Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-01-26, 20:12   #196

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rob Visa inlägg
Tror att reducerat med utgång på Illuminati vs. Global Trust/Spedy Foxy Vicane hade gjort susen för dina idéer och rank idag. Då hade fått ganska mycket större vinstchans för en liten ökning i kostnad...

Är ganska galet att man betalar lika mycket för en häst med 20% vinstchans som för en med 1-2%. Förstår inte varför det är så många som fortfarande kör ett stort matematiskt system. Behöver inte köpa dyra system som joker för att kunna hantera det.
Gör man en enkel reducering med en utgång så är det ju två lappar som behövs, kan enkelt managernas manuellt.
Oftast fördel så klart med reducerat men raka system har sin charm och just när den där 2%-aren vinner så är det rätt skönt man betalat lika mycket för den som för favoriten där.

Men att ranka rätt och gardera rätt är de två viktiga nycklarna oavsett hur man lämnar in
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-26, 20:20   #197
Rob

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 3084
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Oftast fördel så klart med reducerat men raka system har sin charm och just när den där 2%-aren vinner så är det rätt skönt man betalat lika mycket för den som för favoriten där.

Men att ranka rätt och gardera rätt är de två viktiga nycklarna oavsett hur man lämnar in
Går jättebra att träffa dom där 2%arna med reducerade system. Nästan lättare skulle jag säga.
Istället för att välja spik i en avd, o gardera med skrällar i en annan, kan man (generellt sett) gardera båda avdelningarna och sedan sätta utgångskrav på de två förstarankade som man ändå stod o valde mellan som spikar...

Men att diskutera strategier och möjliga former av reduceringar finns andra bra trådar här, så lämnar det. Det viktiga jag ville lyfta fram var att folk ska veta om alternativen och tar medvetna beslut om man vill spela matematiskt
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-26, 22:17   #198

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5627
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimonzzon85 Visa inlägg
V75
Inlämnat: 2019-01-26, 15:51
Axevalla Travbana, Jimmys Rekat o Klarts andelsspel
Kalmar
..
Tjenare Zimonsson!
Kul att det är fler från Axevalla, var sitter du någonstans?
Kan vara kul att träffa en Sharpsare, jag är alltid på travet,
Har mitt stambord uppe i pressrummet. Kom upp eller så hittar jag dig/Janne
jAnman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-26, 22:58   #199

Reg.datum: jan 2014
Sharp$: 1960
Standard

victory topline var ju värdelös iallafall, trodde han skulle var några längder bättre än dessa djur
pelleplutt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-29, 00:08   #200

Reg.datum: jul 2017
Sharp$: 15246
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jAnman Visa inlägg
Tjenare Zimonsson!
Kul att det är fler från Axevalla, var sitter du någonstans?
Kan vara kul att träffa en Sharpsare, jag är alltid på travet,
Har mitt stambord uppe i pressrummet. Kom upp eller så hittar jag dig/Janne
Ja de vore trevligt någon gång Janne
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-29, 11:25   #201

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1290
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Tack. 2 4%are + 1 1%are. Lite dålig utdelning`?
Vad hade varit okej utdelning?

1,5M?
2M?
3M?

td