Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-12-26, 12:53   #46

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Inte pluggat något på denna omgång bara snabbkollat lite.
Olle Rols, äntligen bättre spår. Undrar om det inte är dags för seger.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-26, 13:01   #47

Reg.datum: maj 2016
Sharp$: 629
Standard

Ridgehead Kato och Olle Rols är spikarna idag
Rakka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-26, 13:03   #48

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rickart Visa inlägg
anmäld för spam
Varför?

Stekel skippade V75 igår och satt och pluggade dagens lopp istället medan vi övriga firade Jul eller följde Umåkers V75:a.

Sedan delade han med sig på sharps vad han kommit fram till vart eftersom han blev klar med varje avdelning. Loppen hamnade därför i egna poster med sen avslutade Stekel med att samla ihop alla posterna i öppningsinlägget för att underlätta för oss andra.

Därav meddelandet : uppflyttat till trådstart i flera poster.

Stekel har gjort ett kanonjobb med trådstarten
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+5), viking90 (+5), Gotland (+5), Spiritus (+1)

Senast redigerad av Basse den 2018-12-26 klockan 13:09.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-26, 13:44   #49

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61666
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Det beror på hur loppen blir körda. Om Jorma är på hugget så kan han nog köra fram Laskari till dödens och det är ju en jäkla bra häst.
Släpper Adrian ledningen till Nadal så kan det bli svårt för Zenit att ta ner den. Han lyckades inte förra gången de möttes, men då startade Zenit från ett 11:e spår och gick barfota medan Nadal gick barfota fram. Svarar Adrian så är det fördel Zenit.
Låter ju i en dagsfärsk intervju med Ludde som att man ska svára spets med Dante .

”Taktiken är självklart att ladda från start och inte släppa någon förbi sig. Senast tävlade hästen med norskt huvudlag, men jag skulle tro att Adrian väljer att stänga in honom nu för att få honom mer på alerten. Det ser lovande ut, säger Lutfi Kolgjini”
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-26, 13:45   #50

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39581
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Låter ju i en dagsfärsk intervju med Ludde som att man ska svára spets med Dante .

”Taktiken är självklart att ladda från start och inte släppa någon förbi sig. Senast tävlade hästen med norskt huvudlag, men jag skulle tro att Adrian väljer att stänga in honom nu för att få honom mer på alerten. Det ser lovande ut, säger Lutfi Kolgjini”
Så låter det inte på Adrian som kör:

"Dante Boko (V75-1) fick börja om litegrann och vi ställde av honom efter finalerna på Solvalla i höstas. Han fick bara ridtränas lite lugnt och fint och mest ta det lugnt. Han hittade nytt liv och Linda Sundberg som sköter om honom gör ett väldigt bra arbete som får hästen att vilja och prestera på topp trots åldern. Han är till åren kommen nu och det är viktigt hur han mår. Hästen var jättebra senast och känns skitfin efteråt. Läget med innerspår är perfekt och han är snabb ut. Jag har inte bestämt taktiken ännu men det är inte många som tar sig förbi honom direkt. Läget finns ju för att köra i ledningen men vi får se. "
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-26, 13:47   #51
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Sticker ut hakan lite grand och utnämner Ridgehead Cato till omgångens spik!

Enligt info från Sharpsaren Janman ,som har lite inside info hos Nurmos stall då han deläger Fine Antonio Trot, så har Ridgehead Cato bollat med Erik Sting i jobb dennhär veckan!

Så att Ridhaead är fattigast i loppet skall man nog inte stirra sig blind på, glänser man i jobb med silverhästar skall man såklart ha bra chans i klass 2 från att bra startspår!

28% på strecken nu är taget
Det var ett j-a tjat om det där jobbet på liven, så det är nog travsveriges minst bevarade hemlighet just nu....men jag är tveksam. Inte första gången man hört talas om Monsterjobb hos Nurmo...sen har de kommit ut och varit pussdåliga (eller galopperat). Dessutom, 8 starter eller nåt sånt, totalt? Njae, men hoppas du har rätt om du singlar....

Edit: Körs tydligen med lite ändringar, bland annat rycktussar ffg. Hm, kanske gör att du kan stå kvar där med din utstuckna haka, även efter loppet....
Basse (+5)

Senast redigerad av Stankarn den 2018-12-26 klockan 14:48.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-26, 13:49   #52

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4508
Standard

Citat:
Sticker ut hakan lite grand och utnämner Ridgehead Cato till omgångens spik!

Enligt info från Sharpsaren Janman ,som har lite inside info hos Nurmos stall då han deläger Fine Antonio Trot, så har Ridgehead Cato bollat med Erik Sting i jobb dennhär veckan!

Så att Ridhaead är fattigast i loppet skall man nog inte stirra sig blind på, glänser man i jobb med silverhästar skall man såklart ha bra chans i klass 2 från att bra startspår!

28% på strecken nu är taget
hmmm?

Som vanligt är jag alltså ute och vinglar på en gammal rostig cykelj*vel när jag fastnade för Vikings Preacher redan när jag läste startlistan.
+ Intrycket senast
+ Startspåret
+ Överst i "min HPT-rank" (fast det kanske är att betrakta som ett fett - ?)

Antar att hur jag än gör så blir det fel en sån här gång... Står således fast vid min första tanke och förkastar Basses info om träningsrapporterna med att Erik Sting sett stinglös ut en tid nu.
Basse (+5)

Senast redigerad av eveton den 2018-12-26 klockan 13:51.
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-26, 13:56   #53

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61666
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Så låter det inte på Adrian som kör:

"Dante Boko (V75-1) fick börja om litegrann och vi ställde av honom efter finalerna på Solvalla i höstas. Han fick bara ridtränas lite lugnt och fint och mest ta det lugnt. Han hittade nytt liv och Linda Sundberg som sköter om honom gör ett väldigt bra arbete som får hästen att vilja och prestera på topp trots åldern. Han är till åren kommen nu och det är viktigt hur han mår. Hästen var jättebra senast och känns skitfin efteråt. Läget med innerspår är perfekt och han är snabb ut. Jag har inte bestämt taktiken ännu men det är inte många som tar sig förbi honom direkt. Läget finns ju för att köra i ledningen men vi får se. "
Begriper dock inte varför man skulle släppa. Dante Boko har vunnit 7 av de senaste 8 loppen den körts i spets. Enda förlusten i Hugo Åbergs i fjor när en viss Propulsion kördes i rygg på Dante men fick sen lucka och tog sig precis innan mål förbi.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-26, 14:00   #54

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Begriper dock inte varför man skulle släppa. Dante Boko har vunnit 7 av de senaste 8 loppen den körts i spets. Enda förlusten i Hugo Åbergs i fjor när en viss Propulsion kördes i rygg på Dante men fick sen lucka och tog sig precis innan mål förbi.
Jag tycker den ska köras i spets och i så fall är det fördel min troliga spik.
Gammal 2018-12-26, 14:01   #55

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
hmmm?

Som vanligt är jag alltså ute och vinglar på en gammal rostig cykelj*vel när jag fastnade för Vikings Preacher redan när jag läste startlistan.
+ Intrycket senast
+ Startspåret
+ Överst i "min HPT-rank" (fast det kanske är att betrakta som ett fett - ?)

Antar att hur jag än gör så blir det fel en sån här gång... Står således fast vid min första tanke och förkastar Basses info om träningsrapporterna med att Erik Sting sett stinglös ut en tid nu.
Ja det jobbet skulle ju också kunna tolkas som att Erik Sting är en riktigt dålig favorit i Silverfinalen
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-26, 14:08   #56

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4508
Standard

Citat:
Ja det jobbet skulle ju också kunna tolkas som att Erik Sting är en riktigt dålig favorit i Silverfinalen
OJ!?! Är den favorit? Det hade jag missat...
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-26, 14:36   #57

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

- Hästen känns helt kanon, ännu bättre än inför senast faktiskt. Senast var det inget snack om saken, han hade vunnit från alla positioner och det var långtifrån tomt i mål. Han är dock den typen som inte kommer vinna med mer än en längd och så är det bara. Han svarar däremot alltid när hästarna kommer utvändigt och det är en jäkla skalle på denna alltså. Jag såg att vissa tippat Ridgehead Kato före min och det måste vara det konstigaste jag sett. Den slår min hur lätt som helst. Nä, jag tycker det ser väldigt bra ut inför idag och det är bara för kusken att köra framåt. Antingen blir det spets och slut eller så får han vinna från dödens, mig spelar det ingen roll. Det är väl bara att vinner med lite mindre från den positionen. Inga ändringar är planerade utan vi kör med vanlig vagn och öppet huvudlag, säger Tony Löfqvist.
Han har ju haft rätt förr, så det är väl bara att hamra in spiken...för den fege så går det ju att stjäla lite smågodis från Unibet istället, 7,25(bet365 7ggr)
eveton (+5)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-26, 14:38   #58

Shooters avatar

Standard

Uppvärmning!

V4
Inlämnat: 2018-12-26, 14:38
Solvalla
Onsdag 2018-12-26
Start: 14:45
Kostnad: 72,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 6 (4, 5)
2: 2 S.G.Charpentier (3, 4)
3: 4 Havefunwithme (2, 6)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (8, 5)

3x1x1x12 = 36 rader.
36 x 1 x 2,00 kr = 72,00 kr.
Totalt: 72,00 kr.
Rättningskod: VTH KTR LPK
Gammal 2018-12-26, 14:43   #59

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

V4
Lyckans Star har jag som NG, dessutom första Örjan