Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-12-20, 21:02   #61
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 957
Sharp$: 4917
Standard

Fattar mig inte på Björn Goop. Det han gör i sista att köra emot sin egna stalls häst var jag säker på att han inte skulle göra, ändå gör pappskallen det. Grundtanken var innan loppet att han inte skulle agera draghjälp åt Uhrbergs Kiss My lips H.C. Det slapp han ju nu, så kör han emot Eklundh likt förbannat. Detta hade han lätt justerat in en dubbelseger till stallet om han använt hjärnan. Åk tillbaka till Frankrike Björn och stanna där tills Prix D'Amerique är kört.
Lobo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-20, 22:35   #62
 
tornados avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 601
Sharp$: 3825
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lobo Visa inlägg
Fattar mig inte på Björn Goop. Det han gör i sista att köra emot sin egna stalls häst var jag säker på att han inte skulle göra, ändå gör pappskallen det. Grundtanken var innan loppet att han inte skulle agera draghjälp åt Uhrbergs Kiss My lips H.C. Det slapp han ju nu, så kör han emot Eklundh likt förbannat. Detta hade han lätt justerat in en dubbelseger till stallet om han använt hjärnan. Åk tillbaka till Frankrike Björn och stanna där tills Prix D'Amerique är kört.
Ja inte smart. Men han är ju sådan. Blandar å ger. Å går Aldrig ta bort. När han blandat rätt är han ju HELT KLART överlägsen.

Apropå lögnerskan var det någon tjej bakom Hanna Lädhekorpis vinnare i lopp 10 på åby.

Damer som uttrycker sig om chansen för egna hästen... ja när de mörkar.... ja då gör de det REJÄLT och överdrivet...

För övrigt att vi inte har en regering... VEMS fel är det? Givetvis en kv...as fel!
__________________
Mot strömmen det är Där pengarna finns....
tornado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td