|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Nej då.. han sitter och pratar och gråter
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cyran (+2) |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Citat:
Årets amatör blev han visst också 2015 på dalatravet. Vad jag kan minnas har han åtminstone sedan början av 2000-talet varit en framstående amatörtränare med många bra hästar genom åren. Mycket mer i fokus vad gäller travbiten tidigare än senaste 2-3 åren. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cyran (+2) |
||
|
|
|
|
|
#34 |
|
Han och Jörgen Westholm är kompisar sedan barndomen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cyran (+2) |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Men likväl kom det en kommentar om det att du inte orkade kommentera det
![]() Skulle jag svara på din "fråga" också? Jag gav min syn på det hela. Var väl inte mer än så? Oftast är inte känslomässiga "beslut" speciellt bra, varken här eller inom betting. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Vill inte se den videon. Vart tillräckligt illa till mods när nyheten kom.
Orkar inte med att få bilder på näthinnan jag kanske inte kan få ur huvudet på ett bra tag. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sigh (+5) |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Stämmer bra det. Jag äger ett par hårstrån i en häst efter Triton Sund, som var hos SR ett tag som tvååring. Träffade honom på Elitloppet för 2 år sen, och inte i helvete kunde man tro att det här skulle hända. Tragiskt på så många sätt.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Videon är mest en knäckt människa som är väldigt ledsen och deprimerad. Sorglig men inget hemskt i övrigt - förutom att han berättar att han skjutit sina barn!
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Citat:
Oavsett onödigt att slänga ut massa otrevliga ord som tillför tråden typ noll och skriva att folk här försvarar en barnamördare. Men det är tydligen okej, då vet jag.. |
||
|
|
|
|
|
#41 |
|
|
|
|
|