Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-11-02, 21:00   #1
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 744
Sharp$: 9131
Standard

Travsnack med Sharps!


Här kommer det ni väntat på!

Veckans avsnitt av Travsnack!




Lycka till därute!
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+2), lenninen (+3), Jao (+5), viking90 (+5), Lazlo (+5)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 07:48   #2
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17413
Standard



Diggar också surret osv på sidan för tillfället!
Går på er linje o spikar Norska/finnen i avd 6.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+10)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 18:02   #3
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Ja, jag ska skriva en sammanfattning när jag kommer hem. Och förklara varför jag har lite ont i magen just nu.....
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-03, 21:14   #4
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Ja, jag ska skriva en sammanfattning när jag kommer hem. Och förklara varför jag har lite ont i magen just nu.....
jag mistänker att det är din egna lapp med de 3 snygga spikarna som orsakar magont?

Jäkligt surt att missa när man är så rätt ute på sina drag
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-04, 10:45   #5
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Här kommer den!
Jag var inte övertygad om favoriterna iaf. Det var utgångsvärdet.

V75-1: Vi sa att Xanthis var rätt favorit, men förordade gardering. Helt i onödan. Vann från dödens, övertygande. RK Rapida dissade vi helt. Rätt gjort. Sen resonerade vi om vilka kuskar som är bäst på voltstart. Örjan var inte en av dom. Och - ta inte bort favoriten om du garderar!

V75-2: Veckans huvudbry. Ural stor favorit. Vi var tveksamma. Först var det Brothers in AM som kanske var spikförslag. Sen tre streck. Sen förslag att spika Roheryn på en miljonlapp. Jag tyckte den var helt bortglömd. Roheryn vann. Jag spikade på min egen lapp. Vi sågade både Hawk Cliff och Sign Me up Too.

V75-3: Det är ett långt upplopp sa vi. Upplagt för Heavy Sound. Det var bara att spika och gå vidare. Klasson kan inte släppa Milligan's School dock. Jag baissade från spåret. Klasson baissar Haugstad. Han hade fel Jag spikade Haugstad.

V75-4: Kallblodslopp. Vi sa att man ska ta med alla norska hästar. Det räckte inte den här gången. Uffe E vann med 12. Dret.

V75-5: Hall-O-Vintravet. Global Thunder bra spik? Inte enligt mig. Skor runtom den här gången. Minus kanske. Jag garderar. Tog inte med Highland Park. Så klart. Här dök Radagast upp som ett drag till 1,13 % då. Tyvärr blev jag dum i huvudet på mitt eget system och bytte Radagast mot Visitor, baserat på streck%. Gör inte om det misstaget ungdomar! Klasson ville spika Global Thunder.

V75-6: Vi trodde inte på Erik Sting. Den här gången heller. Vi tog inte med Super Zantos nu heller. Vi förordade spik på Chief Orlando. På mitt eget system spikade jag Speedy Fox Vicane, som jag varnade för bakom Chief Orlando. Jag varnade också för Under the Counter. Slutade oplacerad.

V75-7: Vi trodde inte på Nakoda Goj. Det var "kardemumma"-procent på Piraten och vi föreslog spik på de mindre systemen. Ny kusk. Piraten har tjänat in mer pengar än resten av fältet i hop. Högst startpoäng hade dock Ready Ribb. Vi garderade dock. I onödan. Rikard N Skoglund kunde defilera hem det här. Edit: Charlie Mills var Irländare som flyttade till Tyskland och blev framgångsrik. Föregångsman inom skoning och träning av travhästar.

Det här var en av de omgångar där man är helt rätt ute på spikarna (8%,63% och 6%). Sen att man är dum i huvudet och ändrar sig gjorde att jag brände 100.000:-. Sippson hade jag bara fått med på helgardering. Vilket jag ofta förordar i kallblodslopp. Varför jag inte gjorde det i går är högst oklart

Nästa vecka är det super-duper-mega Jackpot på Eskilstuna. Lita på att Travsnack kommer vässade med nya skarpa spikförslag tills dess!
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+10), Gotland (+5), Cikoran (+10)

Senast redigerad av Skaegget den 2018-11-04 klockan 10:50.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-04, 10:49   #6
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17413
Standard

Väntar med spänning på nästa veckas travsnack då jäklar ska det håvas in pengar utav sharpsmedlemmar
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+5), Gotland (+5)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td