|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
Banned
|
Christer Nyström ska man nog ha koll på, har en jädra segerprocent...
![]() Avd 1: 1 Chipen Boy 2: 1, 2, 5, 6 4 x 50,00 kr = 200,00 kr. Senast redigerad av Stankarn den 2018-12-26 klockan 15:21. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
Reden är en pussy, säg bara att jag har sagt åt Örjan att köra fram och ta över, för jag har snackat med Erik och sagt att det är sista loppet för mig om du inte släpper till Örjan, hur svårt ska det vara
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Spikade Ridgehead Kato sist, fick perfekt lopp och när den skulle avgöra, hände inget.
Var väldigt besviken på den. Med helstängt och spetsläge svårslagen Men som jag skrev innan så tror jag inte den kommer till spets och då tänker jag spika emot. Vikings P tror jag leder runt om, men fel har man haft förr Senast redigerad av Dahle den 2018-12-26 klockan 15:40. |
|
|
|
|
|
|
#79 |
|
Ja gör det enkelt. Tar båda, cato plus vikings
|
|
|
|
|
|
|
#80 |
|
Tony säger att VP öppnat 1,06 på Tingsryd, någon som kan bekräfta det?
|
|
|
|
|
|
|
#81 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Och jag tror Sigel Garline vinner. Låser på 4-11 i det loppet. Ingen känsla för varken 2 eller 5.
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
6 Darling Mearas (V75-1) har precis varit ute och värmt och det var ett tveksamt intryck på Stefan Perssons märr
Travronden
|
|
|
|
#85 |
|
Nästan klartecken räcker...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5) |
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Revanschsugen efter två ggr när ATG.se strulat:
7-3,6,2,4,10 7-5,1,3,6 3-8,1,5 11-2,9,5 1,2,7 12 2,10 Minst 1 A i avd 1/4 resp 2/3 |
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Vaggeryd skulle det ha varit på, men enda starten där öppnades efter 11,6, och inte av VP. Den diskades för galopp... Men kanske en 1.06-repa i värmningen ett par hundra meter med "snäll" klockning.
|
|
|
|
|
#89 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Märkligt streckat på några kanter, spetsfavoriten Darling Mearas stannar på 8% och Digital Ink i det där skräploppet har bara 5%! Importedfrmdetroit trodde jag skulle rusa lite på spelet med jänkarvagn men verkar landa på låga 6%!
|
|
|
|
|