rakt av ju! Transcendence bör väl dock kunna runda fältet här men jag upprepar, 5%!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-10-03, 15:17   #15
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 744
Sharp$: 9131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Illuminati måste vara den mest streckvärda hästen på hela omgången. Bra vinstchans och streckad under 5%! Godis rakt av ju! Transcendence bör väl dock kunna runda fältet här men jag upprepar, 5%!
Jo det blev en sudd på den till 2.60 på plats hos Unibet!

Även 2.15 för plats på Stella Newmen fick sig ett lir!
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td