Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-11-30, 13:24   #31
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Laura Sånna - vad är detta för underdjur
Har aldrig tidigare sett varken häst eller kusk/amatörtränare. Elisabeth Lundholm förut. Hoppas få se dem i större sammanhang
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-30, 13:38   #32
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 524
Sharp$: 7954
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Laura Sånna - vad är detta för underdjur
Har aldrig tidigare sett varken häst eller kusk/amatörtränare. Elisabeth Lundholm förut. Hoppas få se dem i större sammanhang
Laura Sånna har gjort många fina prestationer i tidigare regi, Robert Dunder. Elisabeth Lundholm har dyringarna Bungle Rain o Soul Tan. Var själv tidigare i höst tvåa i Amatör-SM på Åby med Everest Sisu. Hon har betydligt mer pengar än körhänder, men är en frisk fläkt o satsar hårt på travet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+10), mackpeter (+5)
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-30, 13:39   #33
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 141
Sharp$: 705
Standard

Robert Dunder hade Laura Sånna tidigare och Elisabeth Lundholm har/hade nån partner som jag inte minns namnet på, han brukade mest köra.
plumpi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-30, 13:44   #34
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 524
Sharp$: 7954
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av plumpi Visa inlägg
Robert Dunder hade Laura Sånna tidigare och Elisabeth Lundholm har/hade nån partner som jag inte minns namnet på, han brukade mest köra.
Stämmer inte ang Elisabeth, där tänker du på någon annan.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-30, 13:48   #35
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 141
Sharp$: 705
Standard

Altoc, för många år sen? Nu blev jag ju nyfiken och vill veta. Kan inte säga att jag brukar bry mig om sånt här annars.
plumpi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-30, 14:04   #36
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 524
Sharp$: 7954
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av plumpi Visa inlägg
Altoc, för många år sen? Nu blev jag ju nyfiken och vill veta. Kan inte säga att jag brukar bry mig om sånt här annars.
Hur långt tillbaka tänker du då? Hon har haft samma man/partner i typ 25 år. Är det namnet eller hemmabana/region du gör koppling till för den person du tänker på? Någon häst den personen hade?
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-30, 16:28   #37
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Laura Sånna har gjort många fina prestationer i tidigare regi, Robert Dunder. Elisabeth Lundholm har dyringarna Bungle Rain o Soul Tan. Var själv tidigare i höst tvåa i Amatör-SM på Åby med Everest Sisu. Hon har betydligt mer pengar än körhänder, men är en frisk fläkt o satsar hårt på travet.
Tack - kommer ihåg henne nu. Den där stenrika bruden. Hon tog sina hästar - varav en riktigt framgångsrik - från ett jättefint unghästarbete Robert Dunder gjort. Kommer inte riktigt ihåg om det var Laura Sånna. Sådär ett år sedan?

Senast redigerad av mackpeter den 2018-11-30 klockan 16:29.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-30, 17:11   #38
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 524
Sharp$: 7954
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Tack - kommer ihåg henne nu. Den där stenrika bruden. Hon tog sina hästar - varav en riktigt framgångsrik - från ett jättefint unghästarbete Robert Dunder gjort. Kommer inte riktigt ihåg om det var Laura Sånna. Sådär ett år sedan?
Nja, Laura Sånna har hon köpt nu i höst. Hennes enda kontakt med Dunder vad jag vet. Övriga hästar har hon i princip tränat själv. Var väl fina Caramella B.F. som hon hade hos Reijo på Valla, men det är några år sen.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td